Gjest gotthard Skrevet 2. mars 2006 #1 Del Skrevet 2. mars 2006 ok, utdrag fra en samtale med ei venninde, har ikke møtt hu på noen uker men hun ringte i dag. vet hun var veldig forelsket i meg og jeg i hu, men av ulike grunner har ting ikke fungert helt etter planen.. ok, her er et lite utdrag : hun: hva tenker du så mye på da? jeg: tenker endel på deg, må innrøme det... det blir stille i andre enden, så jeg sier. du da? hun: har ikke tid til og tenke så mye, nokk med unger, bleier,mat, hus osv...så begynte hun fort og prate om at det var glatt ute. ok, spørsmålet er da, hva mener hu? prata med ei venninde som sa at siden jeg sa jeg tenkte på hu trengte hu ikke si hun tenkte på meg, da slapp hu og bli den "svake"? da var det liksom jeg som ikke slapp taket mens hu var over dette. trur hun er sjalu og, hun så jeg kjørte forbi på veien lørdag morgen , så hu lurte på hva jeg gjorde ute så tidli, jeg sa jeg var på vei hjem. hun spurte da( i lit spydig stemme) måtte du gnage av deg armen for og slippe unna ei stygg billig ugle da eller? jeg sa som sant var at jeg hadde kjørt ei venninde hjem fra fest og blei sitende og prate lit, driver du og puler på hu, spurte hun da? blir frustrert over og ikke vite, greit at det ikke blir noe i mellom oss, men jeg vil bare vite om det er pga hun ikke orker se meg jeg aldi hører mere fra hu omtrent eller om alle tanker om meg er døde. er det bare jeg her som tenker og hun er ferdig med og drømme om hva som kunne blitt om omstendighetene var anderledes.+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 2. mars 2006 #2 Del Skrevet 2. mars 2006 hun spurte da( i lit spydig stemme) måtte du gnage av deg armen for og slippe unna ei stygg billig ugle da eller? jeg sa som sant var at jeg hadde kjørt ei venninde hjem fra fest og blei sitende og prate lit, driver du og puler på hu, spurte hun da? ← Tror ikke dere har noen framtid sammen. Glem henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 2. mars 2006 #3 Del Skrevet 2. mars 2006 vet vi ikke har en framtid sammen, men hva tenker hun? enklere og forstå kvinner når det gjelder andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 2. mars 2006 #4 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg skjønner ikke hva hun tenker, og jeg har ikke sett dama en gang. Kan du ikke bare unngå henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 2. mars 2006 #5 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg ELSKER å tolke!!!! Er midt i en tolke og anylese fase selv Jeg tror ikke hun er helt ferdig med deg og så er hun kanskje litt besatt og vil vite hva som skjer med deg. Dette var fri tolking utifra at jeg ikke kjenner henne og ikke vet hvor godt dere kjenner verandre og hvor langt dere kom i forelskelsesprosessen, men jeg tror jeg ville styre langt fra henne, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 2. mars 2006 #6 Del Skrevet 2. mars 2006 ok, med fare for og dra spørsmålet lit for langt her, men, hvordan kan du mene det? er det pga beskyldningen om og ha sex når jeg var hoss ei venninde eller utifra samtalen på tlf? stemmer det at om jeg ikke hadde sakt jeg tenkte endel på hu ville enten hun blit lit lei seg eller sakt hun tenkte på meg? hvorfor burde jeg holde meg unna henne? har ikke planer om og prøve meg på noe da jeg av div grunner har mistet all respekt for henne, men jeg vil så klart vite om hun tenker på meg like mye som jeg tenker på henne. om hun er ferdig med gotthard eller hva det er. hvorfor er det så vanskelig og si rett ut hva man mener for enkelte kvinner? håper på svar men forstår at det er lit lite opplysninger til nøyaktige svar, vel, nøyaktigf i tolkning blir det aldri, men dere forstår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 2. mars 2006 #7 Del Skrevet 2. mars 2006 Kanskje hun er sjalu mht til sex med vennine? Det at hun ikke sa at hun tenkte på deg var kanskje fordi hun backa ut og ble "sjenert". ikke turde å si sine tanker. Kanskje tolket hun det slik at når du sa at du tenker på henne så tror hun at der kanskje er noe på gang? Og nå vil hun vite om du vil ha henne, eller om du flyr rundt med andre damer? vil hun ha kontroll? Jeg aner ikke! Helt umulig å si. Og det kan ha mange svar. Ikke så lett å hjelpe til med tolking egentlig når en ikke vet hvem denne personen er. Jeg gjorde bare et tappert forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 2. mars 2006 #8 Del Skrevet 2. mars 2006 liker tappre forsjøk:-) takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 2. mars 2006 #9 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Bare hyggelig. Vanskelig det dere med damer og menn og relasjoner. Ha en fin dag! Endret 2. mars 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 3. mars 2006 #10 Del Skrevet 3. mars 2006 fikk melding i sta, daglidagse ting, så jeg venta ca 30 min med og svare og svarte da kort, får da melding tilbake som avsluttes med "utrolig glad i deg vennen, og det vet du godt........". holde meg unna er greit det og selv om jeg ikke har noe innteresse om og rote meg borti hu så er hu i tankene minne ofte. men tankene er ikke av "savner deg" slaget, er mere at jeg lurer på hvordan hun har det, hva hun tenker og føler å hvorfor jeg ikke kan slutte og tenke. så fyr løs, trenger sårt flere tips her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #11 Del Skrevet 21. mars 2006 Huff :-) Ikke lett dette her. Om hun er en inadvent kvinne og ikke er så "flink" til å si hva hun føler så må du bare ha tålmodighet om du vil bli bedre kjent med henne. Ikke gi opp .. Send henne koselige meldinger. Noen bruker veeeedlig lang tid på å tørre å tro at noen kan være intresert både som venner eller kjæreste. Finn på noe sammen , kino, gå tur, på besøk til henne.. Har en kjæreste som er sånn :-) Kan være veldig vanskelig. Men utrolig bra og trygt når sånne mennesker endelig sier hva man vil, ikke vil ha av ett forhold. Men uansett på ett eller annet tidspunkt så må du selvfølglieg få vite noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå