Gå til innhold

Menn hvor lenge " gidder " dere å vente på å få sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg liker at det tar litt tid. Å ikke være så sexfiksert i starten er en egenskap jeg finner attraktiv hos kvinner. 

Der ser du hvor forskjellig vi er..

Jeg elsker hypersexuelle kvinner som ikke klarer holde fingrene av fatet første kvelden..🤭...Sex to ganger om mnd. under dyna med lyset slokket er totalt uaktuellt..finn noen annen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tått skrev (59 minutter siden):

Jeg elsker hypersexuelle kvinner som ikke klarer holde fingrene av fatet første kvelden..🤭...Sex to ganger om mnd. under dyna med lyset slokket er totalt uaktuellt..finn noen annen da.

Jeg ligger ikke med noen jeg ikke er forelsket i. Når jeg er forelsket kan jeg godt være med på trekant, eksperimentering av alle slag og jeg er gjerne pådvider med å kle meg sexy og egge ham opp. Å ikke pule tidlig er ikke det samme som å være aseksuell langt i fra. 

I følge denne tråden skal damer ligge tidlig men i andre tråder er lav body count viktig.... Gir ikke mening

Anonymkode: 7049f...5b0

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I følge denne tråden skal damer ligge tidlig men i andre tråder er lav body count viktig.... Gir ikke mening

Forskjellige menn mener forskjellige ting bare.

Og jeg mener ikke dama trenger å ligge første kvelden..men er det ikke så mye tiltrekning der at det blir klining og litt klemming og stryking både her og der (🤭) er det dødfødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anonymkode: 7049f...5b0

Er det de samme som hevder begge standpunkter da? Alle menn er ikke enige, på samme måte som alle kvinner ikke er enige.

Jeg setter pris på en kvinne som vil ha meg, og som ikke har villet ha alle andre menn hun noensinne har møtt. Hvis hun ikke vil ha meg så foretrekker jeg at vi avbryter datingen før begge kaster bort masse tid.

Anonymkode: ed0cb...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en fyr nylig, var på 3 date. Han spurte om jeg ville sove over hos han og jeg sa nei takk. Så prøvde han å ghoste meg og etterhvert kom en melding om at vi ikke er en match. 😂 så damer, bedre vente med sex så kvitter du deg med de som aldri har oppriktig interessert. 

Anonymkode: 38785...645

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 12.12.2024 den 8.20):

Norge ligger på topp når det kommer til ONS, nordmenn blir også regnet som de mest promiskuøse menneskene i verden. 
Det du skriver her, stemmer ikke med dokumentert fakta. 

Joda, det er like velkjent som dine påstander. Det forandrer ikke poenget ; det er fullt mulig vi har mye ONS og kan statistisk se ut til å være promiskuøse, men vi har ikke en fri sex kultur eller ONS kultur. Hadde vi hatt det, ville kondombruken vært høyere og vi ville hatt mindre SOS.

Vera skrev (På 12.12.2024 den 8.20):

Jeg vil påstå at nordmenn har et unaturlig forhold til sex - ikke fordi vi har for lite av det, men fordi folk er altfor usikre til å ha sex uten forpliktelser. Folk forbinder sex med nærhet og bekreftelse - det får man ikke gjennom tilfeldig sex. Da tar psyken skade. 

Her kan vi stort sett være enig, med den forkjellen at jeg problematiserer denne usikkerheten : Målet burde være at man var komfortable med sex for egen del, ikke som en forpliktelse og noe man gjør for å realisere ett forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 22.43):

"Alltid" betyr at du bytter damer hele tiden. Spørsmålet er om FORELSKELSE, ikke one night stands eller pulevenner.

Anonymkode: 67ad3...365

Tror vedkommende har misforstått forelskelse. 

Anonymkode: 4d4f9...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Datet en fyr nylig, var på 3 date. Han spurte om jeg ville sove over hos han og jeg sa nei takk. Så prøvde han å ghoste meg og etterhvert kom en melding om at vi ikke er en match. 😂 så damer, bedre vente med sex så kvitter du deg med de som aldri har oppriktig interessert. 

Anonymkode: 38785...645

Glad for å lese din styrke. 

Anonymkode: 4d4f9...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri ha falt meg inn å ha sex på første date. Men man finner som regel ut om man har kjemi på andre date. På tredje date blir det sex hvis kjemien er der. Finnes det ikke kjemi blir det ikke en tredje date. 

Anonymkode: 103a7...c06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det var det dummeste jeg noen gang har sett skrevet her inne på Kvinneguiden.

Anonymkode: 2eba9...e02

Takk, det var hele poenget.
Les innlegget jeg svarte på, så skjønner du kanskje sammenhengen,.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (13 timer siden):

Det jeg lurer på da er ... om det ikke blir verken hanky eller panky første daten eller to og du dropper henne... får du da en ny date? Eller hopper du fra en "mislykket date" til neste om og om igjen?

Selv om det bare var sex du var på jakt etter så ville det vel kanskje være mer effektivt å ha litt tålmodighet? Hvis daten klarte å holde fingrene av fatet første kvelden ... er du sikker på at neste dame du dater ikke klarer det?

Jeg stiller meg undrende til om taktikken din faktisk bærer frukter og om du faktisk klarer å ende opp i langvarige forhold som også inneholder andre ting enn sex.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (19 minutter siden):

Jeg stiller meg undrende til om taktikken din faktisk bærer frukter og om du faktisk klarer å ende opp i langvarige forhold som også inneholder andre ting enn sex.

Du skulle bare visst..😉..Og jeg har aldri hatt en bevisst taktikk...men det har vist seg at slår det ikke gnister første kvelden er det bortkastet tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tått skrev (På 13.12.2024 den 23.20):

Du skulle bare visst..😉..Og jeg har aldri hatt en bevisst taktikk...men det har vist seg at slår det ikke gnister første kvelden er det bortkastet tid.

Altså, om den taktikken var suksess skulle det skjedd en eneste gang. 

At du bare vil pule og ikke ha forhold er jo ikke særlig relevant for å ende i seriøst forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (16 minutter siden):

Altså, om den taktikken var suksess skulle det skjedd en eneste gang. 

At du bare vil pule og ikke ha forhold er jo ikke særlig relevant for å ende i seriøst forhold.

Jeg tror ikke at kvinner har særlig erfaring med dater som «bare dater» uten noen hensikt om noe mer. Jeg vet ikke om det handler om oppmerksomheten eller noe annet.

Jeg tror st kvinner har mindre erfaring enn oss menn med «lavseksuelle» partnere. De som porsjonerer ut, skal ha «betalt» og tenker strategisk med kjønnsorganet.

Jeg vil heller ha en dame som ikke kan holde seg unna meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg tror ikke at kvinner har særlig erfaring med dater som «bare dater» uten noen hensikt om noe mer. Jeg vet ikke om det handler om oppmerksomheten eller noe annet.

Jeg tror st kvinner har mindre erfaring enn oss menn med «lavseksuelle» partnere. De som porsjonerer ut, skal ha «betalt» og tenker strategisk med kjønnsorganet.

Jeg vil heller ha en dame som ikke kan holde seg unna meg.

Helt greit, men jeg synes det er mer vesentlige for både kvinner og menn at man ikke klarer å holde seg unna de neste 10, 20, 30 og mer årene, men at det er ganske uvesentlig om man ikke klarer å holde seg unna de to- seks- åtte første ukene når man holder på å bli kjent. 

Min mann ventet noen uker, men har så hatt kvinne som ikke klarer seg uten kroppen hans i 22 år. Mitt inntrykk er at han setter pris på begge deler. At jeg har impolskontroll og ikke hopper til sengs med noen umiddelbart om jeg skulle bli kåt på dem, og at lysten er vedvarende, ikke bare iver/spill/lokkemiddel i starten. 

Synes at det som kvinne var veldig greit å vite at når jeg var klar for sex var mannen veldig klar for det, men jeg er også glad for at mennene i mitt liv ventet litt på at jeg ble klar. Det betyr ikke at jeg er lavseksuell, men for å slippe meg helt løs med en mann trenger jeg en viss trygghet på ham som ikke oppstår umiddelbart, og jeg ønsket ikke sex før jeg var all in og kun nøt uten usikkerhet. Det ville blitt labert for meg uten full trygghet og full fres, og da sikkert også for mannen. 

At jeg trenger å kjenne mannen såpass at jeg er helt trygg på ham medfører også at jeg aldri kunne vært spontant utro i fylla eller noe slikt, så jeg har inntrykk av at min mann følte at han fikk godt betalt for å vente litt. Det har også ekser sagt. Ene sa riktignok at han begynte å bli litt redd for at jeg var frigid, men så var jeg det stikk motsatte. 😁

Jeg er høyseksuell, og sex er noe veldig viktig for meg. Derfor tuller jeg ikke med å hoppe til sengs med menn før jeg vet det blir en flott opplevelse. 

Det vil si, jeg er superfornøyd med valget for 22 år siden, og fremdeles veldig lysten på ham. Lurer på hvor mange "høyseksuelle" kvinner som hopper til sengs med noen første date kan si det etter over 20 år. Jeg tipper på at halvparten da gjør det for å være "moderne"/"tøffe" og lignende. Det synes ikke jeg er riktig grunn til å knulle. Jeg knuller når jeg er KÅT og kun menn jeg kjenner såpass at jeg vet jeg er dritkåt på HAM, og ingenting annet spill og tøys. 

Jeg er så glad for at jeg ikke er ung nå, men menn hadde ventet om jeg var ung nå også. 😉

Bare tull at kvinner ikke er seksuelle dersom de ikke knuller umiddelbart. Noen av oss er bare kvalitetsbevisste. Tar ikke hva som helst, så mannen har litt å bevise først. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Bare tull at kvinner ikke er seksuelle dersom de ikke knuller umiddelbart. 

Umiddelbart er ikke et ord jeg har brukt. Når du quoter meg og bruker det ordet så er det å sette opp en stråmann. Du karikerer mitt ståsted for å gjøre det lettere å latterliggjøre.

Min erfaring er som sagt at jeg har datet noen kvinner i lang tid som bare synes å ønske å bruke av tiden min. Eller når det kommer til sex så er de så forknytt og nevrotisk at det ikke er noe gøy.

Så mitt innspill til TS er at jeg er en normalt ok og trivelig person som hun ville ha gått glipp av hvis hun bevisst holdt igjen det fysiske i lang tid. Hvor lenge «lang» er kan diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Umiddelbart er ikke et ord jeg har brukt. Når du quoter meg og bruker det ordet så er det å sette opp en stråmann. Du karikerer mitt ståsted for å gjøre det lettere å latterliggjøre.

Min erfaring er som sagt at jeg har datet noen kvinner i lang tid som bare synes å ønske å bruke av tiden min. Eller når det kommer til sex så er de så forknytt og nevrotisk at det ikke er noe gøy.

Så mitt innspill til TS er at jeg er en normalt ok og trivelig person som hun ville ha gått glipp av hvis hun bevisst holdt igjen det fysiske i lang tid. Hvor lenge «lang» er kan diskuteres.

Er du Tått? Ellers var det du som siterte meg i utgangspunktet, angående mitt svar til at Tått ville ha kvinner som ikke klarte å holde fingrene av ham første daten. Så det er mitt referansepunkt angående å delta i denne tråden. Første kvelden er umiddelbart for min del. 

Mine menn har ventet noen uker. Han som ble min mann måtte vente kortest tid, for vi hadde faktisk sex andre gangen vi møttes. Da hadde vi imidlertid delt en natt sammen (Første treff, men ingen sex. Vi pratet hele natten.) og snakket i telefonen flere ganger daglig i tre uker. Så jeg kjente ham likrvel godt nok da det skjedde, selv om bare andre fysiske treff. 

Andre menn traff jeg mange ganger før jeg kom dit. Jeg hadde ikke sex før jeg var klar for det. Synes det er det rette. 

Jeg har også bare "brukt tiden " til noen menn. I min verden var de da under vurdering, og så falt de gjennom/vi passet ikke sammen. Jeg brukte ikke tiden deres for å være ugrei, men for å gi det en reell sjanse, men så utviklet det seg ikke i riktig retning. Kunne selvfølgelig bare droppet dem etter 1 date dersom jeg ikke var sikker da, men isåfall hadde jeg droppet absolutt alle menn jeg noen gang har truffet. 

Jeg synes helt oppriktig at kvinner ikke skal ha sex med menn før de oppriktig ønsker det, og om noen da blir sur for at man "brukte tiden deres" får man være glad for at det ikke ble han. Det skal jo være riktig, ikke en betaling for at mannen orket å bruke tid med deg, og ellers uten betydning. Kvinner flest leter etter sin livspartner, ikke etter et meningsløst knull. De kvinner som leter etter meningsløse knull har det kjapt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lov til å ha sex? Tviler på at menn og kvinner er så forskjellige på dette området. Nå har jeg det ikke kjempetravelt og det har ingenting å si om det går 3 eller 5 dater før det skjer, men dersom tiltrekningen er der er min erfaring at kvinner er minst like ivrige og lite interessert i å vente som menn. 

Hun som i dag er min kone hadde jeg sex med på første date, så jeg ser ingen grunn til å problematisere tidlig sex heller :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 19.40):

Hvis du er forelsket i ei dame du virkelig har lyst på, hvor lenge orker du å vente på å få lov til å ha sex med henne, før du mister interessen?

Anonymkode: 55301...874

Jeg ble omgangsvenn med en dame jeg syntes var søt da jeg studerte. Var mye på besøk ihvertfall 2-3 ganger i uken. Ble vel ganske betatt uten å få til å formidle dette. 

Etter en 7-8 måneder fant hun seg en kjærest. Da måtte jeg formidle min interesse for å bli avvist og få en avslutning.

Jeg har vel endt opp med synet få det seksuelle på plass tidlig, så får en se hva som skjer.

Endret av Flintis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...