AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 Han viser interesse, men jeg føler det kan være for å være hyggelig kanskje siden mennesker fra hans kultur er veldig hyggelige?. Har noen opplevd det før at noen er hyggelige men ikke er intressert? Jeg sier jeg har tenkt på han å da sier han bare jeg er søt som har tenkt på han, men han sier ikke at han har tenkt på meg… så spør han hva jeg har gjort i det siste… altså de to siste ukene fordi vi har ikke kunnet treffes… Anonymkode: b6ac8...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 Nesten umulig å vite hva han tenker. Noen menn er interessert men gir lite av seg selv når det kommer til teksting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 Dette var jo lett å forstå. Er du like vag i selskap med ham også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 10. desember 2024 #4 Del Skrevet 10. desember 2024 ashley jackson skrev (37 minutter siden): Dette var jo lett å forstå. Er du like vag i selskap med ham også? Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Del Skrevet 10. desember 2024 ashley jackson skrev (3 timer siden): Dette var jo lett å forstå. Er du like vag i selskap med ham også? Hva mener du? Anonymkode: b6ac8...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #6 Del Skrevet 10. desember 2024 Mange menn har trodd jeg er interessert i noe mer, så er jeg bare hyggelig. (Og kanskje litt alkoholpåvirket). Det er min kultur. Oslo vestkant-kultur 😅. Anonymkode: ddfa5...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #7 Del Skrevet 11. desember 2024 Høres ut som normalt vennskap for min del. Det er da vanlig å være hyggelig mot mennesker man omgås? Tror ikke han er interessert i noe mer nei, når han ikke følger opp når du sier at du har tenkt på han. Anonymkode: a57ce...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå