Gå til innhold

Ble satt ut av mannen på jobb i dag🙈🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han har en kvinnelig kollega som han og er litt venninne med .

å dette er helt greit altså fordi jeg synes vi skal kunne ha venner uansett kjønn.

Hun har i tillegg virket litt interessert i han.

i dag fortalte hun han at hun skal skilles.

han fortsatte meg at han hadde sagt «se for deg det er lørdagskveld med meg, du vår kåt og litt brisen, du la deg på senga mi og jeg kom inn penetrerte deg» «ser du for deg det uten å le « 

så kom en annen kvinnelig kollega an jobbet med før innom og var våt av regnet så sa hun «beklager er litt våt» så sa han «jeg røsker våte damer» 

kjente det litt i magen dett her da vi nylig har funnet tilbake til hverandre etter hatt en god pause 🙈

overeragerer jeg ? 

Anonymkode: 49e82...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han har en kvinnelig kollega som han og er litt venninne med .

å dette er helt greit altså fordi jeg synes vi skal kunne ha venner uansett kjønn.

Hun har i tillegg virket litt interessert i han.

i dag fortalte hun han at hun skal skilles.

han fortsatte meg at han hadde sagt «se for deg det er lørdagskveld med meg, du vår kåt og litt brisen, du la deg på senga mi og jeg kom inn penetrerte deg» «ser du for deg det uten å le « 

så kom en annen kvinnelig kollega an jobbet med før innom og var våt av regnet så sa hun «beklager er litt våt» så sa han «jeg røsker våte damer» 

kjente det litt i magen dett her da vi nylig har funnet tilbake til hverandre etter hatt en god pause 🙈

overeragerer jeg ? 

Anonymkode: 27f0c...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ashley jackson skrev (2 minutter siden):

Han er en dust, og du vet det også.

Ja 🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du overreagerer, men en reaksjon her er nok lurt.  Spørsmålet er vel hva som er en fornuftig reaksjon. Du bør kjenne han godt nok til å skille mellom humor og risikoadferd. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Teoretisk sett skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke om du overreagerer, men en reaksjon her er nok lurt.  Spørsmålet er vel hva som er en fornuftig reaksjon. Du bør kjenne han godt nok til å skille mellom humor og risikoadferd. 

Ja vi bare har blitt enige om at hun virker ganske interessert i han til tider så da kjennes det litt når han fyrer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De ordene der kom ikke ut fra intet for å si det sånn... hvor lenge har han fantasert om dette hadde jeg lurt på...

Her hadde jeg reagert temmelig kraftig, kanskje til og med så kraftig at hele forholdet hadde blitt revurdert!

Anonymkode: d789a...abd

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en metoo-gris. Og en ekkel gris. Og hvem er da du som er sammen med han?

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De ordene der kom ikke ut fra intet for å si det sånn... hvor lenge har han fantasert om dette hadde jeg lurt på...

Her hadde jeg reagert temmelig kraftig, kanskje til og med så kraftig at hele forholdet hadde blitt revurdert!

Anonymkode: d789a...abd

Ja å hvorfor ringe meg fortelle disse tingene..til ei Anna dame på jobb sa han «det må mangle en engel et sted siden du er her « 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Han er en metoo-gris. Og en ekkel gris. Og hvem er da du som er sammen med han?

Fordi jeg fikk vite sånt i dag kjære deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dikt opp en tilsvarende situasjon om en mannlig kollega av deg, dra den samme "vitsen" bare omvendt. Fnis som om det er hysterisk morsomt, og så spør du ham om ikke han også syns det var morsomt. Se hvilken reaksjon du får ...

(I et sunt forhold hadde jeg heller gått for å snakke saklig om dette, om at du ikke syns det var morsomt, ble såret, hva ville han oppnå ved å fortelle sånt etc. Men hele opplegget hans høres egentlig så barnslig ut at han vil vri det over til at du er sjalu hvis du prøver å snakke om det. Snur du situasjonen og sier at du ville bare vise ham hvordan det høres ut når han holder på, skjønner han kanskje tegninga litt bedre når han har fått kjenne på det selv og tenkt seg litt om.)

Anonymkode: 7bd85...3b1

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skjønner bare ikke at så mange her på KG har SÅ utrolig dustete menn! Min fungerer helt utmerket og ville selvsagt aldri funnet på å si noe slikt, det er lavmål og utrolig harry - OG upassende mot både deg og henne! Ikke morsomt i det hele tatt. 

Anonymkode: 5c290...fd8

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen din vil ha sex med andre damer og sier det direkte til deg? 

Hvorfor ble du sammen med han igjen.  For det usjarmerende trekket han har er ikke nytt 🤢

Han har null respekt for deg hvertfall.

Anonymkode: 34822...0bb

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seriøst? Og dette synes du er en attraktiv mann. Enten er han uten sosiale antenner, eller så er han direkte ufin mot deg med vilje. Ingen av alternativene gjør ham  til noe å samle på. Han er dønn respektløs når jan forteller om fantasiene sine. 

Æsj for en kvalm type. 

Anonymkode: 585f2...118

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

1. sykt å gjøre

2. Sykt å fortelle deg etterpå

asså hva faen

Anonymkode: fdf4d...4e0

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo noe feil med ham. For det første er det ikke normalt å ha en seksualisert tone overfor «venner»/kollegaer, og for det andre er det helt idiotisk å i tillegg fortelle det til deg som om det var en hverdag jobbanekdote. Hva forventet han, at du skulle synes det var rasende festlig?

Er han ekstremt sexfiksert og har i tillegg meget svekket sosial kompetanse?

Anonymkode: 640bc...b12

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f....? Driver han og sier sånt til andre damer, og så forteller han det til deg etterpå? 

Og... hva var reaksjonen til hun kollegaen etter han sa dette da? Det er kanskje like viktig å få med.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...