AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Det er uaktuelt å betale 50 kroner for en dusj på grunn av høye strømpriser: https://www.nrk.no/rogaland/skyhoye-strompriser_-na-er-vi-darligere-til-a-spare-1.17164478 Til helgen blir det varmere = Billigere strøm. Da kan jeg vaske av meg svettelukten. Anonymkode: 8d62f...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Bruk vann og vaskeklut. Anonymkode: 3183a...9c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Kan jo dusje,bare det er en kort en. De som er vandt med å stå en time i dusjen kan jo få seg en utfordring. Endret 3 timer siden av Fant80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg gjør det slik. Blir våt, skrur fort av. Skurer meg med sånne hansker og såpe leeenge, har sjampo i hår. Skrur på, skyller fort av. Har i balsam, venter 5 min og shaver leggene, spyl av. Ol i dusjing. Anonymkode: 3b949...8bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er uaktuelt å betale 50 kroner for en dusj på grunn av høye strømpriser: https://www.nrk.no/rogaland/skyhoye-strompriser_-na-er-vi-darligere-til-a-spare-1.17164478 Til helgen blir det varmere = Billigere strøm. Da kan jeg vaske av meg svettelukten. Anonymkode: 8d62f...871 Du har ikke lest hele artikkelen, det koster jo ikke 50kr for en dusj! Det ville kostet 50kr dersom du ikke fikk strømstøtte... Med strømstøtte betaler du neppe mer en et par kr/kWt alt inkl så en dusj koster uansett ikke mange kronene. Endret 3 timer siden av LeneXCII 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Med strømstsøtte vil en vanlig kort dusj koste under 10 kroner gitt at vannet varmes opp akkurat når stømmen er som dyrest. Gitt at snitprisen på døgnet er lavere, vil det anslagsvis koste under fem kroner... ... verre i borettslag og bygårder der varmtvann er bakt inn i husleia. Da må alle betale for de som dusjer en time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er uaktuelt å betale 50 kroner for en dusj på grunn av høye strømpriser: https://www.nrk.no/rogaland/skyhoye-strompriser_-na-er-vi-darligere-til-a-spare-1.17164478 Til helgen blir det varmere = Billigere strøm. Da kan jeg vaske av meg svettelukten. Anonymkode: 8d62f...871 Har du hørt om strømstøtte? Dusjen din koster ikke kr. 50, det er en overdrivelse. Anonymkode: d399d...3f2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden LeneXCII skrev (14 minutter siden): Du har ikke lest hele artikkelen, det koster jo ikke 50kr for en dusj! Det ville kostet 50kr dersom du ikke fikk strømstøtte... Med strømstøtte betaler du neppe mer en et par kr/kWt alt inkl så en dusj koster uansett ikke mange kronene. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du hørt om strømstøtte? Dusjen din koster ikke kr. 50, det er en overdrivelse. Anonymkode: d399d...3f2 Ts dusjer lenge, det koster 50 kr. Anonymkode: 7c36c...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ts dusjer lenge, det koster 50 kr. Anonymkode: 7c36c...b46 Men da er ikke strømprisen problemet 😉 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden LeneXCII skrev (30 minutter siden): Men da er ikke strømprisen problemet 😉 Jo, siden det blir dyrere å dusje så lenge som h*n pleier. Anonymkode: 7c36c...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skal dusje i natt 😅 Anonymkode: 8de83...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Har allerede dusjet i dag 😁 Anonymkode: 0cb88...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Hadde før ventet med å spise enn å være ekkel. Anonymkode: 4ea4c...117 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå