AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Skrevet 11. desember 2024 Har problemer med å ordlegge meg her. Har tidligere skrevet om en jeg datet som var veldig mye frem og tilbake og ikke klarte å velge mellom meg og en annen, så jeg tok valget for henne. Dette begynner å bli en stund siden nå, og hun har sporadisk kommet på døren min etter at hun ble kjæreste med han andre. Hun har sendt meldinger innimellom. Siste jeg fikk var at hun var gravid og ventet barn med han her. Nå i morgentimene stod hun på døren min og fortalte at hun hadde tatt abort, gjort det slutt med fyren og hadde funnet ut at det var meg hun ville ha! Jeg er i sjokk her, fly forbanna og vet ikke hva som er virkelig lenger. Hva faen er det som skjer her damer!? Noen som kan fortelle meg om de forstår?! Dette er en dame i midten av 30 årene, flott som bare det med en veldig lang og tung utdannelse bak seg! Anonymkode: 13d61...696
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Skrevet 11. desember 2024 Gresset var tydeligvis ikke grønnere på den andre siden. Evt det er grønneste der du vanner og steller det. Jeg ville ikke tatt henne tilbake nå. Anonymkode: 803a5...702 8 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Skrevet 11. desember 2024 Ja, folk er ikke alltid rasjonelle. Hva er det du ikke forstår? At denne ene damen tydelig sliter psykisk? Rundt 16-25% av befolkningen gjør til enhver tid det. Mange av dem har utdannelse, en master eller bachelor er ikke en vaksine mot sykdom. Anonymkode: a4f0c...536 14 2 1
Carrot Skrevet 11. desember 2024 #4 Skrevet 11. desember 2024 ikke noe å stusse på - kast på dør, en så ustabil partner er ikke noe å trakte etter.. 10 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #5 Skrevet 11. desember 2024 Vet ikke hva jeg ikke forstår. Prøver å samle meg her Anonymkode: 13d61...696
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har problemer med å ordlegge meg her. Har tidligere skrevet om en jeg datet som var veldig mye frem og tilbake og ikke klarte å velge mellom meg og en annen, så jeg tok valget for henne. Dette begynner å bli en stund siden nå, og hun har sporadisk kommet på døren min etter at hun ble kjæreste med han andre. Hun har sendt meldinger innimellom. Siste jeg fikk var at hun var gravid og ventet barn med han her. Nå i morgentimene stod hun på døren min og fortalte at hun hadde tatt abort, gjort det slutt med fyren og hadde funnet ut at det var meg hun ville ha! Jeg er i sjokk her, fly forbanna og vet ikke hva som er virkelig lenger. Hva faen er det som skjer her damer!? Noen som kan fortelle meg om de forstår?! Dette er en dame i midten av 30 årene, flott som bare det med en veldig lang og tung utdannelse bak seg! Anonymkode: 13d61...696 Liker du drama? Dette er drama langt over normalen. Anonymkode: 3358d...c6c 13 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #7 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hva jeg ikke forstår. Prøver å samle meg her Anonymkode: 13d61...696 Uansett ingen grunn til å være fly forbanna, virker meningsløst. Anonymkode: 3e117...d10 7
Carrot Skrevet 11. desember 2024 #8 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hva jeg ikke forstår. Prøver å samle meg her Anonymkode: 13d61...696 hvorfor samle deg og forstå? ønsker du et forhold til noen som behandler deg slik da? I så fall er det ikke noe å skjønne, da er det jo bare å ta imot med åpne armer til neste runde dritt kommer.. 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #9 Skrevet 11. desember 2024 For et latterlig kvinnemenneske. Du er akkurat like latterlig om du tar henne inn i varmen. Anonymkode: 926c4...e75 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #10 Skrevet 11. desember 2024 Det røde flagget syns fra Jupiter. Anonymkode: bb387...6c1 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #11 Skrevet 11. desember 2024 Gå veldig forsiktig fram, hvis du har følelser fremdeles, så du rekker å komme i takt med hva du vil og egentlig ønsker. Noen ganger klusser man til livet sitt og skjønner til slutt hva man gjorde feil. Men hvis kaos er et gjentakende mønster hos henne ville jeg løpt motsatt vei! Anonymkode: 23acc...1f2 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #12 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har problemer med å ordlegge meg her. Har tidligere skrevet om en jeg datet som var veldig mye frem og tilbake og ikke klarte å velge mellom meg og en annen, så jeg tok valget for henne. Dette begynner å bli en stund siden nå, og hun har sporadisk kommet på døren min etter at hun ble kjæreste med han andre. Hun har sendt meldinger innimellom. Siste jeg fikk var at hun var gravid og ventet barn med han her. Nå i morgentimene stod hun på døren min og fortalte at hun hadde tatt abort, gjort det slutt med fyren og hadde funnet ut at det var meg hun ville ha! Jeg er i sjokk her, fly forbanna og vet ikke hva som er virkelig lenger. Hva faen er det som skjer her damer!? Noen som kan fortelle meg om de forstår?! Dette er en dame i midten av 30 årene, flott som bare det med en veldig lang og tung utdannelse bak seg! Anonymkode: 13d61...696 Høres ustabil ut. Kanskje hun har noen diagnoser. Anonymkode: 3d425...45e 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #13 Skrevet 11. desember 2024 Her er det ingenting å undre over, og ingenting å bli forbannet over. Denne kvinnen vil aldri kunne bli en trygg, stabil partner. Kutt all kontakt og gå videre med livet Anonymkode: 631d7...d39 2 1 3
miSs. Skrevet 11. desember 2024 #14 Skrevet 11. desember 2024 Hun sliter åpenbart med et eller annet, og i tillegg tror henne at du har tunga ute for henne(at du tar hun tilbake uansett hva hun gjør) mulig du har gitt uttrykk for det, eller så er det bare noe hun har innbilt seg. Du bør sette ned foten og være åpen og ærlig mot henne om hva du føler og vil. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #15 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gå veldig forsiktig fram, hvis du har følelser fremdeles, så du rekker å komme i takt med hva du vil og egentlig ønsker. Noen ganger klusser man til livet sitt og skjønner til slutt hva man gjorde feil. Men hvis kaos er et gjentakende mønster hos henne ville jeg løpt motsatt vei! Anonymkode: 23acc...1f2 Så enig. Vi er bare mennesker, og mennesker gjør feil hele tiden. Hun kan kanskje være den akkurat rette, sammen med den rette for henne. Vær raus, men vær rasjonell. Sint hjelper ikke. Anonymkode: 05ff7...ad9 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #16 Skrevet 11. desember 2024 Jeg er fly forbanna for at hun plutselig står på døren min, dette er ikke første gang, men uten tvil den verste. Jeg vil ikke forholde meg til henne. Ja, jeg kjenner på følelser hver gang jeg har hatt kontakt med henne. Men, aldri om jeg vil ha henne i livet mitt. Leser meg opp på besøksforbud. Noen som har kjennskap til dette? Anonymkode: 13d61...696 1 2 1
Sirah Skrevet 11. desember 2024 #17 Skrevet 11. desember 2024 Bra du ikke ønsker henne i livet ditt TS. Hun er garantert drama. Det er dog ikke noe å bli forbanna over, det hjelper ingenting. Gi henne beskjed om at dere er ferdig og så blokkerer du henne. Tviler sterkt på at hun har møtt opp på døren din er grunn for besøksforbud. Tror det skal være ganske alvorlige forhold bak for å få dette. Lykke til! 1 1 1
Gjest goodbeforelong Skrevet 11. desember 2024 #18 Skrevet 11. desember 2024 Styr unna! Her snakker vi issues på høyt nivå.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #19 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har problemer med å ordlegge meg her. Har tidligere skrevet om en jeg datet som var veldig mye frem og tilbake og ikke klarte å velge mellom meg og en annen, så jeg tok valget for henne. Dette begynner å bli en stund siden nå, og hun har sporadisk kommet på døren min etter at hun ble kjæreste med han andre. Hun har sendt meldinger innimellom. Siste jeg fikk var at hun var gravid og ventet barn med han her. Nå i morgentimene stod hun på døren min og fortalte at hun hadde tatt abort, gjort det slutt med fyren og hadde funnet ut at det var meg hun ville ha! Jeg er i sjokk her, fly forbanna og vet ikke hva som er virkelig lenger. Hva faen er det som skjer her damer!? Noen som kan fortelle meg om de forstår?! Dette er en dame i midten av 30 årene, flott som bare det med en veldig lang og tung utdannelse bak seg! Anonymkode: 13d61...696 Hu er gal! Du vet bedre enn å ta ustabile søple damer tilbake! Anonymkode: 3ee68...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #20 Skrevet 11. desember 2024 Sirah skrev (19 minutter siden): Bra du ikke ønsker henne i livet ditt TS. Hun er garantert drama. Det er dog ikke noe å bli forbanna over, det hjelper ingenting. Gi henne beskjed om at dere er ferdig og så blokkerer du henne. Tviler sterkt på at hun har møtt opp på døren din er grunn for besøksforbud. Tror det skal være ganske alvorlige forhold bak for å få dette. Lykke til! Jeg har en liten gutt hjemme. Nå var han hos mammaen heldigvis, men tidligere har hun kommet på kveldstid etter at han har sovnet. Dette er med på å gjøre meg forbanna Anonymkode: 13d61...696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå