AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har strevd mye med angst, også sosial angst. I det siste har det gått litt bedre, og nå har jeg gjort noe som ville vært utenkelig for bare noen måneder siden - jeg har bedt en venninne hjem til meg på lunsj. Føles skummelt, men tror jeg får mestringsfølelse av å klare det. Ikke er det nyvasket her heller, får bare shine litt. Kanskje en selvfølge for dere, men en stor greie for meg 😊 Anonymkode: 8f26d...e2c 2 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Så flott! Det er godt gjort å utfordre deg selv på dette. Du har god grunn til å være stolt ❤️ Anonymkode: 98d7e...720 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Stolt av deg! ❤️ Anonymkode: 468b3...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Knallbra! Du er flink! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Nydelig! Bare avslappende at det er helt vanlig rent hjemme hos folk. Anonymkode: 1fd74...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Kos dere med venninnetid og lunsj 💕😉Det trenger ikke være helt strøkent, det er utrolig koselig å få en slik invitasjon uansett. For en fin måte å utfordre angsten på. Sosialt samvær i hjemlige omgivelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Så koselig! ❤️ Det syns jeg du skal ha klapp på skuldra for, det er jaggu ikke bare, bare, når man strever med sosialangst. ☺️ Du har all grunn til å være stolt av deg selv ☺️ Anonymkode: 29ecb...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå