AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Skrevet 10. desember 2024 Noen som har opplevd kløende utslett/nupper rundt brystene/under brystene/under armene/i lysken/rundt navelen i forbindelse med at man ammer? Etter intens kløe kan det se ut som elveblest, men utenom kløe er det bare røde nupper og noen større områder som ser ut som tørt utslett (atopisk eksem lignende) Er dette tegn på varme utslett, da det er disse områdene jeg mest blir svett når jeg ammer. Eller kan det være noe jeg reagerer på, eller har jeg utviklet atopisk eksem? Eller kan det være soppinfeksjon jeg har fått (ringorm)? Har tenkt flere ganger på hva jeg spiser gjennom dagen, men er ikke noe jeg vanligvis reagerer på også er utslettene/nuppene der hele tiden uavhengig av hva jeg spiser. Har vært i kontakt med legen som ikke vet hva det er og jeg fikk allergitabletter som jeg skulle prøve. Anonymkode: 174b7...0fa
beige Skrevet 11. desember 2024 #2 Skrevet 11. desember 2024 Sikkert varmeutslett, virker slik for min del i hvertfall. Så og si ferdig å amme nå, og har ikke slik kløe lengre☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå