Gå til innhold

Leverte siste eksamen på fredag, siden det har jeg bare grint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting gir mening og alt er tomt, og jeg føler meg ekstremt sliten. Jeg klarer ikke lande. Jeg bare eksisterer. I tillegg glemmer jeg så mye og jeg gjentar meg selv hele tiden i samtaler. Jeg skjønner ikke hva som foregår med meg, det har ikke pleid å være sånn etter siste eksamen, så jeg har bestilt meg en legetime. Fordi jeg føler meg helt utmatta. Vil bare sove, i tillegg sover jeg dårlig. Jeg gråter så mye også. Skal det være sånn etter eksamen? 

Anonymkode: 4f2fe...e95

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har fått en reaksjon etter uker med stress til eksamen. Kanskje også på vei til å bli utbrent. 

Anonymkode: 9ecc0...941

• Liker 2
Skrevet

De fleste er nok letta og glade etter eksamen. Høres ut som du har gått på en smell. Veldig bra at du har bestilt legetime. Dette skal nok ordne seg... :klem:

Anonymkode: 6b84f...d39

Skrevet

Sånn hadde jeg det etter innlevering av masteroppgave. Lufta gikk fullstendig ut. Det gikk seg gradvis til etter et par måneder, men jeg hadde fokus på hvile og trening 👍🏻🙂 Tror det er ganske vanlig å ha det sånn etter en lengre stressende periode. Spesielt hvis man er ferdig med et studie, det er litt «endelig». 

Anonymkode: 2143e...e7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste er nok letta og glade etter eksamen. Høres ut som du har gått på en smell. Veldig bra at du har bestilt legetime. Dette skal nok ordne seg... :klem:

Vel, i følge en annen tråd på kg så er de fleste tomme og nedstemte etter å ha levert eksamen… meg inkludert. 

Anonymkode: ac196...3dc

Skrevet

Grint?

Anonymkode: 122dd...556

Skrevet

Håper det ikke var norskeksamen mtp overskriften 😅

Anonymkode: 2d677...d10

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Vel, i følge en annen tråd på kg så er de fleste tomme og nedstemte etter å ha levert eksamen… meg inkludert. 

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Sånn hadde jeg det etter innlevering av masteroppgave. Lufta gikk fullstendig ut. Det gikk seg gradvis til etter et par måneder, men jeg hadde fokus på hvile og trening 👍🏻🙂 Tror det er ganske vanlig å ha det sånn etter en lengre stressende periode. Spesielt hvis man er ferdig med et studie, det er litt «endelig». 

Anonymkode: 2143e...e7d

Tror ikke det er vanlig å glemme ting og gjenta seg selv i samtaler, og i tillegg ikke få sove etter eksamensperiode. Dette er tegn man burde ta på alvor

Dette minner om den gangen jeg var på vei inn i utbrenthet. Det var også i studietiden etter eksamen hvor det smalt. 

Endret av Stoltskeiv
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det var rart å høre. Jeg har aldri vært noe annet enn lettet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ingenting gir mening og alt er tomt, og jeg føler meg ekstremt sliten. Jeg klarer ikke lande. Jeg bare eksisterer. I tillegg glemmer jeg så mye og jeg gjentar meg selv hele tiden i samtaler. Jeg skjønner ikke hva som foregår med meg, det har ikke pleid å være sånn etter siste eksamen, så jeg har bestilt meg en legetime. Fordi jeg føler meg helt utmatta. Vil bare sove, i tillegg sover jeg dårlig. Jeg gråter så mye også. Skal det være sånn etter eksamen? 

Anonymkode: 4f2fe...e95

En ikke uvanlig reaksjon. Du har tømt kroppen din for all energi med oppgavene, og nå kommer reaksjonen fordi du kan slappe av. Vær snill med deg selv, så går det over av seg selv. 

Anonymkode: 3e6aa...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...