Gå til innhold

Lukt fra underlivet hans

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår skulle jeg kysse en jeg nylig har blitt kjent med. 
Skulle kyssa han i penisen, oppå buksa.
Har gjort dette før å en gang. Uten problem.
Denne gangen når jeg kom nærme lukta det, jeg kyssa fort og tilbake. Lukta typ svette? Som om han ikke har dusja på 3 dager? Eller ikke vaska penisen på 3 dager? 
Da jeg skulle hjem kom han ut av bilen for å klemme. Med engang jeg åpna døra til bilen sto han foran meg og det kom en lukt. Altså selv ute??? 
Jeg tenkte kanskje det er fitta mi? Men nei. Det virka som penisen. Hvordan kan den ha så sterk lukt? 
Han var kåt, så mulig han fikk væske ut? Men han hadde ikke tømt eller runka seg mens vi var sammen.

Aldri opplevd dette før med han?

Anonymkode: 7914a...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svette baller. Sur rompe. Gammal kukost. Inntørka sæd rester. Skikkelig god blanding.

Alt dette kommer når man ikke vasker seg daglig.

Anonymkode: e7776...552

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har runket, og ikke hatt anledning til å vaske seg, så kan sæd bli liggende igjen under forhuden. Her blir det raskt lukt. Men svette? Høres litt rart ut. Om du kjenner lukten uten i det fri, så var det kanskje svette?

Anonymkode: ad612...c06

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Svette baller. Sur rompe. Gammal kukost. Inntørka sæd rester. Skikkelig god blanding.

Alt dette kommer når man ikke vasker seg daglig.

Anonymkode: e7776...552

Nei, det gjør nok ikke det...

Anonymkode: 676dd...192

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Igår skulle jeg kysse en jeg nylig har blitt kjent med. 
Skulle kyssa han i penisen, oppå buksa.
Har gjort dette før å en gang. Uten problem.
Denne gangen når jeg kom nærme lukta det, jeg kyssa fort og tilbake. Lukta typ svette? Som om han ikke har dusja på 3 dager? Eller ikke vaska penisen på 3 dager? 
Da jeg skulle hjem kom han ut av bilen for å klemme. Med engang jeg åpna døra til bilen sto han foran meg og det kom en lukt. Altså selv ute??? 
Jeg tenkte kanskje det er fitta mi? Men nei. Det virka som penisen. Hvordan kan den ha så sterk lukt? 
Han var kåt, så mulig han fikk væske ut? Men han hadde ikke tømt eller runka seg mens vi var sammen.

Aldri opplevd dette før med han?

Anonymkode: 7914a...d2a

Er viktig at begge har vasket seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...