AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:07 #21 Del Skrevet onsdag kl 14:07 fru Alving skrev (2 timer siden): Er du sikker på at alle kommer? Jeg må si du er heldig som har en så stor omgangskrets som du vet kan og vil komme på juleselskap i romjulen. Har dere ikke plass så ha to selskap, det går an å ha et i januar også. Ja, når jeg teller 22 er det «bare» de jeg regner med ville ha kommet. Altså de som bor nær og som ikke skal dra bort. Anonymkode: 9e9bc...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet onsdag kl 14:15 #22 Del Skrevet onsdag kl 14:15 Inviter alle hvis dere absolutt skal holde selskap. Dere kan invitere til tapas eller annen lett servering hvor både spisestue, kjøkkenbord, stue brukes til å sette seg. Så blir det mingling og folk flytter seg rundt om så alle får pratet med flere. Eller spør om noen er med ut å spise og du kan booke bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:36 #23 Del Skrevet onsdag kl 14:36 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar! Vi kan bare ha èn fest i jula, så da blir neste pulje evt til påske. Anonymkode: 9e9bc...caf bedre å invitere kun ett eller to par i så fall da, og ikke halvparten Anonymkode: a0287...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå