Gå til innhold

Føler du det er noe alvorlig galt med deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 13.43):

Ingen handlinger, ord, fornermelser/ydmykelser  fra andre kan vekke emosjonelle responser i meg som fører til sorg og sympati for meg selv. Med andre ord er det ingenting noen kan si eller gjøre som vil såre meg. Hvis du får noen negativ emosjonell respons fra meg er det raseriet du møter tilslutt, men det skal svært mye til for å komme dit. 

Jeg føler ikke angst, empati og medfølelse, skam, skyld, anger, selvmedlidenhet, 
Ja jeg nyter det, for sannheten er at jeg er fritatt så mange «menneskelige standare lidelser» som du kanskje ikke tenker over?
Mestepartern av tiden føler jeg meg fullstendig likegyldig/kald eller tom. Evnen til å ikke tilknytte seg emosjonellt med andre har satt meg fri fra andres makt til å påvirke meg negativt. 
Jeg syntes selv synd i deg:( så mange svake punkter som kan ødelegge din mentale helse. La oss ikke glemme «den vakre forelskelsen» dere forguder for ende opp som et vrak i åresvis:) men ingen er klare for å høre det faktum at ekteskap og «soalmates» er kun sosiale konstruksjoner. 

Men jeg har heldigvis ingen mangler på lykkefølelse:) om dette ikke er et argument for at karma ikke finnes så vet ikke jeg. Hjernen min produserer lykkehormoner relativt likt som alle andre. utenom at hjernen min gir meg lykkerus når jeg opptrer sadistisk mot andre. Tenk over hva jeg akkurat skrev, jeg produserer dopamin av å drive terror. Mens du sikkert fungerer stikk motsatt? 
Hvorfor skal jeg ville kureres fra evnen til å gi fullstendig f*en? 

Anonymkode: dce8c...0e0

Hvis noen håner deg. Hva kjenner du da? Har du noen gang kjent følelsen flau? At noe ble pinlig.. den følelsen hvor man "vil synke i jorden"..

Hvis en venn forteller deg om noe trist eller kjipt som har skjedd.. Jeg forstår at du ikke føler noe spesielt da, men synes du det er synd for vedkommende? Altså tenker at det var dumt, vennen din fortjente ikke det.. el lignende?

Jeg leste mer av tråden og ble nysgjerrig.

Anonymkode: 85d9b...a53

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...