AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Del Skrevet 11. desember 2024 Er det mange som tenker at om en mann, eller kvinne forsåvidt har det rotete og skittent hjemme (og eller i bilen) er et rødt flagg? Anonymkode: 53eb7...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. desember 2024 #2 Del Skrevet 11. desember 2024 Hadde du tenkt det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Del Skrevet 11. desember 2024 Det er i hvert fall noe som - for min del - gjør en romantisk relasjon helt uinteressant. Anonymkode: 6133d...b3e 9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Del Skrevet 11. desember 2024 Nei Anonymkode: 17bc8...010 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #5 Del Skrevet 11. desember 2024 Ja Anonymkode: 58910...b27 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Del Skrevet 11. desember 2024 For meg er det et stort rødt flagg ja. Anonymkode: 6be60...1a3 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #7 Del Skrevet 11. desember 2024 Et faresignal? Nei Men jeg hadde ikke vært særlig interessert i å date vedkommende Anonymkode: c4a2b...f11 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. desember 2024 #8 Del Skrevet 11. desember 2024 Nei ikke for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #9 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg hadde aldri vurdert å flytte sammen med, eller inngå en nærere relasjon, til et menneske som har det skikkelig rotete og SKITTENT hjemme. Det vitner om dårlig boevne, og mer arbeid på meg om vi skulle flyttet sammen. Jeg gidder ikke gå og vaske og rydde etter en voksen mann (igjen). Anonymkode: adee4...b23 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #10 Del Skrevet 11. desember 2024 Kommer litt an på, så svaret kan være både ja og nei. Hva er årsaken? Det er stor forskjell på en person som bare ikke bryr seg, kanskje aldri har lært normal hygiene og rutiner, som ikke har boevne, og en person som egentlig liker ha det ryddig, men av ulike årsaker i livet har en periode hvor personen ikke greier å holde det ryddig og så rent som den ellers ønsker. ( pga. en eller flere av f.eks. disse: flytting, sykdom, livskrise, eksamen m.m.) Det jo store forskjeller på rot og rot og på skittent og skittent også. Anonymkode: 12996...147 8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #11 Del Skrevet 11. desember 2024 Ja. Dealbreaker. Du vet jo hva du må bo i. Eventuelt hva du selv får ansvar for å fikse. Anonymkode: 6a6dd...2f3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #12 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer litt an på, så svaret kan være både ja og nei. Hva er årsaken? Det er stor forskjell på en person som bare ikke bryr seg, kanskje aldri har lært normal hygiene og rutiner, som ikke har boevne, og en person som egentlig liker ha det ryddig, men av ulike årsaker i livet har en periode hvor personen ikke greier å holde det ryddig og så rent som den ellers ønsker. ( pga. en eller flere av f.eks. disse: flytting, sykdom, livskrise, eksamen m.m.) Det jo store forskjeller på rot og rot og på skittent og skittent også. Anonymkode: 12996...147 Fortsatt dealbreaker. Folk som "kobler ut" når livets uunngåelige kriser skjer hadde jeg ikke valgt som livspartner. Anonymkode: 6a6dd...2f3 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #13 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det mange som tenker at om en mann, eller kvinne forsåvidt har det rotete og skittent hjemme (og eller i bilen) er et rødt flagg? Anonymkode: 53eb7...69b For alle som selv ikke liker å ha det rotete og skittent så er det nok uaktuelt å velge en partner som liker å ha det skittent og rotete, ja. Du ser selv at det ville vært snodig? Skal de to, som par, ha hver sin fløy i huset, der en har det rotet og den andre ryddig? Skal de for evig tid være særboere? Om det er et rødt flagg? Neppe. Det er ikke et rødt flagg å snuse heller, men enhver person som ikke selv snuser vil likevel velge deg bort. Vi velger bort en hel mengde mennesker som utgjør fremragende partnere. Fordi de utgjør fremragende partnere for - noen andre enn oss. Anonymkode: 55e72...412 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #14 Del Skrevet 11. desember 2024 For meg er det rødt flagg. Fordi det rotet han tar med seg i dating fasen drar mannen inn i forholdet. Jeg er ingen vaskehjelp. Anonymkode: 2b53e...ce6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 11. desember 2024 #15 Del Skrevet 11. desember 2024 Litt rotete bil går bra, så lenge det ikke er direkte seigt og ekkelt å sitte på i den. Rotete/skittent hjem er dealbreaker, for hvis du ikke engang gidder å fikse ting hjemme når du skal ha besøk av meg, er jeg rett og slett ikke interessert. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #16 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg har mangel på orden og et ønske på orden(ocd og redsel for å syns er mine største hinder i å løse. Vil ikke bråke for naboer, vil ikke snakke med naboer så vil ikke stå ute å måke, selv om måking er gøy. Men har ordnet måker og glad for at robot klippene finns) Ser ikke et rødt flagg i en mann som roter, så fremt han hjelper til på vår vei til å endelig få det koslig,for det MÅ være målet. Kommer fra et forhold med noen som roter mer enn meg, men som også ikke er dødsredd bakterier eller står å vasker samme kasserolle i en halvtime uten å stole på at den er ren, så han hjalp der jeg glapp. Det må være et ønske der. Og det både det kan gå og rett som det er må gå. Spesielt om det e barn, bør man unne dem et koslig hjem. Men det er ingen grunn til at noen som er ordentlige og klarer å gjøre en ting sekundet et faller dem i hjertemuskelen uten noen som helt hindring, og resten som har problemer på veien. Da kan heller vi med problemer finne sammen. Da blir det bare mer stress. Anonymkode: 21c03...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #17 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har mangel på orden og et ønske på orden(ocd og redsel for å syns er mine største hinder i å løse. Vil ikke bråke for naboer, vil ikke snakke med naboer så vil ikke stå ute å måke, selv om måking er gøy. Men har ordnet måker og glad for at robot klippene finns) Ser ikke et rødt flagg i en mann som roter, så fremt han hjelper til på vår vei til å endelig få det koslig,for det MÅ være målet. Kommer fra et forhold med noen som roter mer enn meg, men som også ikke er dødsredd bakterier eller står å vasker samme kasserolle i en halvtime uten å stole på at den er ren, så han hjalp der jeg glapp. Det må være et ønske der. Og det både det kan gå og rett som det er må gå. Spesielt om det e barn, bør man unne dem et koslig hjem. Men det er ingen grunn til at noen som er ordentlige og klarer å gjøre en ting sekundet et faller dem i hjertemuskelen uten noen som helt hindring, og resten som har problemer på veien. Da kan heller vi med problemer finne sammen. Da blir det bare mer stress. Anonymkode: 21c03...003 Mener rotehoder kan finne sammen. Ser det ble krøll i fingrene mens jeg skrev. Anonymkode: 21c03...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 11. desember 2024 #18 Del Skrevet 11. desember 2024 Det er selvsagt uaktuelt for en med normal (les god) hygiene og ordenssans å innvolvere seg i en storgris. Trenger ikke iq over skonummeret for å skjønne det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 11. desember 2024 #19 Del Skrevet 11. desember 2024 Kalikalinka skrev (50 minutter siden): Litt rotete bil går bra, så lenge det ikke er direkte seigt og ekkelt å sitte på i den. Rotete/skittent hjem er dealbreaker, for hvis du ikke engang gidder å fikse ting hjemme når du skal ha besøk av meg, er jeg rett og slett ikke interessert. Skjønner bare ikke hvordan noen kan ha rotete bil. Noen har så mye søppel i bilen at det er trafikkfarlig. Heller rot i hjemmet enn i bilen spør du meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #20 Del Skrevet 11. desember 2024 Hoho, var hjemme hos en mann som skrøt av hvor mye han hadde rydda og vaska før jeg kom på date hos han. Mens jeg tenkte på hvordan det pleide å være hvis dette var rent og ryddig. ☺️ Anonymkode: 5bada...380 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå