Gå til innhold

Hvilke sko til satengskjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg et svart langt satengskjørt her en dag men aner jo ikke hvilke sko jeg kan ha til (innendørs)

Har et i grønt jeg brukte i sommer, men da med t-skjorte til og litt finere plattform-sneakers men det passer ikke helt på julebord 😅

Jeg har donaldføtter så hæler utgår, ingen som passer (forsøkt wide fit men de er så sabla vonde). Så… tips noen? Hva fungerer? 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
goodbeforelong skrev (11 minutter siden):

Donaldføtter? 

Like brede som de er lange 🫠

Gjest goodbeforelong
Skrevet

Aha! Sikkert litt utfordrende det ja. Men der finnes vel sko tilpasset dine føtter også? 😊

Skrevet

Noe slikt?

image.png.42b3adbebbfa6d95829f713b3ba28594.png

Zalando

Anonymkode: 1e161...a2d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Nei ikke ballerina med stropp. Hadde det og så ikke bra ut. Ha støveletter som går høyere en lengden på skjørtet. Eller høye hæler svarte/brune

Endret av Cecilie82
Skrevet

Jeg er også relativ bred i fotbladet. Er heller ikke vant til hæl. Jeg kjøpte disse og er så overrasket over hvor gode de er å ha på. Brukte de 7 timer i selskap etter å ha kjøpt de samme dag og hadde ingen problemer. 
https://www.eurosko.com/no/brands/gabor/gabor-3614_422075-36147411?variantId=36147411047&country=NO&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAjeW6BhBAEiwAdKltMnRkXk7ZHMWNYUeMMLa2ppanfDhe0gNOZtnnLZ_IeFf0qHfYGJqz9BoCpj4QAvD_BwE

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...