Gå til innhold

Urinveisinfeksjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har urinveisinfeksjon. Hsr vært skikkelig dårlig med hoste og snørr og feber siste uke, og når man først har infeksjon i kroppen...jeg vet ikke, har aldri hatt det. Men har vondt når jeg tisser. Ikke at jeg får til å tisse, bare smerte. Bortsett fra når jeg hoster selvsagt, da er det visst noen dråper... 

Trenger ikke si jeg må til legen, det har jeg så absolutt tenkt. Vil bare sjekke litt i forkant. Det må da være flere her som har hatt det? 

Anonymkode: 68336...79c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som uvi.

Anonymkode: 28fc0...107

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror jeg har urinveisinfeksjon. Hsr vært skikkelig dårlig med hoste og snørr og feber siste uke, og når man først har infeksjon i kroppen...jeg vet ikke, har aldri hatt det. Men har vondt når jeg tisser. Ikke at jeg får til å tisse, bare smerte. Bortsett fra når jeg hoster selvsagt, da er det visst noen dråper... 

Trenger ikke si jeg må til legen, det har jeg så absolutt tenkt. Vil bare sjekke litt i forkant. Det må da være flere her som har hatt det? 

De som har urinveisinfeksjon klager ofte på svie ved vannlating; og stadig tissetrang til tross for at det bare kommer små mengder. 

Urinveisinfeksjon er heldigvis typisk lett å behandle, det er ofte nok med 3 dager antibiotika. 

Skrevet
snillOnkel skrev (3 minutter siden):

De som har urinveisinfeksjon klager ofte på svie ved vannlating; og stadig tissetrang til tross for at det bare kommer små mengder. 

Urinveisinfeksjon er heldigvis typisk lett å behandle, det er ofte nok med 3 dager antibiotika. 

Ingen svie, "bare" innmari smerte. 

Skrevet

Jeg hadde ikke svie ved vannlating da jeg hadde UVI. Men var ekstremt dårlig. Høy feber og kraftig kroppsverk,og ja måtte tisse veldig ofte,men tisset veldig lite hver gang. Var mye verre en Corona for min del! Tok 4 dager med antibiotika før jeg begynte å bli relativt bra. Noe av det verste jeg har hatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du kan ringe legevakt for å få råd om hvordan du skal forholde deg. De skal hjelpe med veiledning på telefon. 

Anonymkode: d14f1...3d5

Skrevet

Leger liker å behandle urinveisinfeksjoner. Ofte klassiske symptomer, lett diagnose (urinprøve), og typisk bare 3 dager med antibiotika. Tipper at legen blir glad for å ha deg som pasient. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...