AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #61 Del Skrevet 10. desember 2024 Dette hadde jeg tolket som at han over tid har vært interessert i denne kollegaen, kanskje de også har hatt et forhold eller planlegger et forhold. Nå som hun er skilt trenger han fortgang i dette, men av en eller annen merkelig grunn vil han ikke ha på seg at han gjør det slutt. Ergo sa han dette og oppfører seg som en totalt usmakelig drittsekk (som han åpenbart er!), og vil at Ts skal slå opp. Så slipper han å "få på seg" utad at det var han som gjorde det slutt. Og deretter kan han og kollegaen "tilfeldigvis" finne sammen etter at de like lite tilfeldig begge ble single på samme tid - så kan de skape en falsk historie om seg selv sammen som ikke inkluderer en drittsekk som behandler kvinner generelt med lite respekt. Det er veldig tydelig at han enten har vært til sengs med henne eller skal. Har hun ikke vett til å dumpe ham etter den kommentaren i dag, så tenker jeg at hun fortjener å få drittsekken. Du, Ts, du bør helt rolig og uten drama bare si at du har innsett at dere ikke passer sammen, og at du derfor avslutter forholdet her og nå. Ikke gi ham drama, han kommer mest trolig til å forsøke å trigge deg til å lage drama, slik at han selv skal komme "bedre" ut av dette. Anonymkode: e1903...5d5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #62 Del Skrevet 11. desember 2024 NiceOrNothing skrev (5 timer siden): Lurer på hvor han jobber . Sikker på han er en sånn kvinnelige kollegaene avskyr , men må holde ut med. Pluss de sier «stakkars hun han er sammen med « . Vært borti sorten , motbydelige og tror de er guds gave til kvinnen . Ja kan tenke meg de sier noe sånt ja 🙈har vært den kvinnen før der jeg har en slik mannlig kollega..måtte gå rapportere til ledelse om de 🤯 Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #63 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette hadde jeg tolket som at han over tid har vært interessert i denne kollegaen, kanskje de også har hatt et forhold eller planlegger et forhold. Nå som hun er skilt trenger han fortgang i dette, men av en eller annen merkelig grunn vil han ikke ha på seg at han gjør det slutt. Ergo sa han dette og oppfører seg som en totalt usmakelig drittsekk (som han åpenbart er!), og vil at Ts skal slå opp. Så slipper han å "få på seg" utad at det var han som gjorde det slutt. Og deretter kan han og kollegaen "tilfeldigvis" finne sammen etter at de like lite tilfeldig begge ble single på samme tid - så kan de skape en falsk historie om seg selv sammen som ikke inkluderer en drittsekk som behandler kvinner generelt med lite respekt. Det er veldig tydelig at han enten har vært til sengs med henne eller skal. Har hun ikke vett til å dumpe ham etter den kommentaren i dag, så tenker jeg at hun fortjener å få drittsekken. Du, Ts, du bør helt rolig og uten drama bare si at du har innsett at dere ikke passer sammen, og at du derfor avslutter forholdet her og nå. Ikke gi ham drama, han kommer mest trolig til å forsøke å trigge deg til å lage drama, slik at han selv skal komme "bedre" ut av dette. Anonymkode: e1903...5d5 Er nok mye rett i det du sier der.han sa til meg «det er noen andre hun er forelsket i nå «da jeg spurte hvem sa han «det kan jeg ikke si deg « Anonymkode: 49e82...f5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #64 Del Skrevet 11. desember 2024 Million skrev (11 timer siden): Hva f....? Driver han og sier sånt til andre damer, og så forteller han det til deg etterpå? Og... hva var reaksjonen til hun kollegaen etter han sa dette da? Det er kanskje like viktig å få med. Aner ikke hva reaksjonen hennes er, men hun har vist litt interesse for han før og ender alltid opp på samme arbeidsplass som han.4 jobben de har sammen Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. desember 2024 #65 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg hadde ikke godtatt dette. Hadde jeg fått en sånn kommentar på jobb hadde jeg rapportert det til personalavdelingen. Hadde jeg overhørt dette mellom andre kollegaer hadde jeg og rapportert dette. Det er ugreit språk på en arbeidsplass og kollegaer skal slippe å måtte forholde seg til sexpress på jobb. Og hadde det vært min kjæreste så hadde jeg enten konkludert med at han var en ekkel mannsjåvinist jeg ikke orker å ha i livet mitt, eller en som har lite respekt for meg og andre som jeg ikke vil ha i livet mitt. Så du får finne ut av hva du godtar i livet og ta det derifra. Det jeg er rimelig sikker på er at det du hørte her er bare en del av et større mønster. Så lykke til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #66 Del Skrevet 11. desember 2024 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke godtatt dette. Hadde jeg fått en sånn kommentar på jobb hadde jeg rapportert det til personalavdelingen. Hadde jeg overhørt dette mellom andre kollegaer hadde jeg og rapportert dette. Det er ugreit språk på en arbeidsplass og kollegaer skal slippe å måtte forholde seg til sexpress på jobb. Og hadde det vært min kjæreste så hadde jeg enten konkludert med at han var en ekkel mannsjåvinist jeg ikke orker å ha i livet mitt, eller en som har lite respekt for meg og andre som jeg ikke vil ha i livet mitt. Så du får finne ut av hva du godtar i livet og ta det derifra. Det jeg er rimelig sikker på er at det du hørte her er bare en del av et større mønster. Så lykke til. Takk for reflekterte og gode svar😊er så enig med deg Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #67 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette hadde jeg tolket som at han over tid har vært interessert i denne kollegaen, kanskje de også har hatt et forhold eller planlegger et forhold. Nå som hun er skilt trenger han fortgang i dette, men av en eller annen merkelig grunn vil han ikke ha på seg at han gjør det slutt. Ergo sa han dette og oppfører seg som en totalt usmakelig drittsekk (som han åpenbart er!), og vil at Ts skal slå opp. Så slipper han å "få på seg" utad at det var han som gjorde det slutt. Og deretter kan han og kollegaen "tilfeldigvis" finne sammen etter at de like lite tilfeldig begge ble single på samme tid - så kan de skape en falsk historie om seg selv sammen som ikke inkluderer en drittsekk som behandler kvinner generelt med lite respekt. Det er veldig tydelig at han enten har vært til sengs med henne eller skal. Har hun ikke vett til å dumpe ham etter den kommentaren i dag, så tenker jeg at hun fortjener å få drittsekken. Du, Ts, du bør helt rolig og uten drama bare si at du har innsett at dere ikke passer sammen, og at du derfor avslutter forholdet her og nå. Ikke gi ham drama, han kommer mest trolig til å forsøke å trigge deg til å lage drama, slik at han selv skal komme "bedre" ut av dette. Anonymkode: e1903...5d5 Det kan godt vær han skal prøve få meg til ende det ja 🙈 Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 11. desember 2024 #68 Del Skrevet 11. desember 2024 Helt tilbakestående å si. Han er en gris uten grenser og selvinnsikt. Og intellekt og sosiale antenner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 11. desember 2024 #69 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Aner ikke hva han gjør 🙈men var ikke akkurat dette jeg trengte etter en lenger pause Anonymkode: 49e82...f5c Var kanskje akkurat det du trengte? Så slipper du snakke med han igjen? Noengang. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #70 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aner ikke hva reaksjonen hennes er, men hun har vist litt interesse for han før og ender alltid opp på samme arbeidsplass som han.4 jobben de har sammen Anonymkode: 49e82...f5c De er hvertfall ikke venner 🤣 Anonymkode: 55007...91a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #71 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aner ikke hva reaksjonen hennes er, men hun har vist litt interesse for han før og ender alltid opp på samme arbeidsplass som han.4 jobben de har sammen Anonymkode: 49e82...f5c Hva slags sted er det dere bor på, og hva slags arbeidsplasser er dette? Virker jo noe psykt. Anonymkode: 26dec...26c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 11. desember 2024 #72 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja kan tenke meg de sier noe sånt ja 🙈har vært den kvinnen før der jeg har en slik mannlig kollega..måtte gå rapportere til ledelse om de 🤯 Anonymkode: 49e82...f5c Ja, sånne menn har ofte mange klager på seg , å er av typen ledelsen ønsker å bli kvitt . Med mindre dette er en vernet bedrift ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 11. desember 2024 #73 Del Skrevet 11. desember 2024 Æsj. Godt du fant ut av det nå, så du slapp å investere mer tid i ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #74 Del Skrevet 11. desember 2024 no shame skrev (22 minutter siden): Æsj. Godt du fant ut av det nå, så du slapp å investere mer tid i ham. Ja 🥲 Anonymkode: 49e82...f5c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #75 Del Skrevet 11. desember 2024 NiceOrNothing skrev (1 time siden): Ja, sånne menn har ofte mange klager på seg , å er av typen ledelsen ønsker å bli kvitt . Med mindre dette er en vernet bedrift ? Ja veldig trist altså🥲og pinlig Anonymkode: 49e82...f5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #76 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja vi bare har blitt enige om at hun virker ganske interessert i han til tider så da kjennes det litt når han fyrer Anonymkode: 27f0c...b66 Mannen virker mindre intelligent,og hvem snakker sånt til en kollega? En møkkafyr om det er sant, mangler ttotalt antenner og er blodharry gris. Hvorfor lagde du den HI med 2 forskjellige anonym koder. Hvofor vil du være sammen med en sånn fyr om dette er sant. Men du fresmtår ikke som den skarpeste kviven i skuffen om du gidder finne de i å være med en sånn mann Anonymkode: f28ae...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #77 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg fant jo ut av dette i dag så lite visste jeg at han oppførte seg sånn 🙈 Anonymkode: 49e82...f5c Hvorfor 2 brukere i samme tråd? Anonymkode: f28ae...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #78 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor 2 brukere i samme tråd? Anonymkode: f28ae...1c3 Jeg lurte på det samme, men så at det var 2 like tråder som hadde blitt slått sammen. Så sikkert en dobbeltposting av tråd og så fikk TS to ulike anonymbrukere. Sikkert svart i den ene tråden før det ble slått sammen, så derfor er det flere brukere på side 1 før det kun er den samme brukeren som har svart etter det. Anonymkode: 26dec...26c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #79 Del Skrevet 11. desember 2024 Jobber han i vernet bedrift? Anonymkode: 3eef6...50b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #80 Del Skrevet 11. desember 2024 Wow, har ikke ord. Hvorfor i all verden er du sammen med en slik fyr? Å si sånt til en kollega er ikke på noen måte greit, han kan faktisk risikere jobben om noen sier ifra til sjefen, som de absolutt burde gjøre! Å si noe sånt til noen når man er i et forhold er heller overhodet ikke greit! Og at han i tillegg forteller det til deg tyder på at han ikke vil deg noe godt i tillegg. Fy f....! Du fortjener en mye bedre mann enn det der TS. Dette forholdet bør du avslutte. Slik oppførsel er ikke akseptabel på noen som helst måte! Oppegående voksne mennesker oppfører seg ikke slik! Anonymkode: 0c9f4...dbb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå