AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ønsker meg en god, myk og varm julepysj som har lange ben! Alle er da så korte!? Har du noen å anbefale? (Om du synes at julepysj er det styggeste som finnes så er jeg ikke intr å høre om det 😉) Anonymkode: 570ad...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Polarn o pyret har noen fine nå. Og du kan få samme til barn og voksen. Jeg og nevøen min skal matche på julaften 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Bruker heller en tykk ugjennomsiktig strømpebukse med litt mønster på. Deilig å gå rundt å sprade hjemme i det også! Slipper å tenke på sokker om det er litt kaldt på gulvet. Anonymkode: 359b2...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Jeg liker slike hele drakter som har føtter. Så har man bare et varmt koseplagg som dekker hele kroppen: https://www.bigfeetpjs.com/pj-sleepwear/Matching-Christmas-Pajamas.html?srsltid=AfmBOoqijPzI9Rl924qFMYN3BI4ZbU52DJzjqxmNymNKdpQMcpfNAOC5 Anonymkode: 31e26...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker heller en tykk ugjennomsiktig strømpebukse med litt mønster på. Deilig å gå rundt å sprade hjemme i det også! Slipper å tenke på sokker om det er litt kaldt på gulvet. Anonymkode: 359b2...5ff Hvor kjøper du de? Jeg finner bare strømpebukser uten mønster 😕 Anonymkode: 31e26...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå