Soulshine Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 Er det noen voksne som har opplevd å få dette flere ganger? Dette går i barnehagen til ene barnet mitt nå, både ungene og jeg gjennomgikk dette for 2 år siden. Ungene slapp greit unna, men jeg ble veldig veldig syk å endte med sykehusinnleggelse. Jeg fikk veldig skrekken for det er de 2 mest smertefulle ukene i mitt liv. Nå som det går i barnehagen igjen, er det en sjanse for at ungene eller jeg kan få dette igjen? Er det noen som har opplevd å få dette 2 ganger, å isåfall er det like ille gang nr 2? Jeg er oppriktig livredd for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 Soulshine skrev (21 minutter siden): Er det noen voksne som har opplevd å få dette flere ganger? Dette går i barnehagen til ene barnet mitt nå, både ungene og jeg gjennomgikk dette for 2 år siden. Ungene slapp greit unna, men jeg ble veldig veldig syk å endte med sykehusinnleggelse. Jeg fikk veldig skrekken for det er de 2 mest smertefulle ukene i mitt liv. Nå som det går i barnehagen igjen, er det en sjanse for at ungene eller jeg kan få dette igjen? Er det noen som har opplevd å få dette 2 ganger, å isåfall er det like ille gang nr 2? Jeg er oppriktig livredd for dette. Dette er jo et virus, så det kan godt tenkes at du kan få det flere ganger. Om det er mulig å bli immun eller om viruset muterer slik som Coronaviruset gjør, det vet jeg ikke, om noen i det hele tatt vet, det vet jeg heller ikke. Er og omtrent umulig å unngå det fordi det er veldig smittsomt. Har du søkt på fhi.no og sett om der står noe? Alternativet er å kontakte fastlegen for å få sikkert svar. Kan du være snill og oppdatere tråden om du får noe svar? Anonymkode: 0fa4e...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 Da jeg fikk det, som voksen, ble jeg fortalt på sykehuset at det er en sykdom vi får én gang. Og at "nå er du iallfall trygg for en ny runde hehe". Håper for guds skyld at det stemmer. Anonymkode: 9f81d...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 10. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da jeg fikk det, som voksen, ble jeg fortalt på sykehuset at det er en sykdom vi får én gang. Og at "nå er du iallfall trygg for en ny runde hehe". Håper for guds skyld at det stemmer. Anonymkode: 9f81d...8f1 Åh, det hjelper litt å høre ❤️ Håper virkelig det stemmer jeg også! Har du vært "utsatt" for smitte etter du hadde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da jeg fikk det, som voksen, ble jeg fortalt på sykehuset at det er en sykdom vi får én gang. Og at "nå er du iallfall trygg for en ny runde hehe". Håper for guds skyld at det stemmer. Anonymkode: 9f81d...8f1 Når jeg nå googler så står det at man kan få det følere ganger fordi det er ulike virus som gir utbrudd. Kan man få hånd-, fot- og munnsyke flere ganger? Behandling. Det finnes ingen behandling som gjør at pasienten blir frisk med en gang. Man kan få medisiner som senker feberen eller demper smerten. Man kan få sykdommen flere ganger, siden det finnes flere virus som kan gi hånd-, fot- og munnsyke.20. juni 2024 Anonymkode: 0fa4e...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 10. desember 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når jeg nå googler så står det at man kan få det følere ganger fordi det er ulike virus som gir utbrudd. Kan man få hånd-, fot- og munnsyke flere ganger? Behandling. Det finnes ingen behandling som gjør at pasienten blir frisk med en gang. Man kan få medisiner som senker feberen eller demper smerten. Man kan få sykdommen flere ganger, siden det finnes flere virus som kan gi hånd-, fot- og munnsyke.20. juni 2024 Anonymkode: 0fa4e...f4f Ja jeg leste også den. Men så hørte jeg at det er stort sett kun 1 virus her i Norge. Derfor jeg lurer på om noen voksne har fått det 2 ganger, for finner ingenting om det når jeg googler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå