AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #21 Del Skrevet 11. desember 2024 newman01 skrev (2 timer siden): Men hvorfor er de nødt til å legge seg akkurat på grensa til hva man får skattefradrag for? Virker nesten som de tyner prisen så høyt som overhodet mulig. Hvorfor skal det koste nesten dobbelt så mye der som i Tekna for eksempel? Utdanningsforbundet trenger høyere kontigent enn tekna, fordi de trenger større streikekasse. Anonymkode: 59e90...040 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 12. desember 2024 #22 Del Skrevet 12. desember 2024 NakenPanda skrev (10 timer siden): Brukernavnet indikerer at du ikke jobber så du trenger vel neppe det. Neida, akkurat som pilotfrue ikke er pilot, er nok jeg bare sammen med en/ei som er trygdet, så jeg betaler mine 300k+ i skatt i året gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #23 Del Skrevet 12. desember 2024 Betaler ca 650 i mnd, med effekten av skattefradraget kan man vel trekke fra en drøy hundrelapp. Synes det er mye, men så har de skaffet meg både flere lønnstrinn og over 100.000 i etterbetalinger på å kjøre saker for meg som jeg neppe hadde kjørt alene. Også er det noen meget gunstige avtaler innen bl.a bank og forsikring med store avslag, som gjør at det i praksis ikke blir noen kostnad. Anonymkode: 2f1db...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #24 Del Skrevet 12. desember 2024 betaler rundt 800 i mnd for fagforening. Får jo igjen nesten alt på skatten, så synes det er veldig verdt det. Anonymkode: 1ae43...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 12. desember 2024 #25 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): betaler rundt 800 i mnd for fagforening. Får jo igjen nesten alt på skatten, så synes det er veldig verdt det. Anonymkode: 1ae43...ae1 Du får igjen 22%, så «nesten alt» er jo en ganske kraftig overdrivelse. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 12. desember 2024 #26 Del Skrevet 12. desember 2024 Trygdefrue skrev (6 timer siden): Neida, akkurat som pilotfrue ikke er pilot, er nok jeg bare sammen med en/ei som er trygdet, så jeg betaler mine 300k+ i skatt i året gitt. Så du dekker ikke inn det gubben tar ut da? Det var ingen som spurte hva du betalte i skatt. Du kan fortelle oss hvilken fagforening som har gjort deg ondt det hjelper å dele....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 12. desember 2024 #27 Del Skrevet 12. desember 2024 NakenPanda skrev (6 timer siden): Så du dekker ikke inn det gubben tar ut da? Det var ingen som spurte hva du betalte i skatt. Du kan fortelle oss hvilken fagforening som har gjort deg ondt det hjelper å dele....... Ingen fagforening har gjort meg vondt…. Men heller ikke noe godt…. Forøvrig er jeg gubben, men «inn» å være ….frue om dagen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #28 Del Skrevet 12. desember 2024 Fellesforbundet fikk 851 kr av meg på siste lønn, 1.7% eller noe sånt. Jeg synes det er rått, men tar igjen ved å melde meg på alt av kurs etc. Da får jeg gratis reise og opphold, pluss tapt arbeidsfortjeneste om det er på ukedager. Anonymkode: 02e2c...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #29 Del Skrevet 13. desember 2024 Betaler 464 kr i mnd. Anonymkode: e16a7...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #30 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 14.12): Jaha, dette var anekdotisk. Mistanken din er feil. Det er ofte topp advokater ansatt i fagforeninger. Like greit at du har meldt deg ut. Kanskje oppsigelsen din ikke var så usaklig - bare min mistanke asså.. Anonymkode: a75c5...dab Vel, én anekdote om ikke-fungerende sikkerhetsbelte i ny bil vil føre til tilbakekalling av alle biler for sjekk. Fagforeningen var mitt sikkerhetsbelte. Da jeg trengte det virket det ikke. Anonymkode: 2e409...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå