Gå til innhold

Syns du det er gøy å se på folk gjennom tlf at de åpner julekalender?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Samme spm ang rampenissen 🎅🏼

Anonymkode: 5d479...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det blir i overkant ja…de fleste som viser har jo både 3 og 4 kalendere. Forstår ikke helt at de tenker at det er gøy for oss å se….content er content?🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei!!! Hver morgen får jeg film på snap av dagens rampenisse fra ei venninne. Altså jeg tåler det og barna er søte for all del, men alt jeg klarer å tenke er legg fra deg telefonen og vær tilstede i øyeblikket med barna dine!!!

Anonymkode: 08840...b8d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei jeg er ikke et lite barn. Hvem i slle dager ser på det?

Anonymkode: d8264...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes det er verre med de som eksponerer barna sine på Tik Tok. Kan ikke ungen få lov til å ha det gøy med rampenissen uten at situasjonen skal eksponderes foran flere millioner av folk som får det opp i feeden sin?

Anonymkode: f552c...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får snap hver dag av sønnen til et vennepar,  rampenissen og eeeelsker det 🩵🎄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og der søkk eit kulturforum til eit nytt botnnivå.

Evna enkelte har til å skryta av kor uvitande og barnslege dei er, har tydelegvis ingen grenser.

Anonymkode: 814b0...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er koselig med en liten snap om rampenissens påfunn den natten 😅 jeg sender gjerne tilbake hva vår rampenisse har gjort til de jeg får fra, men sender aldri til noen som ikke har sendt rampenissesnap først. 

Anonymkode: d8af4...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venner og familie blir noe annet. 

Føler de fleste influensere deler kalender…og jada,jeg trykker meg videre. But still 🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei og rampenissen er noe norske foreldre tar altfor seriøst. Og at det skal være Rampestreker og ikke påfunn, som i usa bruker de påfunn, ikke nødvendigvis rampete ting den elfen gjør. Og det er en elf. Ikke nisse. En amr tradisjon nordmenn også har misforstått, som Halloween og valentines. 

Anonymkode: 5648d...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei og rampenissen er noe norske foreldre tar altfor seriøst. Og at det skal være Rampestreker og ikke påfunn, som i usa bruker de påfunn, ikke nødvendigvis rampete ting den elfen gjør. Og det er en elf. Ikke nisse. En amr tradisjon nordmenn også har misforstått, som Halloween og valentines. 

Ikke at jeg er noe fan av rampenissen, men det er da lov å lage sin egen vri på en tradisjon. Det er svært få tradisjoner som er like fra land til land, til og med fra familie til familie.

Anonymkode: 08840...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, det er en alv. Skal det være riktig, så skal det være riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Jeg virkelig hater konseptet rampenisse. Syns det er helt latterlig og ser så sinnsykt stressende ut. Skal ALDRI ha det dritet inn i mitt hus. 

Anonymkode: 51134...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...