Gå til innhold

Erfaringer med menn fra Balkan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er menn fra Balkan? 

Noe å satse på?

Anonymkode: 19f8e...4ff

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er pene og snille, alle sammen

🙄

Anonymkode: 223df...311

Skrevet

Ja er godt med en, de er like forskjellige som oss. Noen kulturelle likheter dog. Hva lurer du på ?

Anonymkode: 4fae6...780

Skrevet

Det er jo helt ekstreme forskjeller på HVOR ifra Balkan de kommer da, så her må du være litt mer presis. Kroatia, Bosnia og Slovenia som regel helt ordinære mannfolk. Albania, Serbia og Montenegro nei takk fra meg👍🏼

Anonymkode: 98a4e...de6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vil nok si slik som alle andre😅Det store forskjellen er nok at de er mer opptatt av at kjæresten skal ha det bra,de er mer romantiske og lidenskapelige. 

Anonymkode: bfb97...e31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja er godt med en, de er like forskjellige som oss. Noen kulturelle likheter dog. Hva lurer du på ?

Anonymkode: 4fae6...780

Inspirert av menn fra Chile tråden. 

Har lest og hørt litt mye negativt, så lurt på hva folkan her mener. 

• Hjerte 1
Skrevet

Litt også fordi jeg via nett dating har truffet tre menn fra Balkan. I tilfelle jeg skulle møte en fjerde...

Har selv inntrykk av at følelser sitter langt inn å snakke om. Liker personlig at de virker litt konservativ hulemanntype. 

Skrevet

Enkelte av dem virker veldig ustabile. Har en venninne som ble truet med deng av kjæresten sin som kom fra Serbia til Norge i 5-års alder. Det var et gjentagende fenomen at han truet. Veldig glad for at det ble brudd mellom dem, hun fortjener så mye bedre. Kjente en ung mann fra Bosnia som var veldig, veldig snill. Fantastisk grei fyr, men han har dessverre utviklet psykiske problemer i voksen alder. Håper han blir frisk.

Anonymkode: 42554...d96

• Liker 1
Gjest goodbeforelong
Skrevet

Gud hjelpe meg! De er vel veldig ulike der som alle andre steder i verden. 

Dersom en engelsk dame spørr om en nordmann er noe å satse på, kan man oppsummere det med ja eller nei? 🤣

Skrevet

Jeg har sikkert bare vært uheldig, men de jeg har møtt har fremstått veldig fake og sånn later som de er verdens greieste. Sånn kjempesvak persona som er griselett å gjennomskue. Fasade hele veien.

Igjen, jeg har sikkert bare vært uheldig.

Anonymkode: ccff3...6a7

• Liker 1
Skrevet

Tror du alle fra Balkan er helt like?? 

Anonymkode: 78a4c...6dc

Skrevet

Jeg møtte en fra Bosnia for mange år siden, jeg tror jeg kunne fått et godt liv med han om den rette kjemien hadde vært der. Har aldri hørt noe dårlig om dem.

Anonymkode: 01006...bc0

Skrevet

Foretrekker tsjetsjenere 

Anonymkode: e12cf...21d

Skrevet

Slik jeg kjenner til Øst-Europa og Balkan er det mye bra menn derfra. Mye forskjellig, selvfølgelig. Men generelt er øst-europeere mer tradisjonelle i kjønnsoller enn i Norge. De flyr ikke rundt i v-genser, sixpense og "Babybjørn" på magen, for å si det sånn. De er nok mer vant til at menn er menn og kvinner er kvinner. 

Men du kommer ikke langt i øst-europa hvis ikke du vet å varte opp og behandle en kvinne, så du vil trolig få mye mer av det enn du er vant til fra nordmenn. 

Anonymkode: 7d649...fa3

Skrevet

Jeg foretrekker Asiatiske jenter, så kjenner ikke til damer fra balkan heller.Men hadde vært fint å høre om noen kjenner til noe om hvordan de er ?

Anonymkode: 520af...159

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil nok si slik som alle andre😅Det store forskjellen er nok at de er mer opptatt av at kjæresten skal ha det bra,de er mer romantiske og lidenskapelige. 

........... Og utro  😜

Anonymkode: 28c34...438

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

........... Og utro  😜

Anonymkode: 28c34...438

Alle menn fra Balkan?Du kan ha hatt den erfaringen,men ikke jeg. Norske menn kan jo også være utro. Jeg og mannen har vært sammen i 15 år og jeg stoler på han. Akkurat som han stoler på meg. Jeg må si at jeg har vært heldig😊

• Liker 1
Skrevet

Har en kompis fra Balkan, hyggelig type, men stilen hans er litt sånn gangster med gullkjeder og tracksuits.

Anonymkode: 899bc...c0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har en kompis fra Balkan, hyggelig type, men stilen hans er litt sånn gangster med gullkjeder og tracksuits.

Anonymkode: 899bc...c0a

🤦‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er jo helt ekstreme forskjeller på HVOR ifra Balkan de kommer da, så her må du være litt mer presis. Kroatia, Bosnia og Slovenia som regel helt ordinære mannfolk. Albania, Serbia og Montenegro nei takk fra meg👍🏼

Anonymkode: 98a4e...de6

Hvorfor ikke Serbia? 

Anonymkode: 54d54...579

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...