Gjest minnea ii Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Jeg og samboeren og et vennepar har lyst til å ta med barna våres på en sydenferie i april. Må si det er ganske utplukket på mange av stedene/hotellene som frister men fant en tur til Playa Blanca på Lanzarote som fristet. Selve hotellet er et family hotell og det virker bra, men jeg har jo aldri vært på stedet før- står jo at det skal være barnevennlig og alt det der men er det noen som har vært der som kan fortelle litt og evt. anbefale/ikke anbefale stedet?? Vi har sett på flere turer men de har forsvunnet rett foran nesa vår så det er nok bare å henge seg på det som er igjen... Takker for svar!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Vi var i Playa Blanca i -99, reiste med Star Tour og bodde på Flamingo, som er et Blue Village hotell. Dette er veldig å anbefale. Kjempeflott hotell, men nydelig rolig sandstrand som hører til hotellet. Playa Blanca er en liten by, men har alt en trenger når en reiser med barn. Veldig bra sted å reise med barn i april.... Lykke til...
Girl-Next-Door Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 For familier med smaa barn er Playa Blanca supert! Nesten ingen biler, flott "innebygd" strand og masse hyggelige restauranter. Vi var der paa "stor-familie-tur" (tanter,onkler,soskenbarn etc...). Vi ungdommer maatte dra litt avgaarde for aa feste, men hvis du ikke er ute etter diskoteker o.l er det et ypperlig og avslappende feriested. For min del litt kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå