Gå til innhold

Rareste personen du har vært på date med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger treffer man på noen underlige folk. 

Jeg var på date med en som snakket konstant om et tre som naboen hans hadde, feks. Og stirret i bakken. Spurte aldri om meg men han følte alikevel vi hadde "god tone" 

En annen gjorde mye rart og mente at det var pga hva slags stjernetegn han var født i. Siden han var en vannmann så gjorde han det og det og det og sånn var det bare. Han snakket alltid om at jaja nå snakker jeg mye, men det er pga at jeg er vannmann. Eller jaja nå jeg har ikke lappen men det er fordi jeg er vannmann.. jaja jeg skulle søkt ny jobb med orker ikke det og jeg er jo tross alt vannmann. 

Hva med dere?

Anonymkode: 9eeb2...d1b

• Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fyr jeg datet noen ganger, han syns jeg er rar. Drukkenbolt med dårlig økonomi og tydelige psykiske problemer. Han opererer noe svindler- aktig. Jeg syns synd på han fordi jeg ikke liker å se folk lide, men han vil ikke hjelpe seg selv, ikke på annen måte enn å tro på Jesus og derfor venter han på å komme til himmelen fordi han er troende. Mens han forteller andre, som meg at jeg ikke vil komme til himmelen. 

Forstår ikke hvorfor han ikke har verge for å være ærlig. Syns det er flaut å ha datet ham, men når jeg traff han slet jeg veldig psykisk selv.

Anonymkode: 0a877...f10

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke datet noen sånne skikkelig merkelige, men var en i fjor som hadde ganske alvorlige problemer. Hun virket normal, kledde seg pent og alt det der, men hun hadde en fullstendig skadeskutt økonomi, masse gjeld, og eide omtrent ingenting. Var ufør på grunn av kompleks PTSD, noe som i og for seg ikke er noen dealbreaker, men det virket som om hun kompenserte ved å bruke alt hun hadde (og mer til) på seg selv og sitt eget utseende, samtidig som hun tok null ansvar for livssituasjonen. Hun var åpenbart misfornøyd, men løsningen skulle visst være å få millioner i erstatning for feilbehandling og tapt barndom. Problemet var bare at på samme måte som problemet var "alle andre" på andre områder, ble det jo krangler med advokat også, så ting sto bom stille der og. Hun hadde også ganske grandiose ideer om å ta en mastergrad innen økonomi eller noe sånt (i en alder av godt over 40), og tjene fett når hun var ferdig. Måtte bare ha den erstatningen før hun kunne begynne da.

Lav inntekt gjør ingenting, sykdom kan man leve med, men den totale mangelen på bakkekontakt og vilje til å ta ansvar for eget liv ble fort litt for slitsom til at dette var liv laga for min del.

Anonymkode: b0b99...e7c

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Kom med erfaringer. Min merkeligste date. Dette var nettdating. Vi møttes, så kom det fram at han hadde 7 barn. Dette var i mine yngre år hvor jeg ønsket flere barn. 30 årene. Greide å sette grenser. Sorry, du var ikke mannen for meg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som absolutt ikke så ut som på bildene, og var minst et hode kortere enn meg. Bildene på Tinder må ha vært minst 20 år gamle, og han oppga i profilen at han var 1,80 m høy… Han ville kline etter fem minutters tørrprat og var veldig upassende og klåfingra. Klikka for han da jeg takket pent nei til å møtes igjen. 

Anonymkode: 6c5be...4b6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene skrev (24 minutter siden):

Seriøst. Kom med erfaringer. Min merkeligste date. Dette var nettdating. Vi møttes, så kom det fram at han hadde 7 barn. Dette var i mine yngre år hvor jeg ønsket flere barn. 30 årene. Greide å sette grenser. Sorry, du var ikke mannen for meg. 

Hvorfor svarer du så merkelig i absolutt alle tråder du skriver i??

Anonymkode: 3244b...32d

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en fyr kjent fra utelivet i Oslo. Mange som så opp til han og sånn, jeg tenkte nok at det var litt stas. Hadde fin jobb også, jobbet et respektert sted. Så viste det seg at han hadde null empati og ikke forsto selv hvor dårlig han oppførte seg. Det var helt villt å høre på han snakke som om han var den stakkars lille gutten som alle misforsto, når han var den som var sykt slem med damer og manipulerte alle rundt seg. Lurer fortsatt på om han juger bevisst 

Anonymkode: e0a4f...058

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En fyr jeg datet noen ganger, han syns jeg er rar. Drukkenbolt med dårlig økonomi og tydelige psykiske problemer. Han opererer noe svindler- aktig. Jeg syns synd på han fordi jeg ikke liker å se folk lide, men han vil ikke hjelpe seg selv, ikke på annen måte enn å tro på Jesus og derfor venter han på å komme til himmelen fordi han er troende. Mens han forteller andre, som meg at jeg ikke vil komme til himmelen. 

Forstår ikke hvorfor han ikke har verge for å være ærlig. Syns det er flaut å ha datet ham, men når jeg traff han slet jeg veldig psykisk selv.

Levi Jensen 🥰❤️🤩

Anonymkode: c7383...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Levi Jensen 🥰❤️🤩

Anonymkode: c7383...0a3

Finnes det flere sånne ja 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var på date for ganske mange år siden, det er over 20 år siden. Var i starten av 20 årene. Vi møttes på en pub på Oslo S. Han kverulerte på alt, og om jeg sa meg enig så kverulerte han på det også. Det var var en veldig langdryg halvtime. Lurer på om han fikk med seg at jeg gikk egentlig. 

Anonymkode: 94791...a10

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Datet en fyr kjent fra utelivet i Oslo. Mange som så opp til han og sånn, jeg tenkte nok at det var litt stas. Hadde fin jobb også, jobbet et respektert sted. Så viste det seg at han hadde null empati og ikke forsto selv hvor dårlig han oppførte seg. Det var helt villt å høre på han snakke som om han var den stakkars lille gutten som alle misforsto, når han var den som var sykt slem med damer og manipulerte alle rundt seg. Lurer fortsatt på om han juger bevisst 

Anonymkode: e0a4f...058

Kan være han er en narsisist eller lignende, da har man ikke empati eller selvinnsikt, så da vil de sikkert oppleve omgivelsene sånn. 

Anonymkode: 1e7a3...26b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på en date med en fyr som kun snakket negativt om tidligere dater. Ble vare sittende pg nikke og tenke på hva jeg skulle handle av middager etterpå.

Anonymkode: b8a78...957

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med ei som var tydelig på at det ikke ble noe mer men som gjerne ville at jeg skulle hjelpe henne å flytte ut av hybelen.

Møtte ei jente fra nett en lørdagskveld som ville at vi skulle gå tur sammen på hver vår side av veien - i tilfelle jeg var en skumling.

Anonymkode: fa240...c1d

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en mann som var helt annerledes enn han hadde beskrevet seg selv som. Og da mener jeg hele pakken - hårfarge, høyde, jobb osv. Veldig spesielt! 

Anonymkode: f13c8...14e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke en direkte rar, men ganske morsom. Skiller seg ut fra andre jeg har datet.

Jeg var på et utested i Oslo sammen med noen kompiser. Var i 1997/98 tipper jeg. Ganske tidlig på kvelden.
På nabobordet satt en venninnegjeng. Hun ene skilte seg litt ut rent utseendemessig. Pen, med en x-faktor.

De 3 kompisene jeg var med satt alle å snakket om hvor bra hun så ut osv. jeg spurte hvorfor ingen gikk bort til henne om de var så interessert. De var alt for pysete og sjenerte til å gå bort til bordet deres.

Jeg gikk da bort til bordet og introduserte meg for venninnegjengen. Jeg sa som sant var til hun ene, at hun skilte seg ut og så bra ut, men at ingen av de sjenerte guttene på nabobordet turte å gå bort og at jeg benyttet sjansen før en av de andre plutselig tok mot til seg.

Ble sittende å skravle en god stund før jeg spurte om hun kunne tenke seg å treffes en annen kveld, uten alle vennene våre på slep.

Det ville hun absolutt, men da under forutsetning at jeg ble med henne for å se Spice girls the movie på kino.

Som sagt som gjort. Første date ble da Spice girls the movie.

Anonymkode: fba0d...a92

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke en direkte rar, men ganske morsom. Skiller seg ut fra andre jeg har datet.

Jeg var på et utested i Oslo sammen med noen kompiser. Var i 1997/98 tipper jeg. Ganske tidlig på kvelden.
På nabobordet satt en venninnegjeng. Hun ene skilte seg litt ut rent utseendemessig. Pen, med en x-faktor.

De 3 kompisene jeg var med satt alle å snakket om hvor bra hun så ut osv. jeg spurte hvorfor ingen gikk bort til henne om de var så interessert. De var alt for pysete og sjenerte til å gå bort til bordet deres.

Jeg gikk da bort til bordet og introduserte meg for venninnegjengen. Jeg sa som sant var til hun ene, at hun skilte seg ut og så bra ut, men at ingen av de sjenerte guttene på nabobordet turte å gå bort og at jeg benyttet sjansen før en av de andre plutselig tok mot til seg.

Ble sittende å skravle en god stund før jeg spurte om hun kunne tenke seg å treffes en annen kveld, uten alle vennene våre på slep.

Det ville hun absolutt, men da under forutsetning at jeg ble med henne for å se Spice girls the movie på kino.

Som sagt som gjort. Første date ble da Spice girls the movie.

Kan jo være for barndomsminner da? Eller hun faktisk køddet med deg, dette kunne vært min type humor, men vet ikke om jeg ville faktisk gjort det 😂 Og det ble ikke flere dates?

Anonymkode: a880a...757

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en som oppførte seg som en tøffing før jeg møtte han, og satt å stirra ned i cola glasset sitt og sutta på sugerøret og mumlet noe om at han ikke hadde penger... jeg gikk etter en time og fikk en sms om at han ikke ønsket videre kontakt...

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan jo være for barndomsminner da? Eller hun faktisk køddet med deg, dette kunne vært min type humor, men vet ikke om jeg ville faktisk gjort det 😂 Og det ble ikke flere dates?

Anonymkode: a880a...757

Tror (eller vet) at det var en god blanding. En del av det var en litt morsom og småfrekk greie (på en positiv måte). 
Samtidig likte hun nok Spice girls fra tidligere ja😊

Jo da. Vi møttes flere ganger etter det, selvom det aldri ble noe kjæresteforhold ut av det. Husker henne bare som en veldig morsom jente som så fryktelig bra ut og hadde en x-faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...