AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Del Skrevet 11. desember 2024 Vi er på sykehuset med sønn vår. Han skulle få en slags sove/roe ned nesespray før undersøkelse. Dexdor heter den. Men han er ikke rolig! full Texas på rommet og full fres. Hopper opp og ned og nekter roe seg. mer hyper enn før sprayen , gått sånn 25 min noen som har opplevd det samme eller har jeg en skjelden fyr 🙈? Anonymkode: 22be9...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Del Skrevet 11. desember 2024 Tilkall en sykepleier å spør h*n. Anonymkode: 0e199...ce1 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Del Skrevet 11. desember 2024 Noen reagerer slik. Man bør være rolig før sprayen gis og det bør være minst mulig stimuli i rommet, inkludert prating. Anonymkode: 3f6b5...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Del Skrevet 11. desember 2024 Min fikk slik i forkant av narkose...ble svimmel og sjanglet, kjempetrist og gråt og fortsatt helt hysterisk redd for narkosen hun skulle i. Var ikke helt den effekten de hadde forespeilet. Anonymkode: a7d89...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 11. desember 2024 #5 Del Skrevet 11. desember 2024 Min hylte og var helt apekatt i ca 45 minutter før han sovnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er på sykehuset med sønn vår. Han skulle få en slags sove/roe ned nesespray før undersøkelse. Dexdor heter den. Men han er ikke rolig! full Texas på rommet og full fres. Hopper opp og ned og nekter roe seg. mer hyper enn før sprayen , gått sånn 25 min noen som har opplevd det samme eller har jeg en skjelden fyr 🙈? Anonymkode: 22be9...9e2 Adhd Anonymkode: 0b02d...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #7 Del Skrevet 11. desember 2024 TS ja dette gikk ikke dere . Full fres og sint kid. Så eneste effekten på han var at han var sint og virket ruset , men ikke rolig selvom de ga påfyll vi må få ny time og komme tilbake en annen dag Anonymkode: 22be9...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #8 Del Skrevet 11. desember 2024 Dexdor virker ikke på vår kid. Vi får midasolam i stedet. Eller lystgass. Men det kommer sikkert an på hvor viktig det er at prøvene tas akkurat da. Anonymkode: dfb3b...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå