plomman Skrevet tirsdag kl 23:37 #1 Del Skrevet tirsdag kl 23:37 Aldri likt denne mannen, men dette her var jo bare slemt.. Stakkars mann som bare ville vise hvor fan han var. Føles homofobisk ut synes jeg. Video fra Lothepus sin facebookside. https://www.facebook.com/reel/896013759312675/?app=fbl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet tirsdag kl 23:55 #2 Del Skrevet tirsdag kl 23:55 Du bør se noen episoder av serien. Han fyren som har tatovert logoen på ræva si henger veldig mye rundt på campingen til Lothepus, tror faktisk at han lagde mye styr allerede første sesongen. Da var det noe med en bil de ikke fikk fjernet eller noe sånt, fyren er nok en veldig innpåsliten fan og hvis han har fulgt etter Lothepus til Gol så kan jeg tenke meg at det blir for mye. Har ingenting med homofobi å gjøre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet onsdag kl 00:07 Forfatter #3 Del Skrevet onsdag kl 00:07 FryNor skrev (10 minutter siden): Du bør se noen episoder av serien. Han fyren som har tatovert logoen på ræva si henger veldig mye rundt på campingen til Lothepus, tror faktisk at han lagde mye styr allerede første sesongen. Da var det noe med en bil de ikke fikk fjernet eller noe sånt, fyren er nok en veldig innpåsliten fan og hvis han har fulgt etter Lothepus til Gol så kan jeg tenke meg at det blir for mye. Har ingenting med homofobi å gjøre. Ok, jeg har ikke sett serien nei. Da har de kanskje klippet det så det kom frem noe uheldig på Facebook da. For sånn som det klippet ligger ute så ser det ikke noe bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet onsdag kl 00:31 #4 Del Skrevet onsdag kl 00:31 plomman skrev (16 minutter siden): Ok, jeg har ikke sett serien nei. Da har de kanskje klippet det så det kom frem noe uheldig på Facebook da. For sånn som det klippet ligger ute så ser det ikke noe bra ut.. Han fyren det gjelder er jo tagget i kommentarfeltet på videoen og han skriver jo på sin egen FB profil at han er flau over oppførselen sin, mulig det kommer uheldig frem og det er nok av andre raringer i det kommentarfeltet som tydeligvis ikke har fulgt med noe særlig på serien. Uansett så er det godt gjort å tolke dette til at det er homofobi, selv om man er homofil så er ikke det noen unnskyldning for å dra frem skinka blant folk midt på lyse dagen. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet onsdag kl 00:48 #5 Del Skrevet onsdag kl 00:48 Så en episode av Camp Lothepus der han inviterte alle på campen på snøkrabbefest, samme fyren var der og viste frem tatoveringen sin da og, så forstår kanskje han er litt lei av den skinken 😆 Lothe eier ikke noe særlig filter, så er man selvhøytidelig og lettkrenket, er det nok best å holde seg unna. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet onsdag kl 01:00 #6 Del Skrevet onsdag kl 01:00 FryNor skrev (1 time siden): Du bør se noen episoder av serien. Han fyren som har tatovert logoen på ræva si henger veldig mye rundt på campingen til Lothepus, tror faktisk at han lagde mye styr allerede første sesongen. Da var det noe med en bil de ikke fikk fjernet eller noe sånt, fyren er nok en veldig innpåsliten fan og hvis han har fulgt etter Lothepus til Gol så kan jeg tenke meg at det blir for mye. Har ingenting med homofobi å gjøre. Ja, han og samboeren var der i 2-3 uker pga bilen demmes ikke funket. Så når de fikk fiksa en ny bil for å dra videre så lot de den gamle bilen stå igjen på en parkeringsplass 😂 han er med i flere episoder! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet onsdag kl 08:55 Forfatter #7 Del Skrevet onsdag kl 08:55 FryNor skrev (8 timer siden): Han fyren det gjelder er jo tagget i kommentarfeltet på videoen og han skriver jo på sin egen FB profil at han er flau over oppførselen sin, mulig det kommer uheldig frem og det er nok av andre raringer i det kommentarfeltet som tydeligvis ikke har fulgt med noe særlig på serien. Uansett så er det godt gjort å tolke dette til at det er homofobi, selv om man er homofil så er ikke det noen unnskyldning for å dra frem skinka blant folk midt på lyse dagen. Å, han var ikke tagget når jeg var i kommentarfeltet sist, men jeg var inne og så det nå. Så bra! Ble letta nå. Tydelig at det er mye som ikke kommer frem bare i dette klippet, så det er jo fort gjort å tolke det feil. Nei jeg er enig i at det var spesielt å gjøre, men reaksjonen til Lothepus var også overdrevent negativ i dette tilfellet (når man ikke vet konteksten) og jeg synes ikke det var "godt gjort" å tolke dette som noe som kan virke som homofobi. Men veldig fint å vite at dette ikke er tilfelle da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet onsdag kl 08:58 Forfatter #8 Del Skrevet onsdag kl 08:58 Neket skrev (8 timer siden): Så en episode av Camp Lothepus der han inviterte alle på campen på snøkrabbefest, samme fyren var der og viste frem tatoveringen sin da og, så forstår kanskje han er litt lei av den skinken 😆 Lothe eier ikke noe særlig filter, så er man selvhøytidelig og lettkrenket, er det nok best å holde seg unna. Ja da skjønner jeg at han er litt lei 😊 Ja det kan du si, men helt uten kontekst så ser ikke denne episoden så bra ut, enten man er selvhøytidelig eller ei. Man ser jo i kommentarfeltet at flere reagerer. At man ikke har noe særlig filter trenger jo ikke være en hvilepute for å være slem. Men bra at ting ikke var helt som de så ut i utgangspunktet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:02 #9 Del Skrevet onsdag kl 09:02 Nei situasjonen var ikke noe grei når ikke man viste bakgrunnshistorien. Men akkurat i dette tilfellet skjønner jeg at Lothe er lei 😅 Den fyren har vært noget innpåsliten over lenger tid. Ellers syntes jeg egentlig Lothepus er underholdende. Han er en av de få menneskene vi har igjen som gir faen og snakker rett fra levera. Forfriskende med noen sånne innimellom. Jeg er langt fra enig i alt han sier og gjør, men liker at noen fremdeles tør å være seg selv på godt og vondt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet onsdag kl 09:16 #10 Del Skrevet onsdag kl 09:16 Har vel ikke noe med legningen hans å gjøre? Det er mer med at han er MYE...drikker veldig mye og henger rundt Lothepus...vært mye greier med han. Han elsker å komme i rampelyset, han er "kjent" i hjembyen. Godt at han selv ser at han er too much..ikke så gøy at han flasher skinken som han gjør 🙄 Men, ja..Lothepus overdriver og kunne håndtert det bedre, synes eg....ledd det mer bort...ble litt ufint, ja...men, men...begge kan ta selvkritikk her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet onsdag kl 13:04 Forfatter #11 Del Skrevet onsdag kl 13:04 Sirah skrev (4 timer siden): Nei situasjonen var ikke noe grei når ikke man viste bakgrunnshistorien. Men akkurat i dette tilfellet skjønner jeg at Lothe er lei 😅 Den fyren har vært noget innpåsliten over lenger tid. Ellers syntes jeg egentlig Lothepus er underholdende. Han er en av de få menneskene vi har igjen som gir faen og snakker rett fra levera. Forfriskende med noen sånne innimellom. Jeg er langt fra enig i alt han sier og gjør, men liker at noen fremdeles tør å være seg selv på godt og vondt. Ja det skjønner jeg også når jeg hører hva dere beskriver 😊 enda godt da egentlig! At det ikke var sånn som det fremstod. Ja jeg er som sagt ikke noe fan fra før av, men kan si meg enig at det er fint at folk er ekte og seg selv. Han er bare ikke underholdende i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet onsdag kl 13:08 Forfatter #12 Del Skrevet onsdag kl 13:08 Moongirl skrev (3 timer siden): Har vel ikke noe med legningen hans å gjøre? Det er mer med at han er MYE...drikker veldig mye og henger rundt Lothepus...vært mye greier med han. Han elsker å komme i rampelyset, han er "kjent" i hjembyen. Godt at han selv ser at han er too much..ikke så gøy at han flasher skinken som han gjør 🙄 Men, ja..Lothepus overdriver og kunne håndtert det bedre, synes eg....ledd det mer bort...ble litt ufint, ja...men, men...begge kan ta selvkritikk her. Nei det skjønner jeg også nå, men bare utifra videoen så fremstod det annerledes. Er også enig i at det var spesielt å dra frem rumpa sånn, men uten den bakgrunnshistorien folk har gitt her inne, så tenkte jeg umiddelbart at dette fint kunne vært et litt enklere menneske med utfordringer feks, og da hadde det vært veldig stygt å reagere på den måten som Lothepus gjorde. Ja jeg synes og det fortsatt ikke var en fin måte å si ifra på. Og som man ser i kommentarfeltet så var det jo ganske mange som tolket det homofobisk og heiv seg på den samme linja. Det er ugreit. Hadde reaksjonen vært sånn som ei dame hadde dratt fram rumpa feks? Det tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet onsdag kl 16:23 #13 Del Skrevet onsdag kl 16:23 plomman skrev (3 timer siden): Hadde reaksjonen vært sånn som ei dame hadde dratt fram rumpa feks? Det tviler jeg på. Det hadde den garantert vært, om hun var klengete, innpåsliten og høylytt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden plomman skrev (På 11.12.2024 den 14.04): Ja det skjønner jeg også når jeg hører hva dere beskriver 😊 enda godt da egentlig! At det ikke var sånn som det fremstod. Ja jeg er som sagt ikke noe fan fra før av, men kan si meg enig at det er fint at folk er ekte og seg selv. Han er bare ikke underholdende i mine øyne. Ja greit å vite bakrunnshistorien Da skjønner man jo ofte hvorfor folk reagerer som de gjør. Nei, han er vel en sånn fyr man enten liker eller misliker. Jeg personlig syntes han er kul, selv om jeg som sagt langt ifra er enig i alt han sier eller gjør. Syntes bare han er et friskt pust blant alt det glaserte og «falske». Du får nøyaktig det du ser lissom 😅 Ikke noen gråsoner der i gården. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå