AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Skrevet 11. desember 2024 Vektnedgang er jo et vanlig symptom på kreft. Men er det vektnedgang som følge av nedsatt appetitt, eller går vekten bare ned «av seg selv», mens appetitten fortsatt er god og man spiser som normalt? Jeg har gått litt ned i vekt uten åpenlys grunn, hadde egentlig trodd jeg skulle ha gått opp etter usunn spising i det siste. Så begynte å lure. Har også hatt en hodepine jeg ikke har pleid å ha før, pluss føler meg stadig svakt svimmel, som om jeg har drukket to glass vin. Anonymkode: efba9...cc6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Skrevet 11. desember 2024 Svaret er begge deler, både ved at kreften gjør at du går ned og som følge av nedsatt appetitt. Kommer an på hvilken krefttype man har. Gå til legen om du er bekymret ❤️ Anonymkode: 93c13...2a9 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Skrevet 11. desember 2024 Kan også være diabetes. Ved lite insulin lagrer ikke kroppen fett, da kan du spise mye, og gå ned i vekt. Anonymkode: 12288...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå