Gå til innhold

Menn hvor lenge " gidder " dere å vente på å få sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det virkelig gjengs at menn har så korte frister på når de "må" ja sex med ei for å opprettholde interessen? Da håper jeg de sier ifra om det med en gang, så vi kvinnene kan få vite med en gang hvor drittsekker de er🤦

Hvis ikke de får sex etter maks tre treff, er det ikke interessant liksom. Hva med å bli litt kjent og finne ut om det er en skikkelig kjemi før man har sex da? 

Selv ville jeg ventet minst to-tre måneder før jeg hadde hatt sex med en jeg ble kjent med. Og er han ikke villig til å vente på det, er han ingenting for meg uansett. 

Anonymkode: 72b51...c84

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det virkelig gjengs at menn har så korte frister på når de "må" ja sex med ei for å opprettholde interessen? Da håper jeg de sier ifra om det med en gang, så vi kvinnene kan få vite med en gang hvor drittsekker de er🤦

Hvis ikke de får sex etter maks tre treff, er det ikke interessant liksom. Hva med å bli litt kjent og finne ut om det er en skikkelig kjemi før man har sex da? 

Selv ville jeg ventet minst to-tre måneder før jeg hadde hatt sex med en jeg ble kjent med. Og er han ikke villig til å vente på det, er han ingenting for meg uansett. 

Å vente flere måneder er langt utenfor normalen, så da er det nok lurt å gi bekreftelse på at du er interessert, men at du ønsker vente. For går det så lang tid, så er det naturlig å anta at interessen ikke er all verden, med mindre man kommuniserer rundt dette så man vet hvor man har hverandre 

Og man er da ikke drittsekk om man ikke ønsker vente lenge😅 Det er da ikke noe verre det enn å ønske å vente lenge. 

Anonymkode: a8951...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke drittsekk fordi man har andre forventninger enn deg.

Hvis du klarer å vente i 3 mnd så er du enten ikke veldig tent på meg eller du er ikke veldig seksuell av deg. Begge deler gjør deg uaktuell for meg.

Anonymkode: ed0cb...e10

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri vært et tema. De fleste kvinner vil jo også ha sex, så det har aldri gått veldig mange dater, fra 1 til 4 kanskje. Har dog ingen absolutt grense.

Anonymkode: f5413...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvis du er forelsket i ei dame du virkelig har lyst på, hvor lenge orker du å vente på å få lov til å ha sex med henne, før du mister interessen?

Anonymkode: 55301...874

Sex haster ikke med for min del, kan vente lenge, men har vi bestemt oss for å være kjærester så er det vel på tide.

Anonymkode: 4d654...676

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å vente flere måneder er langt utenfor normalen, så da er det nok lurt å gi bekreftelse på at du er interessert, men at du ønsker vente. For går det så lang tid, så er det naturlig å anta at interessen ikke er all verden, med mindre man kommuniserer rundt dette så man vet hvor man har hverandre 

Og man er da ikke drittsekk om man ikke ønsker vente lenge😅 Det er da ikke noe verre det enn å ønske å vente lenge. 

Anonymkode: a8951...31f

Å vente flere måneder er vanlig hvis man er veldig ung og jomfru. VAR i hvert fall vanlig.

Anonymkode: 6869c...fad

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. 

Men det er noe dritt å ha ventet lenge, og så var det ikke var så godt. 

Men godt for alt som er unnagjort.

Anonymkode: be20e...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du klarer å vente i 3 mnd så er du enten ikke veldig tent på meg eller du er ikke veldig seksuell av deg. Begge deler gjør deg uaktuell for meg.

Slutt å snakk for andre mennesker..det ser bare idiotisk ut. 

NEI, man er ikke Aseksuell selv om man ikke puler den første og beste man treffer. 
JO, man kan være veldig interessert - selv om man ikke ønsker å pule de første 2 timene. 
Ja, jeg setter det spissen, for å få frem et poeng.

Slutt å pushe sex på folk, og få folk til å føle seg unormale fordi de lytter til grensene sine. 

Norge ligger på verdenstoppen når det kommer til SOS. Vi har også en dårlig psyke, høyt antall uføretrygdede (mye pga psykisk sykdom), høyt antall sykemeldte (mye pga psykisk sykdom og stress) - mon tro om alt har en sammenheng? Slutt å pushe folk! 

Jeg ventet minst 4 mnd før jeg hadde sex med han jeg er gift med..til gjengjeld hadde vi sikkert sex 10 ganger daglig de første årene. Jeg har aldri hatt en ONS, og jeg hadde aldri hatt sex om jeg ikke var i et forhold. Jeg er hverken kristen eller Aseksuell - det er bare mine grenser og preferanser - som jeg forventer at en eventuell partner respekterer. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (1 time siden):

Norge ligger på verdenstoppen når det kommer til SOS.

Fordi vi er et land der det sitter langt inne å bruke kondom. Sex har lav egenverdi og er normativt først og fremst knyttet til relasjon, og da fremstår høy bevissthet rundt bruk av kondom som uønsket.

Hadde vi hatt et mer normalt forhold til sex, ville kondombruk blitt mer akseptert og brukt.

Vera skrev (2 timer siden):

Vi har også en dårlig psyke, høyt antall uføretrygdede (mye pga psykisk sykdom), høyt antall sykemeldte (mye pga psykisk sykdom og stress) - mon tro om alt har en sammenheng? Slutt å pushe folk! 

Vi har også som populasjon mindre og mindre sex, og vi er mindre og mindre fornøyd med den sexen vi har. 

Det er helt greit at vi man ikke skal pushe, men på den annen side må vi slutte å normalisere og glorifisere å ikke ha sex. Spesielt i relasjon.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart menn sliter med ensomhet eller forhold etter det man leser her 😂😂

Anonymkode: e9d1e...9b9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det bør ikke være for mange dater før vi bestemmer oss for å tilbringe kvelden og natten hos en av oss. Merker fort om de er interessert i noe mere etter noen dater. 

Anonymkode: c2e34...0a1

?? En blir jo ikke kjent med en person fordi om man overnatter?

Anonymkode: 58e14...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dummeste jeg har lest...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 19.40):

Hvis du er forelsket i ei dame du virkelig har lyst på, hvor lenge orker du å vente på å få lov til å ha sex med henne, før du mister interessen?

Anonymkode: 55301...874

De gangene jeg har vært på sjekkern har det vært fordi jeg var på søken etter en kjæreste, en partner, noen å bli sammen med .. lenge. Formålet var å finne et annet menneske å bli glad i og kanskje etter hvert dele livet med. Formålet med å date har vært personen.

Sex er en del av livet og en del av forholdet absolutt, men det var ikke derfor jeg forsøkte å finne noen. Litt flåsete; jeg var ikke ute etter en høl å stappe pikken i, som også kunne være en potensiell partner. Jeg var ute etter en partner ... som jeg kunne være sammen med, leve med og gjøre alle de disse fine kjæreste-tingene med (inklusive "stappe pikken inn i"). Det var -jeg- og ikke pikken som var på date-er.

Det høres ut som et par her i all hovedsak er ute etter sex og forsøker å kamuflere det som dating. Måten du stiller spørsmålet synes jeg også du TS passer inn i den kategorien. For meg virker spørsmålet veldig rart; du skriver om "ei dame du er forelsket i" og så bare noen ord senere drar du fram "orker", "vente", "mister interessen" og "gidder i overskiften". Jeg klarer ikke se hvordan "dame du er forelsket i" så fort skal gå over til "gidder ikke". Det virker som du er mest interessert i hennes hølet og ikke personen. Akkurat som det er pikken din som er på jakt og resten av deg følger bare med på lasset.

Det er selvsagt helt greit det; overhodet ingen dømming fra min side, men jeg håper at du er ærlig med både deg selv og de du treffer om at sex er målet og omtrent det mest viktigste.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det varierer veldig. Alle mine forhold har startet med sex på første møte. Og jeg ventet med sex med en fyr i 6mnd, for så å bli dumpet, det var bare dét han var ute etter

Anonymkode: c9acb...146

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde store planer med å vente lenge når jeg skulle treffe «han» som jeg fant på match.com minst 10 dates og seriøst.

hehe, lite viste jeg at jeg forførte han dagen vi møttes og jeg var helt koko sprengkåt, vi er gift og har barn nå

Anonymkode: 08596...838

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vera skrev (3 timer siden):

Slutt å snakk for andre mennesker..det ser bare idiotisk ut. 

Har du fått med deg trådens tema? Er du mann?

Sitat

NEI, man er ikke Aseksuell selv om man ikke puler den første og beste man treffer. 
JO, man kan være veldig interessert - selv om man ikke ønsker å pule de første 2 timene. 

Jo man er antagelig aseksuell hvis man kan vente 5 år med å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å bli kjent før jeg kler meg naken og hopper til seng med en ny fyr. Må også føle det er noe der å bygge på. Tror en del menn synes det er helt topp at en dame ikke har sex med en gang. Det betyr ikke at jeg ikke har lyst pp sex. Jeg elsker sex! Det bør skje naturlig og først må man være sammen over lengre tid. Ikke en date på et par timer.

Anonymkode: 4e5f3...9a8

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dummeste jeg har lest...

Er du en mann som svarer på trådens tema eller en kvinne som ikke aksepterer at menn svaret noe annet enn det du ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Helt enig. Hadde jeg fulgt lysten hadde det skjedd på første date med rett kjemi. MEN jeg kan styre meg og har ikke sex med gud og hvermannsen. Vi skal bli godt kjent før det blir noe mer. Det går da fort 3-4 mnd. Hvis mannen ikke er interessert nok og vil vente for å se om vi passer sammen på andre områder så blir det heller ikke noe på han.

Anonymkode: f00c8...49a

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...