Gå til innhold

Ble satt ut av mannen på jobb i dag🙈🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 18.25):

Han har en kvinnelig kollega som han og er litt venninne med .

å dette er helt greit altså fordi jeg synes vi skal kunne ha venner uansett kjønn.

Hun har i tillegg virket litt interessert i han.

i dag fortalte hun han at hun skal skilles.

han fortsatte meg at han hadde sagt «se for deg det er lørdagskveld med meg, du vår kåt og litt brisen, du la deg på senga mi og jeg kom inn penetrerte deg» «ser du for deg det uten å le « 

så kom en annen kvinnelig kollega an jobbet med før innom og var våt av regnet så sa hun «beklager er litt våt» så sa han «jeg røsker våte damer» 

kjente det litt i magen dett her da vi nylig har funnet tilbake til hverandre etter hatt en god pause 🙈

overeragerer jeg ? 

Anonymkode: 49e82...f5c

Hver sine interesser, men dette vitner om en ganske spesiell type. Hva slags merkelig forhold er dette?

Anonymkode: 3a34c...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så bra, håper ting ordner seg for deg 😊

Anonymkode: 5508d...e30

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 18.25):

Han har en kvinnelig kollega som han og er litt venninne med .

å dette er helt greit altså fordi jeg synes vi skal kunne ha venner uansett kjønn.

Hun har i tillegg virket litt interessert i han.

i dag fortalte hun han at hun skal skilles.

han fortsatte meg at han hadde sagt «se for deg det er lørdagskveld med meg, du vår kåt og litt brisen, du la deg på senga mi og jeg kom inn penetrerte deg» «ser du for deg det uten å le « 

så kom en annen kvinnelig kollega an jobbet med før innom og var våt av regnet så sa hun «beklager er litt våt» så sa han «jeg røsker våte damer» 

kjente det litt i magen dett her da vi nylig har funnet tilbake til hverandre etter hatt en god pause 🙈

overeragerer jeg ? 

Har mange mannlige venner. Om en av de hadde kommet med noe sånt,  var vi over som venner,  for da har han prøvd å ta det ett steg videre.  Og ansett han som interessert i mer  enn vennskap.  Tapt kjærlighet  er ingen tjent med. 

Har ikke kjæreste prat med kompiser sånn.

Anonymkode: 119a2...57d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har mange mannlige venner. Om en av de hadde kommet med noe sånt,  var vi over som venner,  for da har han prøvd å ta det ett steg videre.  Og ansett han som interessert i mer  enn vennskap.  Tapt kjærlighet  er ingen tjent med. 

Har ikke kjæreste prat med kompiser sånn.

Anonymkode: 119a2...57d

Nei sant, de skal være grenser å en skal skille kjærlighet og vennskap ❤️

han sa til meg at han hadde aldri tenkt over det en gang om jeg snakka sånn til mine mannlige kollegaer🤯 da vitner det om at han ikke har noe som helst i et forhold gjøre om man ikke har grenser en gang for hva som er rett og gale .

har en bestekamerat jeg har vokst opp med men aldri vært noe sånn .han jeg var sammen med nå har gått til sengs med sin beste venninne flere ganger .det sa han første gang jeg møtte henne.

å da vi var sammen i bil med hun han jobber med nå sa han til meg å henne «jeg har pult så mange , men aldri deg « altså rettet mot denne kollegaen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg håper du dumper han og at kollegaer melder han for trakassering 

Anonymkode: 2e256...72e

Håper jeg også ❤️dumpet er han å de kommer bare mer og mer opp i hodet mitt hvor manipulert jeg har blitt oppi alt🙈 hvilepulsen min hos legen for 3 dager siden var skyhøy.jeg har måtte ta sovemedisiner noe jeg aldri har brukt før.nå er pulsen nede igjen å jeg hadde min første natt uten ta noe sove på 😊

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa også ofte «du må få hjelp, å jeg skal støtte deg om du trenger innleggelse eller gå til samtale «🙈 jeg har vært til samtale før men det var i forbindelse med fødselsdepresjon for 14 år siden 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han sa også ofte «du må få hjelp, å jeg skal støtte deg om du trenger innleggelse eller gå til samtale «🙈 jeg har vært til samtale før men det var i forbindelse med fødselsdepresjon for 14 år siden 

Hjelp, dro du barn inn i dette også?

Anonymkode: 3a85e...31d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, dro du barn inn i dette også?

Anonymkode: 3a85e...31d

Ja dessverre ,men vi så hverandre bare noen dager i mnd..han ville ha mye egentid så barna har stort sett vært alene med meg😊

i dag har han lagt ut på sosiale medier trøste gave han fikk fra denne dama på jobb han snakka så seksuelt med 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dessverre ,men vi så hverandre bare noen dager i mnd..han ville ha mye egentid så barna har stort sett vært alene med meg😊

i dag har han lagt ut på sosiale medier trøste gave han fikk fra denne dama på jobb han snakka så seksuelt med 🙈

Jaja, da blir vel hun neste offer, om ikke hun er like kjip og fortjener ham. Uansett viktig at du kom deg unna, herregud for en jævlig fyr!

Anonymkode: aec6b...8a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 19.10):

Jeg skjønner bare ikke at så mange her på KG har SÅ utrolig dustete menn! Min fungerer helt utmerket og ville selvsagt aldri funnet på å si noe slikt, det er lavmål og utrolig harry - OG upassende mot både deg og henne! Ikke morsomt i det hele tatt. 

Anonymkode: 5c290...fd8

Ja, hele greia er så absurd at jeg ikke forstår at det finnes sånne menn. Hvor finner dere disse? Og hvorfor gidder dere i det hele tatt å være med dem? Herregud så harry drittsekkoppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (4 timer siden):

Ja, hele greia er så absurd at jeg ikke forstår at det finnes sånne menn. Hvor finner dere disse? Og hvorfor gidder dere i det hele tatt å være med dem? Herregud så harry drittsekkoppførsel.

Fordi det blir et manipulerende forhold over tid 🙈🥲to år er ikke lenge, å første tiden var fantastisk.dette bygget seg opp.sådan så tok jeg tak ganske så raskt før det eskalerte .mye har ligget skjult også å dukket frem nå i nyere tid.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For en ufyselig fyr. Du overreagerer ikke. 

Anonymkode: 9e991...e21

Takk😊det er bare blitt så printer inn i mitt hode at jeg er overfølsom og at mine reaksjoner er overdrevne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jaja, da blir vel hun neste offer, om ikke hun er like kjip og fortjener ham. Uansett viktig at du kom deg unna, herregud for en jævlig fyr!

Anonymkode: aec6b...8a1

Ja det ble mye gråt og sinne fra min side, men det skyldes at jeg ble trampet på.

ble hindret bli med i en felles bursdag på hans side med par, forså bli ringt av han på kvelden når han var full med «hei kjære , hva gjør du på « kjørte bort i tårer å han nektet slippe meg inn døra å ba meg dra .lovet neste bursdagsfest skulle vi gå sammen men den avlyste han dagen før og gjor andre planer🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk😊det er bare blitt så printer inn i mitt hode at jeg er overfølsom og at mine reaksjoner er overdrevne

Men kjære deg ❤️ Les dine egne innlegg i tråden. Hva tenker du om du setter en venninne eller søster i din situasjon. Hva ville du rådet henne til? Det føles alltid vanskelig å bryte opp, og man kan føle at man har kastet bort de beste årene i livet og at det er bedre å reparere. Men mennesker endrer seg ikke så brått, og det er mye bedre å gå og ikke se seg tilbake. Har ei venninne som brøt med ungdomskjæresten for fem år siden. De siste ti årene de var sammen var helt tragiske. De hadde også barn sammen. Et par år senere møtte hun mannen i sitt liv, verdens snilleste. Du fortjener også bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (7 minutter siden):

Men kjære deg ❤️ Les dine egne innlegg i tråden. Hva tenker du om du setter en venninne eller søster i din situasjon. Hva ville du rådet henne til? Det føles alltid vanskelig å bryte opp, og man kan føle at man har kastet bort de beste årene i livet og at det er bedre å reparere. Men mennesker endrer seg ikke så brått, og det er mye bedre å gå og ikke se seg tilbake. Har ei venninne som brøt med ungdomskjæresten for fem år siden. De siste ti årene de var sammen var helt tragiske. De hadde også barn sammen. Et par år senere møtte hun mannen i sitt liv, verdens snilleste. Du fortjener også bedre.

Takk ❤️ja jeg fortjener bedre.mye som jeg bare «lot gå» som jeg ser nå at var store røde flagg hele veien.

i starten var den en person som kontaktet meg anonymt ( dame ) og advarte meg men jeg lot meg lure til at den atter en gang var en psyko ex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 23.51):

Dette hadde jeg tolket som at han over tid har vært interessert i denne kollegaen, kanskje de også har hatt et forhold eller planlegger et forhold.

Nå som hun er skilt trenger han fortgang i dette, men av en eller annen merkelig grunn vil han ikke ha på seg at han gjør det slutt.

Ergo sa han dette og oppfører seg som en totalt usmakelig drittsekk (som han åpenbart er!), og vil at Ts skal slå opp. Så slipper han å "få på seg" utad at det var han som gjorde det slutt. Og deretter kan han og kollegaen "tilfeldigvis" finne sammen etter at de like lite tilfeldig begge ble single på samme tid - så kan de skape en falsk historie om seg selv sammen som ikke inkluderer en drittsekk som behandler kvinner generelt med lite respekt.

Det er veldig tydelig at han enten har vært til sengs med henne eller skal. Har hun ikke vett til å dumpe ham etter den kommentaren i dag, så tenker jeg at hun fortjener å få drittsekken.

Du, Ts, du bør helt rolig og uten drama bare si at du har innsett at dere ikke passer sammen, og at du derfor avslutter forholdet her og nå. Ikke gi ham drama, han kommer mest trolig til å forsøke å trigge deg til å lage drama, slik at han selv skal komme "bedre" ut av dette.

Anonymkode: e1903...5d5

Han har prøvd trigge frem drama med si at jeg må få hjelp eller innleggelse 😂🙈men har ikke svart på det .

nå er det stakkars meg bilde og tekst på Facebook , å han er av den type mann som sjelden legger ut noe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

neineinei de er IKKE overdrevne, de er helt normale og sunne. 

se for deg andre si sånt på jobb. se for deg sjefen din si det til deg. se for deg nyhetsankerne på dagsrevyen si det til hverandre. se for deg foreldrene dine si det til sine kollegaer. høres det ikke hårreisende uproft ut?? for ikke å nevne ekstremt sosialt tilbakestående. de kommentarene fikk meg til å se for meg en skikkelig ekkel mildt psykisk utviklingshemma småkonge i et lite rusmiljø der han av en eller annen grunn er ettertraktet. i den virkelige verden er det så sykt fjernt å i det hele tatt vurdere å la en sånn fyr komme i nærheten av seg.

fortsett å holde deg unna. del disse historiene med venner og familie så de kan minne deg på det om du blir svak. om et halvt års tid kommer du til å spy av at du likte han, jeg lover. 

Anonymkode: fd2e7...b07

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

neineinei de er IKKE overdrevne, de er helt normale og sunne. 

se for deg andre si sånt på jobb. se for deg sjefen din si det til deg. se for deg nyhetsankerne på dagsrevyen si det til hverandre. se for deg foreldrene dine si det til sine kollegaer. høres det ikke hårreisende uproft ut?? for ikke å nevne ekstremt sosialt tilbakestående. de kommentarene fikk meg til å se for meg en skikkelig ekkel mildt psykisk utviklingshemma småkonge i et lite rusmiljø der han av en eller annen grunn er ettertraktet. i den virkelige verden er det så sykt fjernt å i det hele tatt vurdere å la en sånn fyr komme i nærheten av seg.

fortsett å holde deg unna. del disse historiene med venner og familie så de kan minne deg på det om du blir svak. om et halvt års tid kommer du til å spy av at du likte han, jeg lover. 

Anonymkode: fd2e7...b07

Ja å når han har blitt oppsagt fra to jobber på 2,5 år så tenker jeg det må være noe siden det er veldig mange unge damer i bransjen 🙈har delt historie å de støtter og minner meg på holde meg langt unna ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...