AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Skrevet 11. desember 2024 Jeg skrev en tråd tidligere om at familien til min samboer var sinte for at jeg ikke tok i mot besøk( ikke av noen, verken av venner eller min familie) dette pga en stor krise som oppsto rett etter fødselen, såpass stor at jeg har samtaler på helsestasjonen med en terapeut. Nå hadde jeg besøk av familien, jeg inviterte alle på et lite selskap, ene søsteren til min samboer slang en gave på meg og sa hver så god og gikk og satt seg uten noe som helst kommunikasjon. Resten av familien oppførte seg ufordragelige og respekterte ikke meg i det hele tatt, så jeg endte med å ta babyen og satt meg i den andre stuen og ammet og fikk babyen til å sove, å der ble jeg til alle dro. ( babyen er nå 5 uker) Min samboer er skuffet over sin familie men ber meg være den med åpent hjerte og ha forståelse, men det klarer jeg ikke. De var rett og slett stygge med meg. Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Hva ville dere ha gjort? ( jeg har fått angst eller den krisen jeg opplevde så jeg er nok litt frynsete akkurat nå, sliter ikke lengre og har fått tatt ting innover meg, dette var alvorlig og et sjokk å oppleve) Anonymkode: 4321e...846 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Skrevet 11. desember 2024 Så tåpelige de er! Du har ikke gjort noe galt❤️ jeg ville ha satt meg på gjerdet en stund, ikke invitert dem før ting går tilbake til normalen. Synes du fortjener en skikkelig unnskyldning, men den type folk er dessverre ikke å flinke til å innrømme ar de har tatt feil. Anonymkode: e2155...74d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Skrevet 11. desember 2024 Så mye jævlige folk som finns. Stakkars deg, skjønner godt du satte deg i et annet rom. Sender deg gode tanker♥️ Anonymkode: dde1e...40a 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skrev en tråd tidligere om at familien til min samboer var sinte for at jeg ikke tok i mot besøk( ikke av noen, verken av venner eller min familie) dette pga en stor krise som oppsto rett etter fødselen, såpass stor at jeg har samtaler på helsestasjonen med en terapeut. Nå hadde jeg besøk av familien, jeg inviterte alle på et lite selskap, ene søsteren til min samboer slang en gave på meg og sa hver så god og gikk og satt seg uten noe som helst kommunikasjon. Resten av familien oppførte seg ufordragelige og respekterte ikke meg i det hele tatt, så jeg endte med å ta babyen og satt meg i den andre stuen og ammet og fikk babyen til å sove, å der ble jeg til alle dro. ( babyen er nå 5 uker) Min samboer er skuffet over sin familie men ber meg være den med åpent hjerte og ha forståelse, men det klarer jeg ikke. De var rett og slett stygge med meg. Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Hva ville dere ha gjort? ( jeg har fått angst eller den krisen jeg opplevde så jeg er nok litt frynsete akkurat nå, sliter ikke lengre og har fått tatt ting innover meg, dette var alvorlig og et sjokk å oppleve) Anonymkode: 4321e...846 Jeg kjenner igjen dette. Jeg er så lei av folk og familie som skal ta seg tilrette og forvente ukentlig kos med nyfødt. Selv når mor ennå ikke er ferdig med barsel så skal de kunne troppe opp når de vil. Når hormoner og alt roer seg så kommer du til å lande på følelsen sinne av å ikke bli respektert. Anonymkode: 46d73...444
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #5 Skrevet 11. desember 2024 Jeg ville prøvd å puste meg gjennom det og latt samboeren ta seg av kommunikasjonen med hans familie. Ikke eskalere konflikten eller si noe som du ikke kan ta tilbake etterpå. Det høres forferdelig ut, det som har skjedd deg. Jeg tror mange sliter med å forstå hvordan man kan oppleve det å få barn. Min mor snakket alltid om at man ville «vise fram» babyen. Det var det siste jeg ville da jeg fikk mine. Jeg følte meg helt utkjørt både psykisk og fysisk, og istedenfor lykke kjente jeg på en skummel, lammende frykt for alt det farlige som kunne skje babyen. Vi er forskjellige og vi opplever forskjellig. Det er noen som ikke forstår det så lett. Du har i hvert fall min støtte ❤️ Anonymkode: 0747c...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå