Gå til innhold

Menn hvor lenge " gidder " dere å vente på å få sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

G1987 skrev (29 minutter siden):

Du vrir jo å vrenger på alt jeg skriver, for å kunne kverulere på det, så ser ikke noe poeng i å bruke noe videre tid på dette..

Gjør jeg? Jeg utfordret vel heller boksen din. Den boksen man legger alle svar oppi, med to streker under svaret, som alle har godt av å få utfordret litt. Men ok, du likte det ikke, så jeg skal respektere det. 

Endret av Trolltunge
Skriveleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg er tussete forelska kan jeg vente ganske lenge. På et eller annet tidspunkt må man jo oppgi drømmen om at det blir et par.

Hvis begge har bestemt seg for å være kjærester, da skjønner jeg ikke vitsen med å vente. Med mindre den ene er aseksuell da. Jeg tenker datingen er ment til å finne ut om det kan bli et par, hvis man glir over i et forhold så er tidspunktet rett tenker jeg.

Anonymkode: 47b4d...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Gjør jeg? Jeg utfordret vel heller boksen din. Den boksen man legger alle svar oppi, med to streker under svaret, som alle har godt av å få utfordret litt. Men ok, du likte det ikke, så jeg skal respektere det. 

Jeg leser ikke dine svar som at du utfordrer noe som helst, bare at uansett hva jeg skriver, liker og mener er FEIL. Når det jeg skriver ikke passer helt, bytter du ut noen av mine ord til noe annet med annen og sterkere betydning, og forteller hvor feil det også er.

Når det skal forgå på slike premisser, hiver jeg inn håndkléet, og håper du finner en annen i tråden du kan "utfordre" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1987 skrev (8 minutter siden):

Jeg leser ikke dine svar som at du utfordrer noe som helst, bare at uansett hva jeg skriver, liker og mener er FEIL. Når det jeg skriver ikke passer helt, bytter du ut noen av mine ord til noe annet med annen og sterkere betydning, og forteller hvor feil det også er.

Når det skal forgå på slike premisser, hiver jeg inn håndkléet, og håper du finner en annen i tråden du kan "utfordre" :)

Ja det var iallefall ikke slik ment. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1987 skrev (21 minutter siden):

Når dine preferanser ikke passer kvinnen du dater, må du respektere det. Men det er ikke dermed sagt at hun er en dårlig partner, det sier i grunnen mer om deg og det hun ikke er med på, så er du ikke verdt et forhold med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tdm900 skrev (2 minutter siden):

Når dine preferanser ikke passer kvinnen du dater, må du respektere det. Men det er ikke dermed sagt at hun er en dårlig partner, det sier i grunnen mer om deg og det hun ikke er med på, så er du ikke verdt et forhold med henne.

Jeg respekterte det. Hun var ikke en dårlig partner, men ikke den rette for meg. Derfor gikk jeg mange runder med meg selv og valgte å slå opp med henne, heller enn å gå bak ryggen hennes for å få mine behov tilfredsstilt bak hennes rygg.

Om du mener jeg er lite verdt for dette, så kjør på. Jeg holder hode høyt og kan se alle i øyene, noe som er mere enn hva jeg mener kan sies om mange andre i lignende tråder her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som tror at damer som venter med sex har lav sexlyst, kunne ikke tatt mer feil. Vi er trygge på oss selv og liker ikke dele intime med hvem som helst. Jeg har sykt høy sexlyst, med den jeg mener er genuin med meg. Handler om selv respekt ikke sexlyst. 

Anonymkode: 38785...645

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...