Gå til innhold

Posten har rotet bort julegaver.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Posten finner ikke pakken min, men jeg får ingen avklaring på om den faktisk er borte og kan derfor ikke bestille nytt. De sier de ikke har noe maksfrist på slike saker, stemmer dette? Må jeg bare ta sjansen på at jeg får den, eller risikere å bestille dobbelt opp for å være sikker på at jeg får julegavene? 

Anonymkode: 982d8...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det tilfeldigvis nettbutikk med gratis frakt, retur og utvidet åpent kjøp i disse tider? I så fall hadde jeg bestilt på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er en nettbutikk så får du jo tilsendt ny vare fra nettbutikken, ingenting tapt der. 

Anonymkode: a7c63...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordlending skrev (1 time siden):

Er det tilfeldigvis nettbutikk med gratis frakt, retur og utvidet åpent kjøp i disse tider? I så fall hadde jeg bestilt på nytt. 

Ikke fri retur, men får gjerne bare ta den kostnaden da. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det er en nettbutikk så får du jo tilsendt ny vare fra nettbutikken, ingenting tapt der. 

Anonymkode: a7c63...c05

Hva mener du?

Anonymkode: 982d8...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...