Gå til innhold

Nattbordslampe, skal den være stor eller liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lampe på nattbordet? Bruker du den? Er den stor/bred/høy?

Jeg er usikker. Har søkt på pinterest og der er de gjerne tunge og høye. Tenker det er upraktisk om man kommer borti den i mørket og så faller den ned?

Hvilken lampe har du, legg ved bilde 

Anonymkode: f0a07...c1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe bilde av min, men den er tyve cm høy max, hvit liten sak og med hvit skjerm på. Det er nok lys til å lese om jeg skulle få lyst til det, men jeg leser aldri på senga, så da blir det bare et vennlig lite veivisningslys som er bra nok om jeg må opp på natten. 

Skrevet

Det skal være en sånn tynn, liten nøytral. Med veldig godt lys. Skrudd fast i veggen med lang hendel som kan justeres. Jeg leser mye på senga 🙂

Anonymkode: b0449...a28

• Liker 1
Skrevet

Hadde store nattbordlamper før. Likte dem ikke 😅 Syntes de var ustabile, og måtte nærmest ut av senga for å slå de av/på, fordi bryteren satt så langt ned på ledningen. I tillegg ble de i veien for min evigvoksende samling av uleste bøker 😇 Men de er jo ofte penest, sammenlignet vegghengte. Når vi pusset opp soverommet i høst, gikk vi for vegghengte leselamper med dimmer! Superfornøyd med det 😊

Skrevet

Tenker det kommer helt an på smak og behag + hva som passer til rommet og ditt behov... 

Anonymkode: 6bba9...c74

Skrevet

Har nylig pusset opp soverommet. Da har jeg valgt vegghengte nattlamper som gir godt lys og som kan flyttes/justeres. Har ikke rukket å henge dem opp ennå, men det er neste punkt på listen! Da jeg var yngre pleide jeg å lese på sengen, og det har jeg en ambisjon om å begynne med igjen 😅 

Tenker vegghengte nattlamper er mest praktisk, uavhengig av hva slags nattlampe man trenger/ønsker. Om man ikke har noen tanke om å lese eller gjøre andre ting som trenger godt lys, er det jo ikke nødvendig å ha en stor nattlampe. Om man vil lese, er det lite som er så irriterende som å ha en nattlampe som gir for svakt lys, som gir lys på feil sted, eller som gir skygger i boka...

Anonymkode: bdfec...672

Skrevet

Hos mannen har jeg denne 

Screenshot_20241213_011145_SamsungInternet.thumb.jpg.590d814ef360af41d81fe0eb58564d62.jpg

Og hos meg selv har jeg denne

Screenshot_20241213_010803_SamsungInternet.thumb.jpg.77773c23a6085f259bd22390a6c2c3b5.jpg

• Hjerte 1
Skrevet

DSC_1443.thumb.JPG.1106396bc5e3162976ec3881febc88b1.JPG

Har denne, fra Ikea 😊 Har på veggen, da jeg har et lite nattbord ,hvor en lampe hadde tatt opp mye plass 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...