AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Skrevet 11. desember 2024 Jeg er en 40 år gammel kvinne som for litt over to år siden gikk en del ned i vekt. Vekten har vært stabil etter på. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av rumper, og hadde ikke så flott rumpe i utgangspunktet, men resultatet etter vektnedgang er at rumpen henger mye lengre ned på bena enn det som er naturlig. Den er myk. Jeg går mye tur og har forsøkt med litt styrkeøvelser, men jeg tror det er for mye eksta hud til at jeg kan forvente at resultatet vil endre seg mye fra slik det er nå. Jeg har ikke operert meg før, og ønsker ikke enkunstig og stor rumpe a la Kardiashian/ Sophie Elis. Jeg er 40 år og det skal se naturlig ut. Rumpen kan gjerne være liten, men på riktig sted. Er det noen som har erfaringer med rumpeoperasjon? Hvordan ble resultatet? Hvordan ble arret? Var det verdt det? Anonymkode: 742cd...41b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Skrevet 11. desember 2024 Gjør rumpe øvelser konsekvent. Anonymkode: 08443...942
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Skrevet 11. desember 2024 Huden fjernes i overgang mellom rumpe og rygg, så du blir helt flat bak. Det legges ikke inn implantat med mindre du tar det privat og betaler selv, skal du gjøre det bør det være pgs problemer med f.eks sår hud, 8kke pga utseende. Anonymkode: 8fb57...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå