AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Skrevet 10. desember 2024 Jeg ble plutselig litt usikker. Sendte søknad i går og fikk svar i dag tidlig, inkludert en link til evne-test. Jeg har ikke svart på mailen enda, men tatt testen, og ble plutselig litt usikker på om jeg burde svare i kveld med noe ala "God kveld! Jeg har nå tatt testen, takk for invitasjonen" for å ikke fremstå som en overlegen type. Hva er vanlig her? Jeg fikk mailen tilsendt med "Hei (navnet mitt)! Vi synes du har en veldig interessant CV, derfor sender vi deg en test, og hvis dette går bra blir det eventuelt et intervju. Vennlig hilsen (hr-person)". Selvfølgelig formulert litt bedre enn det jeg har skrevet her. Anonymkode: a3f90...444
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Skrevet 10. desember 2024 Hadde nok ventet en ukes tid. Anonymkode: 8fae8...0b5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Skrevet 10. desember 2024 Jeg synes det er fint med et svar på e-posten akkurat slik du foreslår her, og ikke vent en uke. Når testen er gjennomført får de uansett varsel på det, og da er det naturlig at e-posten kommer samtidig. Det er aldri feil å være blid og høflig 🙂 Lykke til! Anonymkode: 8f030...1b4 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Skrevet 11. desember 2024 Jeg hadde ikke svart. Det blir mye ekstraarbeid for HR hvis de skal bruke halve arbeidsdagen på å lese takkemail. Anonymkode: 521ef...f19 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #5 Skrevet 11. desember 2024 Hadde ikke svart. Hvis det er deg de vil ha får du jobbtilbudet uavhengig av om du har svart på denne e-posten eller ikke. Anonymkode: ca9e7...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Skrevet 11. desember 2024 Unødvendig ekstrajobb for dere begge. Dropp det. Anonymkode: 5d483...c61 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #7 Skrevet 11. desember 2024 Da foreldrene mine sendte takkekort etter bryllupet sitt, så fikk de blomsterlevering fra et par med «tusen takk for det fine bildet». Litt overkill. De burde svart med litt konfekt og takket for takken, og så har man det gående. Hadde droppet. Anonymkode: fae72...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå