Gå til innhold

Dere som har avsluttet/ ble ferdig med behandling på DPS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var opplevelsen deres med å «runde av» behandling og samtaler på DPS? Psykologen min har tatt opp at vi sakte men sikkert skal begynne å avslutte over nyttår. Jeg gruer meg noe voldsomt, og er redd for en skikkelig krasj. Føler meg ikke klar for livet «alene».

Anonymkode: 5de0d...31d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var og litt redd for å avslutte, men vi la en god plan i forkant for hva jeg skulle gjøre hvis jeg skulle bli dårligere igjen. Det gjorde meg trygg på at det skulle gå bra.

Anonymkode: e7062...61c

Skrevet

Jeg husker jeg skulle ønske jeg kunne gått der lenger fordi jeg fortsatt slet, men nå i ettertid så er jeg nok glad at jeg ble avsluttet da det ga meg en "dytt" til å komme meg videre i livet og starte et liv utenom sykdom. Jeg hadde gått der i nesten 2 år så jeg vet jeg hadde gått der ganske lenge og er veldig takknemlig for at jeg fikk gå der så lenge når jeg vet at andre strever med å i det hele tatt komme inn. Jeg er i dag i full jobb takket være hjelpen jeg fikk. 

Anonymkode: c7b5d...4e1

Skrevet

Det var ikke noe ålreit. Psykologen skulle slutte, og ledelsen bestemte at alle pasientene hun hadde som ikke hadde tidsavgrenset behandlingstid skulle ut. Det var ikke kapasitet til å la oss bytte behandler. Fikk beskjed og hadde ut-samtale samme dag.

Anonymkode: e86ff...d7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...