AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Skrevet 10. desember 2024 Nå er jeg så i tvil! Har vært utslått fra torsdag, sengeliggende. I går var jeg bedre, og var oppe og puslet det meste av dagen. I går kveld kom feberen og hodepinen tilbake. Slått ut i hele dag, men bedre igjen nå. Skal egentlig ha tredagers eksamen fra i morgen, men usikker på om jeg klarer det hvis hodepinen og feberen kommer tilbake… Kan jeg vente og se det an til i morgen, eller bør jeg få sendt en melding til legen på Helse-Norge i kveld? Hvordan er reglene? Tenker at om jeg ikke gjør noe i kveld, kan jeg jo i teorien se på eksamen i morgen og bestemme meg for om jeg vil ha den eller ikke, i forhold til hva man har kommet opp i. Så vil tro det er noen regler her? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 4278e...f59
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Skrevet 10. desember 2024 Hjelper der ikke med febernedsettende regelmessig? For eks paracet 1 g og ibux 300 mg? Anonymkode: 06336...222
katties Skrevet 10. desember 2024 #3 Skrevet 10. desember 2024 Er bedre å kontakte legen nå enn senere, tenker jeg. Og studieveileder i morgen, kanskje 2
katties Skrevet 10. desember 2024 #4 Skrevet 10. desember 2024 Forresten: ofte vet folk i linjeforeningen reglene rundt slikt, så har dere det, spør dem på SoMe
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Skrevet 10. desember 2024 Hjemme-eksamen over 3 dager håndterer du greit med 2 paracet og 2 ibux (om du er over 40 kg, jf pakningsvedlegg). Det skal MYYE til å ikke stå på hjemme-eksamen. Er du midfornøyd med resultatet tar du den opp neste år. Om du melder deg syk nå så må du vente minimum til over nyttår med å ta den på nytt. Ta den nå, stryker du då klager du. Anonymkode: ef698...af3 1
katties Skrevet 10. desember 2024 #6 Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hjemme-eksamen over 3 dager håndterer du greit med 2 paracet og 2 ibux (om du er over 40 kg, jf pakningsvedlegg). Det skal MYYE til å ikke stå på hjemme-eksamen. Er du midfornøyd med resultatet tar du den opp neste år. Om du melder deg syk nå så må du vente minimum til over nyttår med å ta den på nytt. Ta den nå, stryker du då klager du. Anonymkode: ef698...af3 Det spørs hvilken karakter man satser på å få. Jeg presset meg selv på eksamener når jeg var skikkelig syk, og da bruker man jo bare opp én av sjansene man har til å få en god karakter. Man må altså evaluere hvordan man faktisk føler seg og om man da klarer å oppnå karakteren man vil ha. Vil man bare stå så kan man jo blåse i alt det... 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #7 Skrevet 12. desember 2024 De aller fleste bruker jo vanligvis ikke alle tre forsøkene på eksamen, så i grunn spiller det vel ingen rolle om du får legeerklæring og beholder tre forsøk, eller om du prøver, gjør det dårlig og har to forsøk igjen? Jeg ville bare gjort et forsøk jeg. Går det bra kan du levere, går det dårlig kan du droppe og levere og få stryk, så tar du den opp senere? Anonymkode: bb688...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå