AnonymBruker Skrevet 10. desember #1 Del Skrevet 10. desember Har chatta litt med ei på Tinder som jeg har fått sansen for. Sendte henne melding over helgen, men fikk aldri svar. Var innom Happn i stad og ser at hun også er på den plattformen, men jeg tørr ikke å like henne der fordi jeg vil ikke oppstå som desp/creepy. Jeg er ikke innom datingapper hverdag jeg heller, så kanskje jeg bare er utålmodig? Anonymkode: 6c4d7...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #2 Del Skrevet 11. desember Absolutt greit, du er ikke desp men interessert Anonymkode: 0a854...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 11. desember #3 Del Skrevet 11. desember Det virker veldig desp. Ikke gjør det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #4 Del Skrevet 11. desember Nja, ikke vis hun ikke svarer på Tinder, da føler jeg det blir litt desperat å prøve happn Anonymkode: 989c9...756 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #5 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nja, ikke vis hun ikke svarer på Tinder, da føler jeg det blir litt desperat å prøve happn Anonymkode: 989c9...756 ☝️ Anonymkode: fffac...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #6 Del Skrevet 11. desember Hvordan kan du få sansen for noen du ikke har skrevet med en gang? Anonymkode: 52f8f...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå