AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Skrevet 11. desember 2024 Hvordan var opplevelsen deres med å «runde av» behandling og samtaler på DPS? Psykologen min har tatt opp at vi sakte men sikkert skal begynne å avslutte over nyttår. Jeg gruer meg noe voldsomt, og er redd for en skikkelig krasj. Føler meg ikke klar for livet «alene». Anonymkode: 5de0d...31d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Skrevet 11. desember 2024 Jeg var og litt redd for å avslutte, men vi la en god plan i forkant for hva jeg skulle gjøre hvis jeg skulle bli dårligere igjen. Det gjorde meg trygg på at det skulle gå bra. Anonymkode: e7062...61c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Skrevet 11. desember 2024 Jeg husker jeg skulle ønske jeg kunne gått der lenger fordi jeg fortsatt slet, men nå i ettertid så er jeg nok glad at jeg ble avsluttet da det ga meg en "dytt" til å komme meg videre i livet og starte et liv utenom sykdom. Jeg hadde gått der i nesten 2 år så jeg vet jeg hadde gått der ganske lenge og er veldig takknemlig for at jeg fikk gå der så lenge når jeg vet at andre strever med å i det hele tatt komme inn. Jeg er i dag i full jobb takket være hjelpen jeg fikk. Anonymkode: c7b5d...4e1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Skrevet 11. desember 2024 Det var ikke noe ålreit. Psykologen skulle slutte, og ledelsen bestemte at alle pasientene hun hadde som ikke hadde tidsavgrenset behandlingstid skulle ut. Det var ikke kapasitet til å la oss bytte behandler. Fikk beskjed og hadde ut-samtale samme dag. Anonymkode: e86ff...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå