Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Bare sånn for å si det med en gang! Heia Penis ring! Heeelt fantastisk! men det er ikke det jeg skal spørre om.. Igår kveld/natt så startet typen og jeg med en laaaang varm dusj, med litt ekstra kosing. Vi hadde kjøpt inn olje og skulle massere hverandre, og bare tilfredstille hverandre. Og hva er det som er mer pphissende enn masse varm olje, stearinlys og en utrolig deilig kjæreste. Uansett etter lit over en time med massasje, var jeg så himla kåt at jeg ikke klarte å holde fingrene mine vekk fra han. Sex'en var så utrolig fantastisk, og jeg var sikker på at jeg skull ekomme. Men nei... Jeg er så nærme hver gang, men klarer det rett og slett ikke! Noen som har en snarvei til orgasme? (kanskje finnes det noen piller eller krem av noe slag) For det hadde rett og slett vært SÅ himmelsk med en! Synes sexen er fantastisk! Men kasnkje orgasme problemet ligger mer i psyken? Noen som har noen tips? Har lest ting her inne før, og det har hjulpet veldig :-D Takker for alt av svar
Gjest Gitte Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Bruke fingre på klitoris samtidig kan jo fungere... Men om det store målet er en vaginal orgasme er vel ikke det nok...
Gjest Anonym nå! Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Eh, jeg får bare orgasme når jeg er alene... Elsker sex med kjæresten, men klarer rett og slett ikke å slappe godt nok av. Synes ikke det er så farlig, vi har et godt sexliv likevel, og den store O'en kan jeg fikse selv på to minutter Men det var kanskje ikke det du ville høre...
Kanebo Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Mmm..gjør du noe spesielt selv for å "hjelpe" fram orgasmen da?? Trikset for meg har vært det at når kjæresten min begynner å kjøre på ordentlig fort og hardt,akkurat sånn jeg liker det ..så griper jeg tak i rumpa hans mens jeg på en måte gnir han oppå meg, mens jeg kniper til alt jeg orker... Pleier som regel å komme så det synger da...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Du sier det jo selv du slapper ikke av. Ja det ligger nok i psyken. Prøv meditasjon. Ikke mens du har sex men for å lære deg å koble ut hjernekassa litt. Jeg tenker ikke når jeg har sex jeg registrerer bare opplevelsene og følelsene følger instinktene. Noe av det mest forstyrrende som finnes er en fyr som skal skravle under sex. Er du sammen med en pratmaker? Be ham holde munn. Eller bruke den til noe fornuftig.
Gjest Søt Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Det som er feil med meg tror jeg, er at jeg får utålmodig til å vente på min egen orgasme.- Han sier at jeg må slappe av å nyte det. Han vil jo lære seg å få meg til nye høyder sier ha. Men kanskje ikke så lett å få orgasme under samleie, selvom jeg føler det er da jeg nærmer meg mest! ÅÅÅ!!! FINNES DET IKKE PILLER FOR SLIKT???
Phantasy Skrevet 3. mars 2006 #8 Skrevet 3. mars 2006 Mitt råd er som en del andre her: Slapp av. Ikke tenk "Skal jeg komme snart da eller?" Bare føl og la deg rive med. Slapp helt av. En dag kommer den nok skal du se
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #9 Skrevet 3. mars 2006 kjøp en liten klitoris vibrator og kom som et lyn .etterhvert lærer du det med typen og..
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #10 Skrevet 3. mars 2006 De beste (fleste?) orgasmene kommer når du minst venter det, og i alle fall kke når du stresser for å finne dem. Det beste du kan gjøre er å slappe av, koble vekk orgasmen som mål, nyte alt det deilige, og evt dytte deg sjøl over toppen med et par fingre. Først og fremst: Slapp av og nyt. Det som kommer, det kommer. Om du er for opptatt av å komme, så glemmer du å nyte i mellomtida. Husk: Det som kommer før orgasmen varer mye lenger, og er på mange måter like godt!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #11 Skrevet 4. mars 2006 Meg 20; Jeg har det på samme måten. Det er alltid like før, og så bare skjer det ikke noe likevel. Uansett hvor kåt jeg er. Det har hendt meg et par ganger når jeg rir typen, ellers skjer det bare på egen hånd. Jeg blir dødsfrustrert av å lese andres råd som skal gjøre ting sååå greit. Jeg mistenker at de som har lettest for å få orgasme selv, er de som oftest sier; "slik og sånn og så vips, så kommer du!" Har du en tålmodig fyr som ikke kommer altfor lett selv, lar han deg prøve ut forskjellige stillinger hvor DU bestemmer tempoet, kanskje du får det til da. Det er det eneste som funker for meg. Han tror jeg kommer når han slikker meg også, men det er bare fordi jeg fejker for jeg orker ikke skuffe ham lenger. han gjør alt for å gi meg orgasme og det hjelper så fordømt lite. Gjør aldri det, du havner i en ond sirkel du ikke kommer ut av. har han først "klart det" en gang, tror han det skal skje igjen, at han har funnet det som gjør susen.
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 14. mars 2006 #12 Skrevet 14. mars 2006 Meg 20; Jeg har det på samme måten. Det er alltid like før, og så bare skjer det ikke noe likevel. Uansett hvor kåt jeg er. Det har hendt meg et par ganger når jeg rir typen, ellers skjer det bare på egen hånd. Jeg blir dødsfrustrert av å lese andres råd som skal gjøre ting sååå greit. Jeg mistenker at de som har lettest for å få orgasme selv, er de som oftest sier; "slik og sånn og så vips, så kommer du!" Har du en tålmodig fyr som ikke kommer altfor lett selv, lar han deg prøve ut forskjellige stillinger hvor DU bestemmer tempoet, kanskje du får det til da. Det er det eneste som funker for meg. Han tror jeg kommer når han slikker meg også, men det er bare fordi jeg fejker for jeg orker ikke skuffe ham lenger. han gjør alt for å gi meg orgasme og det hjelper så fordømt lite. Gjør aldri det, du havner i en ond sirkel du ikke kommer ut av. har han først "klart det" en gang, tror han det skal skje igjen, at han har funnet det som gjør susen. ← Faking hører ikke hjemme i dette forholdet! Det blir som du sier; en ond sikel ut av det. Nå er kjæresten min veldig tålmodig og holder ut så lenge han vil (nesten ) Vi har prøvd alle stillinger og har funnet en stilling da jeg ihvertfall NÆRMER meg. Men når han slikker meg : AAARIIIBA!!! Da går det så for meg at jeg glemmer det vaginale senere. Da er jeg fornøyd. Men hvor herlig hadde det ikke vært å få et g-punkt. Fikk ihvertfall en melding av han isted, der det sto at ikveld skulle han tilfredstille meg og hisse meg opp så det dirra i beina (ferdig med jentetingen idag) Så, får håpe det kansjke skjer noe ikveld? Men hvor lenge har dere vært sammen?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #13 Skrevet 14. mars 2006 Meg20; FLOTT at du ikke fejker, jeg angrer dypt på at jeg gjorde det i det hele tatt. Vi har vært sammen i to og et halvt år ca. Han er den første jeg har opplevd orgasme sammen med i det hele tatt, (selv om det bare er et par ganger) før har det alltid bare vært på egen hånd, tatt dritlang tid og jeg har lissom måttet konsentrere meg intenst om det. Det er så enormt orgasmefokus i dag, og overalt leser en om alle de forskjellige typene orgasmer man kan få, og så forbløffende mange som får orgasmer i haugevis. Rart man fejker for ikke å føle seg helt unormal, og håper at fejkingen en dag skal kunne erstattes av the real thing....?! Håper det lykkes for deg etterhvert i allfall.
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 15. mars 2006 #14 Skrevet 15. mars 2006 Meg20; FLOTT at du ikke fejker, jeg angrer dypt på at jeg gjorde det i det hele tatt. Vi har vært sammen i to og et halvt år ca. Han er den første jeg har opplevd orgasme sammen med i det hele tatt, (selv om det bare er et par ganger) før har det alltid bare vært på egen hånd, tatt dritlang tid og jeg har lissom måttet konsentrere meg intenst om det. Det er så enormt orgasmefokus i dag, og overalt leser en om alle de forskjellige typene orgasmer man kan få, og så forbløffende mange som får orgasmer i haugevis. Rart man fejker for ikke å føle seg helt unormal, og håper at fejkingen en dag skal kunne erstattes av the real thing....?! Håper det lykkes for deg etterhvert i allfall. ← Hva med å kasnkje fortelle han at du trenger lengre tid? Kanskj eikke si at du har faka hele tiden, men si at du har litt problemer med å få orgasme. Det kans skje den beste. Synes veldig synd på han.. Han gjør jo det du tror er deilig, men så er det jo bare.. fake? Forstår at sex'en ikke er fake, men syns du burde klare å vrikke deg unna! Jeg bruker laaang tid på å få klitoris orgasme bare, men kjæresten min er veldig tålmodig og snill, så det er er en tid med NYTELSE. Tror også kjæresten din vi lgjøre alt for å tilfredstille deg, så prøv å kom deg vekk fra den DUMME TEITE sirkelen, som altfor mange jenter snubler seg inn i! Lurte litt på hvor gammel du er?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #15 Skrevet 15. mars 2006 Hva med å kasnkje fortelle han at du trenger lengre tid? Kanskj eikke si at du har faka hele tiden, men si at du har litt problemer med å få orgasme. Det kans skje den beste. Synes veldig synd på han.. Han gjør jo det du tror er deilig, men så er det jo bare.. fake? Forstår at sex'en ikke er fake, men syns du burde klare å vrikke deg unna! Jeg bruker laaang tid på å få klitoris orgasme bare, men kjæresten min er veldig tålmodig og snill, så det er er en tid med NYTELSE. Tror også kjæresten din vi lgjøre alt for å tilfredstille deg, så prøv å kom deg vekk fra den DUMME TEITE sirkelen, som altfor mange jenter snubler seg inn i! Lurte litt på hvor gammel du er? ← Jeg er faktisk 32, og han vet at jeg sliter med å få orgasme. Det skjedde et par ganger ved riding, etter at vi hadde vært sammen i halvannet år ca. Så skjedde det EN gang ved slikking, og da ble han så glad. Neste gang han slikket meg funket det ikke i det hele tatt. Like godt som alltid, men orgasmen uteble like totalt som ellers. Til sist lot jeg som, for å glede ham og for at han skulle slippe og ligge der og slikke i eeevigheter. Han er, som typen din, utrolig tålmodig og snill og han ville gjøre hva som helst for at jeg skal ha den samme nytelsen og gleden av det som han får. Og jeg nyter det, men når liksom aldri toppen. Det skjer ikke ved riding lenger heller, finner ikke tilbake til den rytmen som ga meg orgasme et par ganger. Så jeg har egentlig mer eller mindre gitt opp å håpe. og han trenger ikke få vite hvor håpløst det er. Skulle det skje av og til er det supert, men jeg gidder ikke vente på det lenger. Nyter det som er og fikser orgasme en gang i blant på egen hånd. Men det tar så jækli lang tid og er ikke lenger det samme etter at jeg har opplevd hvordan det KAN være. Skulle ønske jeg aldri hadde opplevd det sammen med ham i det hele tatt, for da visste jeg ikke hva jeg går glipp av...
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 15. mars 2006 #16 Skrevet 15. mars 2006 Jeg er faktisk 32, og han vet at jeg sliter med å få orgasme. Det skjedde et par ganger ved riding, etter at vi hadde vært sammen i halvannet år ca. Så skjedde det EN gang ved slikking, og da ble han så glad. Neste gang han slikket meg funket det ikke i det hele tatt. Like godt som alltid, men orgasmen uteble like totalt som ellers. Til sist lot jeg som, for å glede ham og for at han skulle slippe og ligge der og slikke i eeevigheter. Han er, som typen din, utrolig tålmodig og snill og han ville gjøre hva som helst for at jeg skal ha den samme nytelsen og gleden av det som han får. Og jeg nyter det, men når liksom aldri toppen. Det skjer ikke ved riding lenger heller, finner ikke tilbake til den rytmen som ga meg orgasme et par ganger. Så jeg har egentlig mer eller mindre gitt opp å håpe. og han trenger ikke få vite hvor håpløst det er. Skulle det skje av og til er det supert, men jeg gidder ikke vente på det lenger. Nyter det som er og fikser orgasme en gang i blant på egen hånd. Men det tar så jækli lang tid og er ikke lenger det samme etter at jeg har opplevd hvordan det KAN være. Skulle ønske jeg aldri hadde opplevd det sammen med ham i det hele tatt, for da visste jeg ikke hva jeg går glipp av... ← Det høres så utrolig kjipt ut! Kankje jeg bare burde være glad for at jeg ikke har fått det, så vet jeg hvartfall ikke hva jeg går glipp av... (har aldri fått noen vaginal før) Men vet hvordan det er.. Er et par ganger jeg har kommet som et skudd av slikking men senses igår tror jeg han holdt på i tre kvarter. Og jeg ligger og vrir meg av kåthet og lyster, er på bristepunktet lenge, men så er det akkurat som om den ikke vil??? Så vi tok en pause og så gikk han ned igjen for å si "hade" og da : BÆNG! Plutselig vet du! Hehe... Nei, Håper neste kvinnefolket blir utstyrt med noe lignende penis så vi kan kan få litt orgæsm sjæl
Gjest Lompa Skrevet 15. mars 2006 #17 Skrevet 15. mars 2006 ÅÅÅ!!! FINNES DET IKKE PILLER FOR SLIKT??? ← SÅÅÅ enig! Et dusin røde roser og all mulig credit til den som klarer å finne opp noe sånt.
Gjest Lompa Skrevet 15. mars 2006 #19 Skrevet 15. mars 2006 Hvorfor må moderatorene inn og rydde slike tråder, hvorfor kan ikke folk ta ting litt seriøst....?
Floja Felíz Skrevet 16. mars 2006 #20 Skrevet 16. mars 2006 Jeg tror også at svaret ligger i å slappe av og finne de rette stillingene. Jeg har ikke fått the big O så mange gangerselv, men jeg vet også at jeg ofte prøver for hardt. Vet også at sambo så gjerne vil at jeg skal få det, og da føler jeg at jeg skuffer ham hvis det ikke går, og da får jeg det i alle fall ikke til... Tror vi må nyte sexen og slappe av jeg, så kommer det nok når vi minst venter det. *håpe, håpe*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå