AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Skrevet 11. desember 2024 Har brukt 6 mnd på utredning hos dps. Som endte med en kort forklaring på 10-15 minutter som jeg ikke forsto særlig av Jeg ønsker å lese hvilke vurderinger de har gjort før behandlingsplan vurderes. Ble imidlertid møtt som om dette var et problem og føler .eg som en vanskelig pasient egentlig. Men hvordan kan jeg ha en reell mulighet til å involvere meg når jeg ikke har innsyn i hva de egentlig mener feiler meg? Blandet personlighetsforstyrrelse kan jo være veldig mye, ønsker å vite hvilke trekk de mener jeg har for å kunne mene noe om behandling. Legger til at dette er en andregangs utredning. Brukte tidligere 4 år på utredning, behandling som gjorde meg veldig mye dårligere. Er på nippet til å gi opp nå, føler meg bare som et problem for dem. Anonymkode: 628d5...213
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Skrevet 11. desember 2024 Epikrise og dokumenter skal ligge på helsenorge. Du kan se der. Anonymkode: ca9ce...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå