AnonymBruker Skrevet i går, 12:42 #1 Del Skrevet i går, 12:42 Jeg har en kjæreste som jeg har datet et lite halvår. Jeg er litt sånn sjenert enda, men ikke i senga. Det er litt flaut, men jeg tror han liker det. Men jeg tør ikke f eks si hva jeg vil han skal gjøre. Jeg vil at vi skal ha litt vanlig sex og så skal ha ta på en kondom og ta med analt. Men bare litt og bare forsiktig ja, for det er vondt. Men jeg liker litt at det er litt vondt. Bare noen få støt liksom før han skal ta av kondomen og dundre løs vanlig.. 🫣🫣 Jeg vil også at han gir meg oralsex mens jeg sitter på ansiktet hans… Eller ikke sitter, men er over.. dere skjønner. Men jeg er alt for sjenert til å tørre å si noe, for det blir så kinky 😂 Jeg er litt kinky, men ikke verbalt… Anonymkode: c0000...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet i går, 12:48 #2 Del Skrevet i går, 12:48 Bare å si det, evt send det på en melding? Eller underveis i akten be han legge seg ned og ta initiativ til å sette deg på ansiktet hans? Og analsex skal ikke være vondt. Ta det mer rolig, slapp godt av, og bruk masse glidemiddel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:20 #3 Del Skrevet i går, 14:20 Du sier det rett ut Anonymkode: 353aa...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:23 #4 Del Skrevet i går, 14:23 Bare å sette seg på fjeset hans da vel😉 Anonymkode: 3c176...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #5 Del Skrevet i går, 14:32 Jeg kjenner jo ikke kjæresten din og vet ikke hvordan han vil reagere, men personlig ville jeg likt at du bare var åpen og ærlig om hva du ønsker. (M) Anonymkode: 1529a...65d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 #6 Del Skrevet i går, 14:43 Men.. jeg er så redd han sier nei og at han ikke vil. Det tror jeg vil ødelegge mye for vår relasjon… Anonymkode: c0000...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:52 #7 Del Skrevet i går, 14:52 Kvinne som ønsker analt? Vanskelig for å tro på denne historien. Anonymkode: ddc5d...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:54 #8 Del Skrevet i går, 14:54 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men.. jeg er så redd han sier nei og at han ikke vil. Det tror jeg vil ødelegge mye for vår relasjon… Anonymkode: c0000...552 Hvis det ødelegger relasjonen, er det håpløst i utgangspunktet. Anonymkode: 02503...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:17 #9 Del Skrevet i går, 15:17 Ord pleier å funke bra. Tror jeg ville prøvd det. Helt seriøst. Bare si det rett ut. Skulle ønske det var flere kvinner som kunne bli flinkere til å bare si ting rett ut. Anonymkode: 9484d...47b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #10 Del Skrevet i går, 15:24 Skriv det på melding tidligere på dagen hva du har lyst til å gjøre i kveld. Pleier å funke her. Da slipper man den "pinlige" praten under akten. Anonymkode: 50bbc...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #11 Del Skrevet i går, 15:25 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kvinne som ønsker analt? Vanskelig for å tro på denne historien. Anonymkode: ddc5d...2a0 Les hva jeg skriver. Jeg ønsker det LITT. Og det er vondt men derfor vil jeg litt… Er vel den stille og rolige jenta i meg som vil ha utløp for noe, vet ikke… Anonymkode: c0000...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet i går, 17:59 #12 Del Skrevet i går, 17:59 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinne som ønsker analt? Vanskelig for å tro på denne historien. Anonymkode: ddc5d...2a0 Vi er faktisk ganske mange kvinner som liker analsex 🤷🏼♀️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet i går, 18:15 #13 Del Skrevet i går, 18:15 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men.. jeg er så redd han sier nei og at han ikke vil. Det tror jeg vil ødelegge mye for vår relasjon… Anonymkode: c0000...552 Du må jo vurdere om du tar sjansen på det da. En måte å finne det ut på, kommuniser 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet i går, 20:16 #14 Del Skrevet i går, 20:16 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en kjæreste som jeg har datet et lite halvår. Jeg er litt sånn sjenert enda, men ikke i senga. Det er litt flaut, men jeg tror han liker det. Men jeg tør ikke f eks si hva jeg vil han skal gjøre. Jeg vil at vi skal ha litt vanlig sex og så skal ha ta på en kondom og ta med analt. Men bare litt og bare forsiktig ja, for det er vondt. Men jeg liker litt at det er litt vondt. Bare noen få støt liksom før han skal ta av kondomen og dundre løs vanlig.. 🫣🫣 Jeg vil også at han gir meg oralsex mens jeg sitter på ansiktet hans… Eller ikke sitter, men er over.. dere skjønner. Men jeg er alt for sjenert til å tørre å si noe, for det blir så kinky 😂 Jeg er litt kinky, men ikke verbalt… Anonymkode: c0000...552 Bare ett tips. Analsex skal ikke gjøre vondt. Er Analsex vondt, så er det ofte muskelfibre som rives Fra hverandre. Og, er Analsex vondt, så er det somregel fordi ting ikke er riktig. Bruk god tid, ikke bare kjør inn. Bruk kondom på en finger, så to fingre, så prøv forsiktig med penis. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:17 #15 Del Skrevet i går, 20:17 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinne som ønsker analt? Vanskelig for å tro på denne historien. Anonymkode: ddc5d...2a0 Jeg elsker analt. Såpass at mannen noen ganger spør "kan vi ikke ha vanlig sex i kveld da?". Anonymkode: f4e13...620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet i går, 22:03 #16 Del Skrevet i går, 22:03 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har en kjæreste som jeg har datet et lite halvår. Jeg er litt sånn sjenert enda, men ikke i senga. Det er litt flaut, men jeg tror han liker det. Men jeg tør ikke f eks si hva jeg vil han skal gjøre. Jeg vil at vi skal ha litt vanlig sex og så skal ha ta på en kondom og ta med analt. Men bare litt og bare forsiktig ja, for det er vondt. Men jeg liker litt at det er litt vondt. Bare noen få støt liksom før han skal ta av kondomen og dundre løs vanlig.. 🫣🫣 Jeg vil også at han gir meg oralsex mens jeg sitter på ansiktet hans… Eller ikke sitter, men er over.. dere skjønner. Men jeg er alt for sjenert til å tørre å si noe, for det blir så kinky 😂 Jeg er litt kinky, men ikke verbalt… Anonymkode: c0000...552 Snakker dere om sex ellers da? Dette er en helt super ting å snakke om utenfor soverommet. Fortell litt om hva du har lyst til å gjøre, litt om hva du vil han kan gjøre og så høre om hva han synes. Vil som sagt sterkt anbefale å ta det utenom selve akten hvis du føler det er litt drøye ting. Det kan komme litt brått på om du brått sa; ta på denne kondomet og knull meg et par tre ganger i ræva. For noen vil det selvsagt funke og han blir hardere enn herdet stål, men det kan også bli rart. Det hele avhenger veldig av hvordan dere kommuniserer og er i senga. Det er kanskje enklere å nærme seg temaet steg for steg utenfor soverommet, særlig om du er litt forsiktig av deg. Da kan du snike deg litt innpå og tilpasse hva du sier basert på hans reaksjon. Men om det er til hjelp; de fleste setter pris på å høre hva partner har lyst til å prøve ut i senga og blir gjerne tent av det. Det blir sjeldent tatt ille opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har en kjæreste som jeg har datet et lite halvår. Jeg er litt sånn sjenert enda, men ikke i senga. Det er litt flaut, men jeg tror han liker det. Men jeg tør ikke f eks si hva jeg vil han skal gjøre. Jeg vil at vi skal ha litt vanlig sex og så skal ha ta på en kondom og ta med analt. Men bare litt og bare forsiktig ja, for det er vondt. Men jeg liker litt at det er litt vondt. Bare noen få støt liksom før han skal ta av kondomen og dundre løs vanlig.. 🫣🫣 Jeg vil også at han gir meg oralsex mens jeg sitter på ansiktet hans… Eller ikke sitter, men er over.. dere skjønner. Men jeg er alt for sjenert til å tørre å si noe, for det blir så kinky 😂 Jeg er litt kinky, men ikke verbalt… Anonymkode: c0000...552 Ta gjerne en prat om sex og hva dere begge liker før dere har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden Jeg syns det er mye lettere å kommunisere når jeg er kåt. Skal mindre til å få fram det jeg har lyst til. Så er det nok lurt å prøve å finne ut på forhånd, om dette er noe han i det hele tatt tenner på. Så jeg hadde sendt han en mld og bare spurt, så ville jeg presisert at det er ikke noe dere må gjøre, bare at du synes tanken er litt pirrende...Noen ganger kan det hende det er blankt nei eller at det trenger å modnes. Spørs hva han syns om det i utgangspunktet... Er jo kjedelig om dere er i full gang så blir han avtent. Det er ikke noe gøy....Det vil du helst unngå tenker jeg 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden Har dere lekt noe analt i det hele tatt? Om jeg har ei bakfra, tenner jeg veldig på om hun begynner å leke med seg selv der bak. Tar det ikke som invitasjon til at det bare er å banke den inn, men forstår hun hvertfall er klar over egen nytelse der, og jeg tar gjerne over om hun tar hånda si vekk igjen. Jeg merker jo fort om hun tar vekk mi hånd, eller gir uttrykk for at hun liker og vil ha mer. Kansje en lettvint start, uten å måtte ta samtalen dersom du synes det er kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå