AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Del Skrevet 11. desember 2024 Hva har man på seg når man jogger ute når det er minusgrader? Anonymkode: a1a78...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Del Skrevet 11. desember 2024 Det er jo litt forskjellig hvor mye klær folk liker å ha på, noen er varm av seg, andre ikke. Mannen min har på seg voldsomme mengder klær i forhold til meg. Jeg bruker som regel en vinter-løpetights, eller om det er flere minusgrader, kanskje en superundertøy-stilongs med vindtett bukse over. På overkroppen har jeg gjerne en ull-skjorte, og en jakke. Pannebånd og hansker. Og ullsokker i skoene. Mannen kjører som regel ullstilongs og tykk bukse, langermet ulltrøye, fleecelag, vindjakke, hals, lue, og votter. Anonymkode: e2aba...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. desember 2024 #3 Del Skrevet 11. desember 2024 God buff, dekke hodet, ankler, og hender, og gjerne ullundertøy, og selvsagt gode sokker, og du kommer langt. En må dekke til de delene av kroppen som virkelig påvirker varmetapet. Mange løper i mindre klær, men en holder jo varmen om en kjører litt tempo, og har kledd seg litt. Husk godt med refleks 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg bruker bare ett pannebånd, løpebukse, løpeskjorte og en løpejakke. Jeg hater å ha for mye klær på meg når jeg løper pga jeg er så varm fra før, fryser aldri og kan fint løpe i -10 uten hansker da de er rennende av svette etter noen minutter bare jeg tar på meg hansker/votter feks. Alltid vært slik 🙂 Men man må selv bare prøve seg fram hva som er best 🙂 Anonymkode: f183e...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 Det har vært et utprøvingsprosjekt for meg i vinter 😅 Det jeg har kommet frem til funker for meg er: Vinter tights, lange sokker som dekker leggene, tykk genser, tynn vindjakke, og hansker. Jeg bruker ikke pannebånd eller lignende, bruker et headset som varmer ørene nok. Orker ikke å løpe i ullundertøy, det klør så fort jeg begynner å svette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg blir fort varm når jeg jogger, så jeg bruker bare vanlig trenings tigths, sport bh, løpejakke (tynne armer og litt tykkere på selve kroppen), og muligens hansker. Pannebånd i nøden dersom det er voldsomt kaldt. Anonymkode: fbd16...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #7 Del Skrevet 12. desember 2024 Tredje året med vinterløping på meg. Første året hadde jeg alt for mye klær på meg og husker hvor gjennomsvett og klam jeg ble etterpå. Andre året prøvde jeg med mindre klær før jeg fant det som passet best for meg. Så temperatur 0-5: Vanlig treningstighs, trenings-BH, tynn treningstopp i Merinoull og lett løpejakke. Lette ullsokker. Vanlige løpesko om det ikke er glatt. Ikke hanske, lue eller pannebånd. -10 mot 0: En vinterløpetighs med mer strategisk foring. Bytter til vinterløpejakken om det er veldig kaldt. Hansker om det er kaldt, pannebånd likeså. Løpesko med pigger. Aldri løpt i mer enn -10. Da blir det mølla. Anonymkode: 7a4ea...d23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #8 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg blir varm så må noen ganger bare fryse litt i starten litt avhengig av temperatur og evt vind/nedbør. standard bekledning er Vanlig løpetights (evt longs om veldig mye vind el minus). Ulltrøye helst med zip (regulere varme). Løpejakke eller sykkeljakke. lange tjukke ullsokker. sportsbh/truse (ullbokser om veldig kaldt) Joggesko eller hoka speedgoat. Ullsåler. Buff/hansker/pannebånd (greit å starte med så evt ta av). Er det veldig kaldt feks under -10 kan jeg ta en ullsinglet eller en trøye innerst hvis jeg skal på en rolig tur. Bor i trøndelag å misliker sterkt å fryse, men liker heller ikke å bli for varm. Anonymkode: a3533...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 15. desember 2024 #9 Del Skrevet 15. desember 2024 Til nå har jeg brukt vintertights eller vanlig tights, høyhalset ulloverdel, tynn lue, tynne hansker, lett foret løpejakke og varierer med terrengløpesko og piggsko. Har ikke opplevd at det har blitt kaldt enda. Men blir ofte kald etter joggeturen så tar alltid en varm dusj rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #10 Del Skrevet 4. januar Jeg bruker en eller to nylon eller polyester treningsdresser for det meste. Er ikke så komfortabel med tights bestandig. Adidas og Nike har jeg flere fra, har også noen Puma treningsdresser til samme formål. Ganske behagelig å daffe rundt i hjemme også. Tynne og glatt stoff. Synes de transporterer svette godt selv når det er to på. Men også behagelig å gå turer med to på om det er litt trekk. Anonymkode: 03744...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå