AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 Hvis du er forelsket i ei dame du virkelig har lyst på, hvor lenge orker du å vente på å få lov til å ha sex med henne, før du mister interessen? Anonymkode: 55301...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 mange faktorer som spiller inn. Det er ikke mulighet å sette x antall timer på det. Anonymkode: 4d4f9...33d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 Hvis det går mer enn 3 ganger, så går jeg ut ifra at hun ikke er så interessert, med mindre hun kommuniserer tydelig at hun har veldig lyst, men ønsker å vente litt, da kunne nok jeg vært mer tålmodig. Men veldig begrenset hvor lenge, for ønsker hun vente lenge, så er vi nok veldig forskjellig seksuelt Anonymkode: a8951...31f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #4 Del Skrevet 10. desember 2024 "vente på å få lov" ? Det handler om ei som er under seksuell lavalder da? For voksne folk har sex med hverandre, helt lovlig. Anonymkode: 811d8...32b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg har ingen grense når det gjelder en jeg dater/kjæreste. Er ikke så jævlig viktig for min del. Anonymkode: 8c028...108 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #6 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du er forelsket i ei dame du virkelig har lyst på, hvor lenge orker du å vente på å få lov til å ha sex med henne, før du mister interessen? Anonymkode: 55301...874 Det bør ikke være for mange dater før vi bestemmer oss for å tilbringe kvelden og natten hos en av oss. Merker fort om de er interessert i noe mere etter noen dater. Anonymkode: c2e34...0a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #7 Del Skrevet 10. desember 2024 Kommer jo helt an på??? Er man forelska så er man villig til å vente. Og er det første gang, så. Vel. Første gang ventet min daværende kjæreste og jeg i 4 måneder før vi hadde sex. Vi var 16. Han hadde allerede vært i et forhold før det og hadde da ikke hatt sex i det forholdet for han var ikke klar. Da var han 15. I dag er alle åpenbart sexfikserte. Anonymkode: 6869c...fad 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #8 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "vente på å få lov" ? Det handler om ei som er under seksuell lavalder da? For voksne folk har sex med hverandre, helt lovlig. Anonymkode: 811d8...32b Vente på lov, som i å vente på at hun også VIL. Nevnte ikke noe om seksuell lavalder. Anonymkode: 55301...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. desember 2024 #9 Del Skrevet 10. desember 2024 Tenker at det er viktig å vente med sex til hun er klar. Ihvertfall om du er interessert i at det skal bli noe langvarig. Så er det viktig med så åpen og ærlig kommunikasjon som mulig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #10 Del Skrevet 10. desember 2024 Det varierer veldig. Første gangen ventet jeg 3 år. Nå er det alltid sex på første eller andre date. Anonymkode: 2b1ee...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #11 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): mange faktorer som spiller inn. Det er ikke mulighet å sette x antall timer på det. Anonymkode: 4d4f9...33d Timer, faktisk Anonymkode: 67ad3...365 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #12 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det varierer veldig. Første gangen ventet jeg 3 år. Nå er det alltid sex på første eller andre date. Anonymkode: 2b1ee...728 "Alltid" betyr at du bytter damer hele tiden. Spørsmålet er om FORELSKELSE, ikke one night stands eller pulevenner. Anonymkode: 67ad3...365 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 10. desember 2024 #13 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du er forelsket i ei dame du virkelig har lyst på, hvor lenge orker du å vente på å få lov til å ha sex med henne, før du mister interessen? Anonymkode: 55301...874 Stort sett med en gang. Jeg har ikke lyst å voldta noen, og hvis hun ikke kaster seg over meg fordi hun har lyst på pikken min, så er ikke min interesse gjengjeldt. Da er det ikke meg hun har lyst på, men ett eller annet, og da er ikke sexen det hun egentlig ønsker og det er en veldig subtil form for voldtekt.. Eller prostitusjon... uansett ingenting jeg er interesert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #14 Del Skrevet 11. desember 2024 Er det sånn att menn FÅR sex, og kvinner GIR sex? Anonymkode: 4e414...998 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #15 Del Skrevet 11. desember 2024 Må ha sex senest på tredje møtet hvis det skal være interessant. Anonymkode: 4e414...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. desember 2024 #16 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sånn att menn FÅR sex, og kvinner GIR sex? Anonymkode: 4e414...998 Det kan nesten virke sånn noen ganger...Begge gir tenker jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #17 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sånn att menn FÅR sex, og kvinner GIR sex? Anonymkode: 4e414...998 Sex er ikke noe man verken gir eller får, det er noe man HAR - sammen. Anonymkode: 84555...e49 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #18 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sånn att menn FÅR sex, og kvinner GIR sex? Anonymkode: 4e414...998 Er det noe poeng å kverulere på dette da? Menn er stort sett den som tar initiativ til sex første gang og kvinner sier ja eller nei. Anonymkode: ed0cb...e10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 11. desember 2024 #19 Del Skrevet 11. desember 2024 Viktig å fortelle dama om dette. Hvilken grenser du har på å vente på å "få" sex". Hvis du har en fast grense uavhengig av dame og av situasjon så er det ekstra viktig å formidle. Gjør det så tidlig som mulig. Da har hun nemlig sjansen til å komme seg langt unna og aldri se deg igjen. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #20 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): "Alltid" betyr at du bytter damer hele tiden. Spørsmålet er om FORELSKELSE, ikke one night stands eller pulevenner. For meg er det ikke forskjell på hvor lenge jeg venter med sex på en potensiell kjæreste og en fwb. Relasjonene begynner jo likt med dating, attraksjon og sex uansett - og så ser man hvor relasjonen går etter det. Anonymkode: 2b1ee...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå