Gå til innhold

Hvor mange støt spruter han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er sammen med en type nå, som spruter insane mye. Men han spruter og i mange støt og rykk. Tenkte ikke så mye på det i starten, men la merke til det. Fra første støt til andre kan det gå 10-15 sekunder, deretter kommer de raskere å raskere, har telt så mye som 33 støt. Andre som opplever dette?

Anonymkode: 3f7fb...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er sammen med en type nå, som spruter insane mye. Men han spruter og i mange støt og rykk. Tenkte ikke så mye på det i starten, men la merke til det. Fra første støt til andre kan det gå 10-15 sekunder, deretter kommer de raskere å raskere, har telt så mye som 33 støt. Andre som opplever dette?

Imponert over observasjonsevnen😂👍

Hvis jeg skal gjette (er sjelden helt fokusert akkurat da)  9-10 eller deromkring.

Anonymkode: abdfc...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Imponert over observasjonsevnen😂👍

Hvis jeg skal gjette (er sjelden helt fokusert akkurat da)  9-10 eller deromkring.

Anonymkode: abdfc...59e

Jeg tenkte ikke over det i starten, men jo mer jeg opplevde og oppdaget, jo mer tenkte jeg over det. Der startet tellingen 😂😅 9-10 ville jeg med andre kjærester tenkt som mye😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg virkelig ikke😂. Jeg kjenner ikke det på den måten når han får orgasme og er «inni meg». Som er tilfellet stort sett hver gang han har orgasme.

Anonymkode: 2253c...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke fysisk at han kommer. Jeg vet noen kjenner at dem spruter. Det gjør ikke jeg. Men han får gåsehud så jeg kjenner at han får orgasme. Men jeg tenker ikke over hvor mange støt han tar nei. Men husk at noen menn kan styre spruten å da. De kan få orgasme uten selve utløsningen. Så kanskje han kan den teknikken? 

Anonymkode: a9844...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjenner ikke fysisk at han kommer. Jeg vet noen kjenner at dem spruter. Det gjør ikke jeg. Men han får gåsehud så jeg kjenner at han får orgasme. Men jeg tenker ikke over hvor mange støt han tar nei. Men husk at noen menn kan styre spruten å da. De kan få orgasme uten selve utløsningen. Så kanskje han kan den teknikken? 

Anonymkode: a9844...9d9

Hei. Ja han kan den teknikken. Første støt til neste kan vare fra 10-15 sekunder til over minutter, men etterpå kommer støtene raskere og raskere, avslutter med rykk og støt sønn hvert sekund. Rekorden er 33 støt, men vanskelig med 25-30 støt før orgasmen ebber ut😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall sprut samsvarer med sammentrekninger under orgasmen. Det blir det samme som om dere damer hadde en sprut for hver sammentrekning dere har under deres orgasme. Så da kan man like godt spørre dere; hvor mange sammentrekninger dere har under hver orgasme?

Anonymkode: 09930...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til runketråder for tiden. Sprut her og sprut der 🥱

Anonymkode: e377a...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var da voldsomt til runketråder for tiden. Sprut her og sprut der 🥱

Anonymkode: e377a...663

Så er det garantert fyren selv som søker bekreftelse på at hans sprut er så unik og fantastisk 🙄

Anonymkode: 51fd7...6f2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

33 liksom....  hahaha...    :fnise:     Skal du først bløffe, så  overdriv med måte

Anonymkode: 6fbc9...f70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hilsen mann. 

Anonymkode: 5baa7...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så er det garantert fyren selv som søker bekreftelse på at hans sprut er så unik og fantastisk 🙄

Anonymkode: 51fd7...6f2

Jepp... 

Anonymkode: 5baa7...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

33 liksom....  hahaha...    :fnise:     Skal du først bløffe, så  overdriv med måte

Anonymkode: 6fbc9...f70

Ingen overdrivelse her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel opptil 4-5-6 støt eller sprut med sæd, men så går det mer over til rykninger i penis mens orgasmen dabber av. Det avhenger veldig av hvor kåt jeg er, hvor lenge vi har holdt på og "ladet opp" og hvor sterk orgasmen er. Etter 4-5-6 er det ikke mer "i tanken" til at det faktisk spruter ut noe. Men rykningene er nok til at det kommer mer sæd ut, men da er det mer "tyter ut" framfor noe annet.

Etter orgasmen har gitt seg, ligger det ofte en del igjen "i røret". Fortsetter vi samleiet med litt rolige bevegelser kommer det ut også. Alternativt kan man ta tannkremtube-bevegelsen på urinrøret, fra perineum og framover og få ut alt.

Viktig å få med seg all sausen om man skal lage en god cream pie 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, jeg var imponert over min manns 5-7. Samtlige andre menn har hatt en sprut, og så muligens litt som sivet ut i et slags slapt nr 2 eller bare at det pipler ut noen ekstra dråper. Ikke spruter altså, etter første. 

Synes forøvrig 5-7 holder lenge også. 

Anonymkode: bebb1...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (5 minutter siden):

Her er det vel opptil 4-5-6 støt eller sprut med sæd, men så går det mer over til rykninger i penis mens orgasmen dabber av. Det avhenger veldig av hvor kåt jeg er, hvor lenge vi har holdt på og "ladet opp" og hvor sterk orgasmen er. Etter 4-5-6 er det ikke mer "i tanken" til at det faktisk spruter ut noe. Men rykningene er nok til at det kommer mer sæd ut, men da er det mer "tyter ut" framfor noe annet.

Etter orgasmen har gitt seg, ligger det ofte en del igjen "i røret". Fortsetter vi samleiet med litt rolige bevegelser kommer det ut også. Alternativt kan man ta tannkremtube-bevegelsen på urinrøret, fra perineum og framover og få ut alt.

Viktig å få med seg all sausen om man skal lage en god cream pie 😛

Dette høres veldig likt ut som hos min mann. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33? Det høres ganske usannsynlig ut.. Har ligget med over 20 og det vanlige er mellom 4 og 7..

Anonymkode: d0503...8cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jøss, jeg var imponert over min manns 5-7. Samtlige andre menn har hatt en sprut, og så muligens litt som sivet ut i et slags slapt nr 2 eller bare at det pipler ut noen ekstra dråper. Ikke spruter altså, etter første. 

Synes forøvrig 5-7 holder lenge også. 

Det kommer ikke sånne voldsomme mengder alle støtene, det kommer mye deg 5-6 første, så blir det mer sånne skvettvise støt som hvor det blir mer dråper men med kraft i. Jeg har ingen enklere måte å forklare på. He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...