Gå til innhold

Wegovy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lite mat spiser dere dere i løpet av en dag når dere går på Wegovy?

Anonymkode: 9505f...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-4 knekkebrød og en liten porsjon middag. Prøver å få ned så mye proteinrikt som mulig. 

Anonymkode: 0845e...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt bekymret for min nabo. Han  sier at han spiser 2 små måltider hver dag pluss at han må på toalettet (diare)rett etterpå. Dette har pågått i 2 uker. Dette kan ikke være bra i lengden? 

Anonymkode: 9505f...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg loggfører alt jeg spiser. Spiser

Frokost: Yt Yoghurt vanilje med honning og blåbær eller knekkebrød og brunost

Lunsj:  Sandwich/Rundstykke med pålegg

Middag: 1 normal porsjon med vanlig mat

Kvelds: Noe frukt

Veldig obs på å få i meg alt av næringsstoffer og jeg ser hvor jeg bomma når vekten ikke rikka seg. Jeg skal slutte nå om noen uker og er sykt spent på hvordan det går. Her må jeg være knallhard for å holde vekta.  Jeg ligger på 1300-1500 kalorier per dag + jeg går enten 1 times tur hver dag,. sykler til jobb eller jeg trener på studio. 

Anonymkode: 56b60...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg glemmer faktisk å spise. Stikker ofte ut på fjelltur, og langt oppi fjellsiden kommer jeg på at jeg har glemt å spise frokost. Uten mat i sekken, som jeg selvsagt også har glemt, kjenner jeg at jeg går tom, men jeg er liksom ikke sulten😆 Har ellers veldig lite lyst på mat, og en middag kan være en liten porsjon med air fryer fries. Ellers har jeg kun lyst på toast eller rekesmørbrød. Spiser ikke allverdens av det, for å si det sånn.

Anonymkode: 25cc8...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En Go'morn youghurt, et par knekkebrød eller en proteinpudding til lunsj. Og så spiser jeg middag. Normal porsjon og tenker egentlig ikke over antall kalorier siden jeg spiser så lite tidligere på dagen. 
I helgene "sprekker" opplegget mitt mer. Da lar jeg meg selv få lov til å skeie ut. Problemet er at det alltid blir for mye. 
Men sett over tid går jeg ned likevel pga at jeg er så striks på hverdagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg loggfører alt jeg spiser. Spiser

Frokost: Yt Yoghurt vanilje med honning og blåbær eller knekkebrød og brunost

Lunsj:  Sandwich/Rundstykke med pålegg

Middag: 1 normal porsjon med vanlig mat

Kvelds: Noe frukt

Veldig obs på å få i meg alt av næringsstoffer og jeg ser hvor jeg bomma når vekten ikke rikka seg. Jeg skal slutte nå om noen uker og er sykt spent på hvordan det går. Her må jeg være knallhard for å holde vekta.  Jeg ligger på 1300-1500 kalorier per dag + jeg går enten 1 times tur hver dag,. sykler til jobb eller jeg trener på studio. 

Anonymkode: 56b60...914

Hvor bomma du når vekta ikke rikka seg? 

Anonymkode: 6e2b7...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser en activia til frokost.

1 grov skive + kaffe til lunsj.

1 wasa sandwich til mellommåltid.

1 liten porsjon middag.

Frukt i vaniljesaus til kvelds.

Anonymkode: 478c6...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2 knekkebrød med 16 gram pålegg på hver  klokka 10.

2 knekkebrød med 16 gram pålegg på hver Klokka 13:30.

middag, 1 ss ris/pasta eller 1 potet. 1 kyllingfilet eller 2 kjøttkaker etc. tilsvarende annet protein. Grønnsaker/salat ubegrenset 

glemmer ofte å spise. I dag glemte jeg første måltid, var på farta så kjøpte en skyr og en proteinbar klokka 13. spiste ikke igjen før middag. 

øker også mengden i helgene, så ukes totalen ligger på gjennomsnitt 1200 kcal om dagen. Går ned ca 1 kg i uka 😊

Anonymkode: ad085...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...