Gå til innhold

Camilla aka Millavic

Gjest Parentes

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (På 17.1.2025 den 19.30):

Når du ser noe sånn må du ta skjermdump! 
Bleie på valpen tyder jo på at de allerede etter en uke unnlater å gjøre det som trengs for å oppdra den!

Ekspander  

Nesten alle bilder er slettet av hunden. Overrasker om hun eller han  kommer til å poste fler av den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fraola skrev (På 18.1.2025 den 19.12):

Nesten alle bilder er slettet av hunden. Overrasker om hun eller han  kommer til å poste fler av den. 

Ekspander  

Er vel levert tilbake allerede 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (På 18.1.2025 den 19.47):

Er vel levert tilbake allerede 😅

Ekspander  

Haha, 5 nye bilder postet slik at vi vet de har hunden enda. 😂

Endret av Fraola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 17.1.2025 den 19.30):

Når du ser noe sånn må du ta skjermdump! 
Bleie på valpen tyder jo på at de allerede etter en uke unnlater å gjøre det som trengs for å oppdra den!

Ekspander  

Du har helt rett. Men jeg glemte litt om de ville få beskjed om screenshot, likesom snap. Jeg har allerede blitt blokket av fruen.

Men alt jeg kan si er at JO, valpen sov i sofakroken med BLEIE på!

Dette betyr at du ikke er i nærheten av å kunne oppdra en hund som krever så mye! Det er helt og holdent idiotisk! Dette er det minste enhver eier må lære sin valp for å være ærlig.. 

Valpen har de nok en stund til, helt frem til en «ny» grunn viser seg for å kvitte seg med den!

Igjen, nok en trist avgjørelse som vil vise seg negativ, ikke minst for lille valpen…

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OconMissy skrev (På 19.1.2025 den 1.41):

Du har helt rett. Men jeg glemte litt om de ville få beskjed om screenshot, likesom snap. Jeg har allerede blitt blokket av fruen.

Men alt jeg kan si er at JO, valpen sov i sofakroken med BLEIE på!

Dette betyr at du ikke er i nærheten av å kunne oppdra en hund som krever så mye! Det er helt og holdent idiotisk! Dette er det minste enhver eier må lære sin valp for å være ærlig.. 

Valpen har de nok en stund til, helt frem til en «ny» grunn viser seg for å kvitte seg med den!

Igjen, nok en trist avgjørelse som vil vise seg negativ, ikke minst for lille valpen…

Ekspander  

Jeg såg detsamme. Valpen i sofakrok med bleie. Har aldri sett el hørt om bleiebruk på valper. Men så kan jeg ikke noe om hunder. Så ut som en vanlig babybleie?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zooli skrev (På 19.1.2025 den 7.08):

Jeg såg detsamme. Valpen i sofakrok med bleie. Har aldri sett el hørt om bleiebruk på valper. Men så kan jeg ikke noe om hunder. Så ut som en vanlig babybleie?

Ekspander  

Ingen vanlig valp har behov for bleie! De kan tisse inne, men det er noe som må læres at de ikke skal og det er eiers plikt å gjøre. Gidder du ikke det så ikke kjøp deg hund! Når de her i tillegg har kjøpt en veldig aktiv og krevende rase så har de en jobb å gjøre. Får ikke denne valpen nok stimuli, vil den fort begynne å finne på tull som å bite og tygge i stykker ting, vandre urolig rundt, begynne å gjete ting som feks biler eller barn. Det er noe som kan bli veldig vanskelig og få de til å slutte med. Håper virkelig de er glade i å være ute og ikke minst skjønner at denne hunden trenger hjernetrim og utfordringer for å få brukt seg. Mange anbefaler border collie som familiehund, men da skal du ha hatt hund før og vite hva det innebærer. Denne rasen krever en våken og aktiv eier!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...