AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 Har lastet ned Hinge, men har ikke gitt en eneste like enda. Hvorfor? Nesten alle damene er superhot der inne, er det bare sånne damer på datingapper? Er ute etter noen som ikke ser perfekt ut, og kanskje har noen kilo ekstra. Er det ikke slike damer på datingapper, hvorfor ikke? M34 Anonymkode: df542...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 Tror Hinge skiller seg ut. Eksen min viste meg utvalget av kvinner der inne er… ja, damene ser fantastiske ut. Skjønner at det kan være intimiderende! Er på Hinge selv, og så flotte som damene er dere inne er jeg overrasket over hvor mange likes jeg selv får! På Facebook dating og Match er det mer… Trygdebeistet… For kvinner som menn… Anonymkode: 71bcd...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har lastet ned Hinge, men har ikke gitt en eneste like enda. Hvorfor? Nesten alle damene er superhot der inne, er det bare sånne damer på datingapper? Er ute etter noen som ikke ser perfekt ut, og kanskje har noen kilo ekstra. Er det ikke slike damer på datingapper, hvorfor ikke? M34 Anonymkode: df542...7b2 Jeg er der inne og selv om du kanskje synest jeg er superhot er jeg jordnær og ikke overfladisk + ute etter å møte min person i livet som er ærlig, raus, har humor og er snill😅🤷🏼♀️ Jeg bryr meg ikke om en mann har litt ekstra på kroppen så lenge han har sjarm og er en bra fyr! Anonymkode: 07cc9...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Del Skrevet 11. desember 2024 Trist å høre for min del, bra for dem. Hadde en plan om å begynne å bruke apper for første gang nå i januar, som ei rundt 30, med en smule uheldig utsendet 😅 Nå er den planen avlyst, takk for at du sier ifra så jeg slipper å dumme meg ut. Anonymkode: 43496...700 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 11. desember 2024 #5 Del Skrevet 11. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er der inne og selv om du kanskje synest jeg er superhot er jeg jordnær og ikke overfladisk + ute etter å møte min person i livet som er ærlig, raus, har humor og er snill😅🤷🏼♀️ Jeg bryr meg ikke om en mann har litt ekstra på kroppen så lenge han har sjarm og er en bra fyr! Anonymkode: 07cc9...662 Endret 11. desember 2024 av Liebe . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Del Skrevet 11. desember 2024 Håper du finner en sånn:-) jeg er ærlig, snill, tenker på andres beste og kul humor, men jeg har mine utfordringer med autisme, angst, en skade som egentlig skulle opereres forrige uke, men ortopeden mente det ble for høy risiko så den er utsatt. Vet jeg syter men sånn er no d! Anonymkode: df542...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #7 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Trist å høre for min del, bra for dem. Hadde en plan om å begynne å bruke apper for første gang nå i januar, som ei rundt 30, med en smule uheldig utsendet 😅 Nå er den planen avlyst, takk for at du sier ifra så jeg slipper å dumme meg ut. Anonymkode: 43496...700 Hvem sier du er så uheldig da, folk har forskjellige preferanser når det kommer til sånt. Det jeg mente var de på appen fremsto som helt perfekte på alle plan, og utseende var bare ett av dem. Var ikke meningen å ta fra deg motet, ble bare litt oppgitt i går .. Anonymkode: df542...7b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #8 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem sier du er så uheldig da, folk har forskjellige preferanser når det kommer til sånt. Det jeg mente var de på appen fremsto som helt perfekte på alle plan, og utseende var bare ett av dem. Var ikke meningen å ta fra deg motet, ble bare litt oppgitt i går .. Anonymkode: df542...7b2 Har hørt kvinner bryr seg mindre, så kanskje du skal like noen å se hva som skjer? Du liker dem jo. Å Hvem sier du ikke også er perfekt? Det er ike din feil, mistenkte apper inneholde perfekte damer, er jo derfor jeg ikke har brukt dem tidligere. Er glad for å vite, for det er jo allerede skummelt å møte noen, har ikke lyst til å være dum nok til å tro at jeg og en blir glade i hverandre, så er det bare fordi han er skuffet av å ikke få de pene damene at han prøver seg. Vil ikke være eneste uperfekte eksemplar av ei dame, det er kjempe flaut. Tror du noen av dem har operert seg, eller er det bare de naturlige vakkre? Er det noe vi andre kan jobbe oss til å oppnå? Anonymkode: 43496...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #9 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har hørt kvinner bryr seg mindre, så kanskje du skal like noen å se hva som skjer? Du liker dem jo. Å Hvem sier du ikke også er perfekt? Det er ike din feil, mistenkte apper inneholde perfekte damer, er jo derfor jeg ikke har brukt dem tidligere. Er glad for å vite, for det er jo allerede skummelt å møte noen, har ikke lyst til å være dum nok til å tro at jeg og en blir glade i hverandre, så er det bare fordi han er skuffet av å ikke få de pene damene at han prøver seg. Vil ikke være eneste uperfekte eksemplar av ei dame, det er kjempe flaut. Tror du noen av dem har operert seg, eller er det bare de naturlige vakkre? Er det noe vi andre kan jobbe oss til å oppnå? Anonymkode: 43496...700 Om du skal sammenligne det med noe, er det som Instagram eller tiltok damer? Prøver å se hva jeg må bli for å møte noen. Anonymkode: 43496...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #10 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Trist å høre for min del, bra for dem. Hadde en plan om å begynne å bruke apper for første gang nå i januar, som ei rundt 30, med en smule uheldig utsendet 😅 Nå er den planen avlyst, takk for at du sier ifra så jeg slipper å dumme meg ut. Anonymkode: 43496...700 Jeg har bekjente i midten av 20-årene som sluttet med Hinge fordi det var bare menn i slutten av 40-årene der som likte dem. De har sagt at Hinge er rett og slett en håpløs app. Ingen av dem vil ha en mann som er over 20 år eldre. Anonymkode: cf2ab...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #11 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hørt kvinner bryr seg mindre, så kanskje du skal like noen å se hva som skjer? Du liker dem jo. Å Hvem sier du ikke også er perfekt? Det er ike din feil, mistenkte apper inneholde perfekte damer, er jo derfor jeg ikke har brukt dem tidligere. Er glad for å vite, for det er jo allerede skummelt å møte noen, har ikke lyst til å være dum nok til å tro at jeg og en blir glade i hverandre, så er det bare fordi han er skuffet av å ikke få de pene damene at han prøver seg. Vil ikke være eneste uperfekte eksemplar av ei dame, det er kjempe flaut. Tror du noen av dem har operert seg, eller er det bare de naturlige vakkre? Er det noe vi andre kan jobbe oss til å oppnå? Anonymkode: 43496...700 Vel, de er out of my league både utseendemessig og livsstil. Virker som dem skal imponere så sinnsykt med hva slags type bilder dem legger ut, blir litt intimiderende. Har jo opplevd en del i livet jeg og, men har ikke bilder av alt, for det tenker jeg ikke på å ta. Er fornøyd og litt misfornøyd på samme tid med eget selvbilde, men har ikke selvtillit og er litt syk, autisme, angst, fatigue, så får meg ikke til å prøve meg, er 185 cm. Kan bare snakke for meg selv, men hvis jeg viser interesse så er det faktisk fordi jeg er tiltrukket, ikke fordi du er en reserveløsning liksom. Vet ikke hvordan andre menn er, men er jo en god del idioter der ute. Tror ikke de har operert seg, men noen av dem har nok tatt silikon og kanskje fillers/botox. Men de fleste hadde perfekt hud, aner ikke om det er medfødt eller hvordan de klarer det, selv er jeg ganske bleik og delvis litt Acne noen dager. Tror nok du klarer å være der inne, å finne kjærligheten:-) Anonymkode: df542...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #12 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har bekjente i midten av 20-årene som sluttet med Hinge fordi det var bare menn i slutten av 40-årene der som likte dem. De har sagt at Hinge er rett og slett en håpløs app. Ingen av dem vil ha en mann som er over 20 år eldre. Anonymkode: cf2ab...aa0 Not good not good! Hvor er de andre gutta/menna hen da? Anonymkode: df542...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 11. desember 2024 #13 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tror Hinge skiller seg ut. Eksen min viste meg utvalget av kvinner der inne er… ja, damene ser fantastiske ut. Skjønner at det kan være intimiderende! Er på Hinge selv, og så flotte som damene er dere inne er jeg overrasket over hvor mange likes jeg selv får! På Facebook dating og Match er det mer… Trygdebeistet… For kvinner som menn… Anonymkode: 71bcd...4b0 Ja, sant ganske sykt. Good on you at du får likes da, håper du treffer noen:-) skal prøve appen Boo, som betalingsmedlem, ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #14 Del Skrevet 11. desember 2024 Nå har jeg vært på Hinge igjen, ok alle er ikke superhot da 😂 Anonymkode: df542...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #15 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har jeg vært på Hinge igjen, ok alle er ikke superhot da 😂 Anonymkode: df542...7b2 Jeg lagde meg profil 😉 (Tuller) Anonymkode: 43496...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #16 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg lagde meg profil 😉 (Tuller) Anonymkode: 43496...700 Uuuu jeg liker det 😅 hvis d ikke hadde vært tull 😉 nord-sør-øst-vest i landet du da? Anonymkode: df542...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå