Gå til innhold

Ble satt ut av mannen på jobb i dag🙈🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ufiltrert skrev (6 timer siden):

Høres ut som en kjempehyggelig MANNEMANNE kollega

Og yes 😂

Anonymkode: 49e82...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ufiltrert skrev (På 14.12.2024 den 3.00):

Høres ut som en kjempehyggelig MANNEMANNE kollega

Ja nå har han tydeligvis fått napp på denne kollegaen etter noen dager singel og de er blitt publisert noe kliss på Facebook 🙈de gikk vel 3 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja nå har han tydeligvis fått napp på denne kollegaen etter noen dager singel og de er blitt publisert noe kliss på Facebook 🙈de gikk vel 3 dager

Det bekrefter bare at de to har hatt noe på gang sammen en stund, og at han forsøkte å få deg til å slå opp slik at han ikke skulle få på seg at han hadde vært utro denne gangen også (antar han har vært det i flere andre forhold, slik han holder på).

Vær inderlig glad over at du nå slipper å ha mer med ham å gjøre som partner, at du kan gå inn i et nytt år uten en drittsekk som ikke vil deg vel.

Om du ikke allerede har gjort det - blokker ham på alle sosiale medier!

Husker ikke i farta om dere har barn sammen, men i så fall, sørg for å få en skriftlig samværsavtale, og ta bidrag gjennom Nav. Sørg for å holde kommunikasjon til kun å handle om barnet, og at alle avtaler gjøres, eller bekreftes skriftlig gjennom mail og/eller sms. Da sikrer du deg bevis om han skulle starte å trøble, eller forsøke å manipulere/kontrollere deg i fremtiden.

Selv om det kanskje er vanskelig å tenke nå, så er det å komme deg ut av dette forholdet trolig noe av det aller beste du har gjort for deg selv og din egen fremtid i 2024! :) ❤️ 

Anonymkode: e1903...5d5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det bekrefter bare at de to har hatt noe på gang sammen en stund, og at han forsøkte å få deg til å slå opp slik at han ikke skulle få på seg at han hadde vært utro denne gangen også (antar han har vært det i flere andre forhold, slik han holder på).

Vær inderlig glad over at du nå slipper å ha mer med ham å gjøre som partner, at du kan gå inn i et nytt år uten en drittsekk som ikke vil deg vel.

Husker ikke i farta om dere har barn sammen, men i så fall, sørg for å få en skriftlig samværsavtale, og ta bidrag gjennom Nav. Sørg for å holde kommunikasjon til kun å handle om barnet, og at alle avtaler gjøres, eller bekreftes skriftlig gjennom mail og/eller sms. Da sikrer du deg bevis om han skulle starte å trøble, eller forsøke å manipulere/kontrollere deg i fremtiden.

Selv om det kanskje er vanskelig å tenke nå, så er det å komme deg ut av dette forholdet trolig noe av det aller beste du har gjort for deg selv og din egen fremtid i 2024! :) ❤️ 

Han har vært utro i alle sine forhold og siste forhold der han har barn så har han vært utro med enormt mangel damer ( skylder på at hun er psyko ) å at det var grunnen …vi har ingen barn sammen, ingen investeringer osv😊takk gud for dette ❤️

det er tøft bli ensom, å man har jo følelser selv om man blir mye såret å skulle så gjerne ønske det var noe annet.aldri møtt noen som jeg hadde så god kjemi med og så ekstrem lik humor og interesser.men samtidig så mye fælt også som jeg ikke kan ta med meg videre i livet🥲

takk for fin melding fra deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt klart flørting det der. Man snakker ikke om å penetrere noen om ikke har lekt med tanken allerede.

Anonymkode: 38c16...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Han har vært utro i alle sine forhold og siste forhold der han har barn så har han vært utro med enormt mangel damer ( skylder på at hun er psyko ) å at det var grunnen …vi har ingen barn sammen, ingen investeringer osv😊takk gud for dette ❤️

det er tøft bli ensom, å man har jo følelser selv om man blir mye såret å skulle så gjerne ønske det var noe annet.aldri møtt noen som jeg hadde så god kjemi med og så ekstrem lik humor og interesser.men samtidig så mye fælt også som jeg ikke kan ta med meg videre i livet🥲

Når savnet står på som værst så kan du jo lure på om det i det hele tatt var ekte. Som du sier så har han jo vært utro i alle sine tidligere forhold, alle ekser er helt psyko i følge han. Du er nok også psyko ifølge han nå. Godt å høre at du kom deg ut før det gikk for ille. Slike mennesker kan være livsfarlige også.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har skrevet det før, jeg tror ikke moren til hans barn er psyko, men at det er noe han sier om henne. Alternativt at hvem som helst kan bli psykisk dårlig av å være sammen med ham.

Godt tross alt å høre at dere ikke har barn sammen. Da slipper du unna veldig mye bråd og uro i livet ditt med denne mannen i fremtiden!

Som Rosa Gnom allerede har skrevet, så tror heller ikke jeg at han har vært ærlig med deg om hvem han er. Slike menn er ofte "mestere" i å manipulere partnere, og når de så ønsker å få en dame hektet på seg, så blir de som kameloner, de endrer seg etter hva de ser den enkelte dame trenger, hvem hun er, hvilken humor hun har, interesser hun har osv. De er sjeldent oppriktige om hvem de er... det ser du jo nå, hvordan han helt bevisst heller valgte å bli så stygg mot deg, fremfor å være ærlig og si at han hadde truffet en ny dame.

Han har sikkert bedre sider også, men han var jo ikke ærlig med deg om hvem han er, så du kan ikke stole på at han egentlig likte/var den han lot deg se. Men du kan ta med det det som har vært bra, og se på det som en bevisstgjøring for deg selv på hva du søker etter i et nytt forhold - men da uten manipulering, kontrollbehov, kalle ekser for psykoer, krangle med ekser, være ufin mot andre kvinner, flørte uhemmet med andre kvinner osv.

Nå vet du mer om hva du skal se etter, både når det gjelder signaler om negative sider, og egenskaper du trenger at en partner har og hvordan disse går sammen med dine egenskaper.

Lærer du deg selv bedre å kjenne og lærer du av tiden sammen med ham, så har ikke tiden med ham vært bortkastet - og du vil da faktisk ha større sjanser til å møte en ekte god mann som du føler både kjemi og nærhet til, en som fortjener din tillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har skrevet det før, jeg tror ikke moren til hans barn er psyko, men at det er noe han sier om henne. Alternativt at hvem som helst kan bli psykisk dårlig av å være sammen med ham.

Godt tross alt å høre at dere ikke har barn sammen. Da slipper du unna veldig mye bråd og uro i livet ditt med denne mannen i fremtiden!

Som Rosa Gnom allerede har skrevet, så tror heller ikke jeg at han har vært ærlig med deg om hvem han er. Slike menn er ofte "mestere" i å manipulere partnere, og når de så ønsker å få en dame hektet på seg, så blir de som kameloner, de endrer seg etter hva de ser den enkelte dame trenger, hvem hun er, hvilken humor hun har, interesser hun har osv. De er sjeldent oppriktige om hvem de er... det ser du jo nå, hvordan han helt bevisst heller valgte å bli så stygg mot deg, fremfor å være ærlig og si at han hadde truffet en ny dame.

Han har sikkert bedre sider også, men han var jo ikke ærlig med deg om hvem han er, så du kan ikke stole på at han egentlig likte/var den han lot deg se. Men du kan ta med det det som har vært bra, og se på det som en bevisstgjøring for deg selv på hva du søker etter i et nytt forhold - men da uten manipulering, kontrollbehov, kalle ekser for psykoer, krangle med ekser, være ufin mot andre kvinner, flørte uhemmet med andre kvinner osv.

Nå vet du mer om hva du skal se etter, både når det gjelder signaler om negative sider, og egenskaper du trenger at en partner har og hvordan disse går sammen med dine egenskaper.

Lærer du deg selv bedre å kjenne og lærer du av tiden sammen med ham, så har ikke tiden med ham vært bortkastet - og du vil da faktisk ha større sjanser til å møte en ekte god mann som du føler både kjemi og nærhet til, en som fortjener din tillit.

Takk for gode styrkende ord ❤️ja jeg har heldigvis kommet meg utav dette uten å ha blitt helt totalt ødelagt.hadde jeg fortsatt kunne det gått ille 🙈

han mener jeg skulle gå til behandling, legges inn.jeg overdrev alltid, var alltid ute etter krangel.jeh forholdt meg stort sett saklig men så klart grein jeg og skrek når jeg ble sveket, avvist , lurt osv.

som du skriver vil dette gi meg mye lærdom videre i livet.en lang god pause nå med bare meg selv for kunne stå stødig ved neste relasjon ❤️ 

det siste stuntet var at vi sammen skulle på en tur gjennom yrket hans der følge var velkommen, han fant ut han skulle heller reise alene for det var så dyrt. Så ville han ha meg med allikevel å så til sist alene 🙈 da snakker vi også om meg som har spandert utallige turer og opplevelser på oss (vi har omtrent samme lønn )

det har vært så sårende bli valgt så mye bort men skulle være tilstede når det passer han.ble jeg avvist ble det alltid tatt opp at jeg bare var ute etter starte krangel. Å at det var best ta pause i forholdet så jeg fikk roa meg🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jo helt klart flørting det der. Man snakker ikke om å penetrere noen om ikke har lekt med tanken allerede.

Nei og i en pause så fant han visst tonen med en ny kollega som han starta gå på trening med 🙈han ville aldri vi skulle trene sammen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men gud... ikke pause. det er SLUTT! og det skal du være glad for❤️

se for deg... kunne du postet noe på facebook med en ny flamme 3 dager etter brudd? nei. det er klart de har holdt på lenge. han respekterer deg null. dette lyser rus lang vei. ikke noe for deg med et barn å ta deg av. 

hva slags bransje er det han jobber i? blir helt totalt forbløffet over at han ikke får sparken. 

Anonymkode: fd2e7...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

men gud... ikke pause. det er SLUTT! og det skal du være glad for❤️

se for deg... kunne du postet noe på facebook med en ny flamme 3 dager etter brudd? nei. det er klart de har holdt på lenge. han respekterer deg null. dette lyser rus lang vei. ikke noe for deg med et barn å ta deg av. 

hva slags bransje er det han jobber i? blir helt totalt forbløffet over at han ikke får sparken. 

Anonymkode: fd2e7...b07

Han er kokk og hatt ansvar for mange servitører..han sa faktisk til meg «på ene hotelle jeg jobbet som kjøkkensjef så pulte jeg så mange gjester og servitører at sjefen tilslutt ansatte menn»da var han sammen med mor til barna som han påsto behandla han så fæææælt.han sa han gikk fra jobben fordi han fikk ikke den lønna han skulle ha 🙈så ble han kjøkkensjef i et mindre firma med mange unge damer under seg.plutselig hadde han sparken .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 1.17):

Helt sant 😳det er bare sykt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 1.00):

Ja hun kontaktet med faktisk for noen dager siden for høre hvordan det gikk og om det var helt over mellom oss 🙈 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...