AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde veldig vondt i magen i går. Kjennes egt ut som luftsmerter. Smerten var der konstant, er 30 uker på vei. Ringte jordmor for råd etter at det hadde vært vondt noen timer og også ubehagelig å gå. Ble anbefalt å ta en test for urinveisinfeksjon for å evt utelukke det. Har aldri hatt UVI før så regnet ikke med det ville være det nå, men kan være så og si symptomfritt for gravide da hun. Er mye bedre i dag. Men tok denne sticsen man kjøper på apotek. Som tolker for 4 ting. Negativt resultat på UVI. Så det har jeg ikke. men på prøven for proteiner i urinen så synes jeg at jeg fikk et lite utslag. Noen andre som har tatt slik test og kan hjelpe med å tolke? er det ikke proteiner i urinen skal det vise gult. Mens om det finnes proteiner i urinen er det grønt. prøve tatt riktig av mellomstråle og avlest resultat etter 2 min Legger ved bilder her. hva tror dere? Gult (ikke noe påvist) eller grønt (påvist) Anonymkode: 7ae7c...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ser grønt ut ja. Greit å opplyse om til jordmor Anonymkode: 5dd4b...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå