AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #21 Del Skrevet 14. desember 2024 Vi er mennesker av fri vilje og livet har nok aldri vært enklere. Se deg rundt i verden og tenk bakover i historien. Å sutre og klage er virkelig en norsk folkesport. Anonymkode: 801a8...742 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #22 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, det er vi, og det er naturlig for mennesker. Vi er flokkdyr, og avhengig av andre mennesker. Heldigvis lever vi i en tid og et land der vi kan avstå fra flokkmentaliteten, men det vil ikke komme uten kostnader. Anonymkode: 817ab...937 Ikke alle er flokkdyr. Jeg klarer meg svært fint alene i opptil ukesvis og trives med det. Anonymkode: c0267...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #23 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi er slaver av samfunnet fordi vi må jobbe og forsørge oss selv. Å ligge samfunnet til last er svært negativt. Anonymkode: 3bd03...9c8 Negativt for samfunnet og dem som betaler, men kan være svært positivt for den som gjør dette, da en oppnår frihet. Moral er det som begrenser det. Anonymkode: c0267...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #24 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 18.14): Enig med deg. Jeg føler meg så fanget 😩 Bare lyst til å flytte langt til skogs, og bare leve lykkelig uvitende om den kyniske, kapitalistiske verdenen der ute 😩 Anonymkode: 3b599...ad5 Hvem er det som nekter deg? Anonymkode: c908f...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #25 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så gjør det da. Det har jeg gjort, og stortrives. Anonymkode: 1cb6c...19f Er ikke så lett når det er andre mennesker med i bildet som ikke ønsker det samme. Vil jo ikke flytte fra familien min. Men man kan jo drømme... Anonymkode: 3b599...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #26 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvem er det som nekter deg? Anonymkode: c908f...a2d Ingen nekter meg. Men har en familie. Og man bør jo være enig. Anonymkode: 3b599...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #27 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 16.14): Ja, men jeg kan ikke gjøre en forskjell på andres forbruk og verdier? Nettopp det som plager meg, føler meg relativt alene og lett få et negativt syn på nordmenn når man ser hvordan verdier de har. Alle er jo "like" på dette området, føler jeg. Anonymkode: 66ad9...939 Du er nok ikke så alene som du føler. Det er bare at de av oss som føler det på samme måte er ikke like synlige. Vi poster jo ikke på sosiale medier, om vi i det hele tatt er der. Det er jo der media henter mye av sin informasjon fra. Anonymkode: eb70a...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #28 Del Skrevet 14. desember 2024 De fleste må følge samfunnsnormene og jobbe for å ha råd til å leve, der de ønsker å bo, eller i det minste ha råd til å bo, relativt nær der de jobber. Få har mulighet til ikke å følge denne normen. Anonymkode: 42d6c...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #29 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste må følge samfunnsnormene og jobbe for å ha råd til å leve, der de ønsker å bo, eller i det minste ha råd til å bo, relativt nær der de jobber. Få har mulighet til ikke å følge denne normen. Anonymkode: 42d6c...178 De fleste er lydige. Noen sjeler bryter ut. Anonymkode: c0267...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå