Gå til innhold

Camilla aka Millavic

Anbefalte innlegg

Skrevet
plomman skrev (1 time siden):

Fullt av folk som ikke gidder å jobbe faktisk 😂 Du skjønner det at samfunnet ikke hadde gått rundt om det du sier stemmer, ikke sant? Hun som tråden handler kan ha mange grunner for å ikke jobbe, jeg kan ikke uttale meg om det da jeg ikke kjenner henne personlig. Jeg har aldri vært inne i hennes hus og hverdag og sett hva hun fyller dagene med og hvorfor. Derfor så lar jeg vær å dømme fordi jeg vet at det alltid ligger mye mer bak enn hva folk feks viser på sosiale medier. Og så er det ikke en krok i kroppen min som blir krenka av at noen ikke kan jobbe. Det påvirker meg faktisk 0%. 

Du skjønner vel at det er et helt uvesentlig spørsmål du stiller? "Alle" kommer ikke til å slutte å jobbe, fordi det er ikke en ønske "alle" har. Gi meg gjerne statistikk eller faktabevis på det du sier a. For akkurat nå så sitter du bare å skriker om ting som ikke henger på greip.

Sykefraværet ligger på 4,0 % i Norge jmf med 2,5 og 2,0% i naboland.

Hele 10,5 %(!) er uføretrygdede, i tillegg kommer alle som er på andre støtteordninger.

Tall fra Statistisk sentralbyrå. Hva er det du ikke forstår? Hva er det som ikke henger på greip mener du? Det JEG refererer til, eller systemet vi har?
Ja heldigvis vil noen fortsatt jobbe! 

Henne tråden handler om, (som du ikke vet noen ting om😅), trener, puffer puter og tar selfies hele dagen. Da vet du det.

• Liker 2
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...